قیمت ایمپلنت دندان (جدول هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳)

یکی از موضوعات اصلی که بیماران هنگام انتخاب ایمپلنت دندان با آن مواجه می‌شوند، هزینه‌های مرتبط با این روش درمانی است. قیمت یک واحد ایمپلنت دندان در تهران و کلینیک سریتا ممکن است از حدود 12,000,000 تا 75,000,000 تومان متغیر باشد، که بر اساس عوامل متعددی مانند نوع ایمپلنت، برند مورد استفاده و هزینه‌های جانبی تغییر می‌کند.

در ادامه این مطلب، با ما همراه باشید تا هزینه‌های ایمپلنت دندان در کلینیک سریتا را به طور دقیق و به‌روز به شما ارائه دهیم.

قیمت ایمپلنت دندان

چرا کلینیک سریتا؟

مشاوره رایگان

ابتدا متخصصان دندانپزشک ما، سلامت دندان‌هایتان را بررسی می‌کنند.

پرداخت اقساطی

نگران مخارج درمان نباشید. می‌توانید هزینه را به‌صورت اقساطی پرداخت کنید.

پزشکان متخصص

از همکاری یک تیم دندانپزشکی متخصص در کلینیک سریتا بهره‌مند می‌شوید.

ضمانت خدمات

قبل از اینکه درمان شما شروع شود، از سریتا ضمانت‌نامه کتبی می‌گیرید.

اجزای تشکیل دهنده ایمپلنت دندان

ساختار ایمپلنت دندان
روکش: همان تاج دندان است که از جنس سرامیک یا پرسلن ساخته می‌شود.
اباتمنت: قطعه واسط بین پایه و روکش است و نقش آن نگه داشتن روکش روی ایمپلنت می‌باشد.
پایه یا فیکسچر: میله باریکی است از جنس تیتانیوم که در داخل استخوان فک قرار داده می‌شود.
کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان یکی از روش‌های پیشرفته در حوزه دندانپزشکی است که برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته به کار می‌رود. این فرایند شامل قرار دادن یک پایه فلزی، در داخل استخوان فک است که به عنوان ریشه مصنوعی دندان عمل می‌کند و این پایه معمولا از جنس تیتانیوم ساخته می‌شود. پس از ادغام پایه با استخوان فک، یک تاج یا روکش مصنوعی به آن متصل می‌شود تا هم ظاهر و هم عملکرد یک دندان طبیعی را بازسازی کند.ایمپلنت دندان‌ به دلیل دوام بالا و ظاهر طبیعی خود به عنوان یکی از بهترین و ماندگارترین راه‌حل‌‌ها برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته شناخته می‌شود. همچنین، ایمپلنت‌ به حفظ ساختار فک کمک کرده و از تحلیل رفتن استخوان و تغییر شکل صورت، که اغلب به علت از دست دادن دندان‌ها رخ می‌دهد، جلوگیری می‌کند. البته باید توجه داشت که قیمت ایمپلنت دندان نسبت به سایر روش‌های کاشت دندان، بالاتر است.

قیمت ایمپلنت دندان ۱۴۰۳

در کلینیک سریتا، ما بر این باوریم که آگاهی کامل از هزینه‌ها، گام نخست برای یک درمان موفقیت‌آمیز است. به همین خاطر، جداول قیمتی دقیق و شفافی را آماده کرده‌ایم که نه تنها به شما امکان می‌دهند از قیمت‌های مختلف ایمپلنت‌ بر اساس نوع، برند و کشور سازنده آگاه شوید، بلکه به شما کمک می‌کنند تا با دیدی باز، بهترین انتخاب را داشته باشید و برنامه‌ریزی مالی مطمئنی انجام دهید.

قیمت هر واحد ایمپلنت در سال ۱۴۰۳

در این بخش، جدول قیمت ایمپلنت دندان براساس برند و کشور سازنده برای شما آورده شده است:

برند ایمپلنتکشور سازندهقیمت  (تومان)
Cor1کره۹,۹۰۰,۰۰۰
NeoDent سوئیس برزیل۱۶,۵۰۰,۰۰۰
digital NeoDentسوئیس برزیل۱۸,۵۰۰,۰۰۰
Beguآلمان۱۹,۹۰۰,۰۰۰
digital Beguآلمان۲۱,۹۰۰,۰۰۰
Straumann digital itiسوئیس۳۶,۰۰۰,۰۰۰
Straumann SLActive itiسوئیس۴۸,۰۰۰,۰۰۰
Straumann SLActive digital itiسوئیس۵۰,۰۰۰,۰۰۰
digital Straumann iti roxalidسوئیس۵۰,۰۰۰,۰۰۰
Straumann Itiسوئیس۳۴,۰۰۰,۰۰۰
Straumann iti roxalidسوئیس۳۴,۰۰۰,۰۰۰

قیمت هر واحد اباتمنت 

اباتمنت کره ایکره۲,۵۰۰,۰۰۰
اباتمنت اروپایی سوییسیسوئیس۴,۵۰۰,۰۰۰

قیمت هر واحد روکش دندان 

در این بخش نیز جدول قیمت روکش ایمپلنت، براساس برند و کشور سازنده برای شما آماده شده است:

نام برند روکشکشور سازندهجنسقیمت (تومان)
PFM Bکرهترکیب سرامیک و فلز۳,۰۰۰,۰۰۰
PFM Aکرهترکیب سرامیک و فلز۴,۵۰۰,۰۰۰
Zirconia Bایتالیاتمام سرامیک۶,۰۰۰,۰۰۰
Zirconia Aایتالیاتمام سرامیک۸,۰۰۰,۰۰۰
SUPER design Zirconiaایتالیاتمام سرامیک۲۵,۰۰۰,۰۰۰
Digital Zirconia Bایتالیاتمام سرامیک۱۰,۰۰۰,۰۰۰
Digital Zirconia Aایتالیاتمام سرامیک۱۲,۰۰۰,۰۰۰
Zirconia PLUSایتالیاتمام سرامیک۱۶,۰۰۰,۰۰۰
قیمت اباتمنت ایمپلنت
ایمپلنت اقساطی سریتا

اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸-۲۴ ماهه + ضمانت کتبی + مشاوره رایگان

قیمت ایمپلنت اقساطی 

کلینیک سریتا امکانی منحصر به فرد برای بیمارانی فراهم کرده است که به دنبال دریافت خدمات ایمپلنت دندان با شرایط پرداخت اقساطی و منعطف هستند. در کلینیک سریتا، بیماران می‌توانند بدون نیاز به ضامن و با سقف نامحدود، خدمات ایمپلنت را به صورت اقساطی دریافت کنند. به علاوه، برای خدمات تا سقف ۵۰ میلیون تومان، نیازی به پیش پرداخت نیست، که این امکان را فراهم می‌آورد تا بیماران بدون دغدغه‌ی مالی، درمان‌های لازم را آغاز کنند.

شرایط ایمپلنت قسطی در کلینیک سریتا بسیار متنوع و انعطاف‌پذیر است، شامل اقساط ۶ ماهه، ۱۰ ماهه، ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه، و ۲۴ ماهه، که همگی با چک صیادی انجام می‌شود. 

این گزینه‌های پرداخت اقساطی با مشاوره‌ی تخصصی تیم کلینیک سریتا انجام می‌شود و به بیماران کمک می‌کند تا بر اساس توانایی مالی و نیازهای خود، برنامه‌ریزی مالی مؤثری داشته باشند و از خدمات درمانی با کیفیت بالا بهره‌مند شوند.

شرایط  اقساط ایمپلنت دندان کلینیک سریتا

قیمت ایمپلنت در تهران

قیمت ایمپلنت دندان در تهران متغیر و تحت تأثیر عوامل مختلفی است که شامل نوع ایمپلنت، تجربه و مهارت دندانپزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک، و همچنین کیفیت مواد مورد استفاده می‌باشد. به طور کلی، کلینیک‌ها و مراکز دندانپزشکی مستقر در مناطق مرکزی و لوکس تهران ممکن است هزینه‌های بالاتری نسبت به سایر نقاط داشته باشند، نه تنها به دلیل اجاره‌بهای بالاتر بلکه به خاطر استفاده از تکنولوژی‌ها و مواد بهتر.

کلینیک سریتا، واقع در تهران، با ارائه خدمات ایمپلنت دندانی با استفاده از جدیدترین روش‌ها و تجهیزات پیشرفته، یکی از گزینه‌های مطلوب برای افرادی است که به دنبال کیفیت بالا، دوام طولانی مدت و قیمت مناسب و اقساطی  هستند. این کلینیک با داشتن تیمی از متخصصین با تجربه و ماهر، تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را با قیمت‌های منصفانه ارائه دهد. برای کسب اطلاع از قیمت‌های دقیق و به‌روز، توصیه می‌شود که در ادامه این مقاله همراه ما باشید

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

همانطور که گفتیم ایمپلنت کل دهان، راهکاری جامع برای بازگرداندن زیبایی به افرادی است که اکثر یا تمام دندان‌های خود را از دست داده‌اند. این روش درمانی، که شامل جایگزینی تمام دندان‌ها با استفاده از ایمپلنت‌های دندانی در هر دو فک می‌باشد، نه تنها به بهبود ظاهر و اعتماد به نفس کمک می‌کند بلکه عملکرد طبیعی جویدن و صحبت کردن را نیز بازمی‌گرداند.

قیمت ایمپلنت کل دهان در کلینیک سریتا می‌تواند بر اساس عوامل زیر متغیر است:

  • تعداد ایمپلنت‌های مورد نیاز
  •  نوع برند ایمپلنت
  •  تکنیک‌های جراحی مورد استفاده
  •  نیاز به اقدامات اضافی مانند پیوند استخوان یا سینوس لیفت

 محدوده قیمتی ایمپلنت کل دهان در کلینیک سریتا، از حدود ۴۰ میلیون تومان برای هر فک آغاز شده و می‌تواند بر اساس برند مورد استفاده و خصوصیات منحصر به فرد هر بیمار افزایش یابد.

ایمپلنت دیجیتال اقساطی سریتا

اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸-۲۴ ماهه + ضمانت کتبی + مشاوره رایگان

قیمت انواع ایمپلنت

در این بخش، به بررسی قیمت انواع ایمپلنت‌ می‌پردازیم: 

قیمت ایمپلنت دندان جلو

قیمت ایمپلنت دندان جلو به تعداد پایه‌های ایمپلنت مورد نیاز در فک بالا و پایین و برند مورد استفاده بستگی دارد و قیمت هر واحد از محدوده ۱۲ تا ۷۵ میلیون تومان متغیر است. واضح است که هر چه تعداد پایه‌های ایمپلنت بیشتر باشد، قیمت ایمپلنت دندان جلو نیز بالاتر می‌رود. علاوه بر تعداد پایه، لازم است به فاکتورهایی نظیر برند فیکسچر، جنس روکش، نیاز یا عدم نیاز به انجام پیوند استخوان، تجربه و دستمزد دندانپزشک و … نیز توجه کنید. 

قیمت ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری یکی از روش‌های نسبتا سریع برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته است که بلافاصله پس از کشیدن دندان انجام می‌شود. این روش برای کسانی که می‌خواهند به سرعت دندان‌های خود را بازیابی کنند، بسیار مناسب است. 

قیمت ایمپلنت فوری بستگی به نوع ایمپلنت و شرایط دهان و فک بیمار دارد. گرچه ممکن است در کلینیک‌های دیگر کمی گران‌تر باشد، اما در کلینیک سریتا قیمت ایمپلنت فوری و ایمپلنت معمولی تفاوتی ندارد و فقط هزینه برای کشیدن دندان دریافت می‌شود.

البته پیش از انتخاب این روش، باید با دندانپزشک مشورت کنید تا از تناسب آن با شرایط خود مطمئن شوید. مشاوره با دندانپزشک کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را با در نظر گرفتن هزینه‌ها و نیازهای خود بگیرید

قیمت ایمپلنت دیجیتال

ایمپلنت دیجیتال، با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، دقت بیشتری در جایگزینی دندان‌ها ارائه می‌دهد. ایمپلنت دندان در این روش با استفاده از تصویربرداری و طراحی کامپیوتری، بسیار راحت‌تر انجام می‌شود.

قیمت ایمپلنت دیجیتال، در کلینیک‌های دیگر می‌تواند بیشتر از ایمپلنت‌های سنتی باشد که این هزینه‌ها شامل خدمات طراحی دیجیتال، تصویربرداری دقیق، و مواد با کیفیت بالا برای ساخت ایمپلنت است. اما در کلینیک سریتا قیمت ایمپلنت سنتی و ایمپلنت دیجیتال تفاوتی ندارد.

البته پیش از تصمیم‌گیری برای انتخاب ایمپلنت دیجیتال نیز، مشورت با دندانپزشک متخصص می‌تواند به شما کمک کند تا با در نظر گرفتن همه جوانب، از جمله هزینه‌ها و مزایای این روش، بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. 

قیمت مینی ایمپلنت

مینی ایمپلنت‌ها، که کوچکتر از ایمپلنت‌های معمولی هستند، برای موقعیت‌های خاصی که نیاز به حداقل تهاجم وجود دارد یا فضای محدودی در فک برای کاشت ایمپلنت است، استفاده می‌شوند. مینی ایمپلنت برای کارهای دائمی توصیه  نمی‌شود زیرا مقاومت کم و عمر کوتاه‌تری دارند و حتی ممکن است خود ایمپلنت یا پیچ اباتمنت آن بشکند و دردسرهای جبران ناپذیری ایجاد کند. بنابراین کلینیک سریتا استفاده از مینی ایمپلنت را توصیه نمی‌کند.

قیمت ایمپلنت all on 4

روش All-on-4 یک راه پیشرفته برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته است که با استفاده از فقط چهار ایمپلنت در هر فک، بیماران می‌توانند دندان‌های جدید و ثابتی داشته باشند. این تکنیک خصوصاً برای کسانی که استخوان فک ضعیفی دارند و نمی‌توانند از ایمپلنت‌های معمولی استفاده کنند، ایده‌آل است.

هزینه‌ی ایمپلنت All-on-4 بستگی به برند ایمپلنتی که استفاده می‌شود و سایر عوامل متغیر دارد، از این رو تعیین قیمت دقیق برای آن بدون در نظر گرفتن جزئیات مختلف امکان‌پذیر نیست.

قیمت اوردنچر یا دندان مصنوعی برپایه ایمپلنت

اوردنچر، دندان مصنوعی است که به ایمپلنت‌های دندانی متصل می‌شود و پایداری و ظاهر طبیعی‌تری نسبت به دندان‌های مصنوعی سنتی فراهم می‌کند. در کلینیک سریتا، قیمت اوردنچر برای هر فک تقریباً ۶۵ میلیون تومان است که این هزینه ممکن است با توجه به جزئیات درمانی متغیر باشد.

قیمت ایمپلنت دندان با بیهوشی

ایمپلنت دندان با بیهوشی یا سدیشن، یک گزینه عالی برای کسانی است که از تحمل درد می‌ترسند یا نیاز به عمل‌های جراحی پیچیده دارند. این روش با استفاده از بیهوشی کامل یا نیمه بیهوشی، فرآیندی بدون درد و آسان را برای بیمار فراهم می‌آورد. البته، به خاطر نیاز به تجهیزات بیهوشی و حضور یک متخصص بیهوشی، هزینه ایمپلنت دندان با بیهوشی معمولا بیشتر است. هزینه سدیشن برای ایمپلنت دندان در کلینیک سریتا حدود ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

قیمت ایمپلنت زیگوماتیک

ایمپلنت زیگوماتیک، یک روش ویژه برای کسانی است که به خاطر مشکلات جدی استخوانی، مانند تحلیل شدید استخوان فک، نمی‌توانند از ایمپلنت‌های معمولی استفاده کنند. این ایمپلنت‌ها به جای قرار گرفتن در استخوان فک، به استخوان زیگوما (گونه) متصل می‌شوند و یک پایه محکم برای نصب دندان‌ها فراهم می‌کنند.

ایمپلنت زیگوماتیک، به دلیل نیاز به تخصص خاص و فرآیند جراحی پیچیده‌تر، ممکن است هزینه‌های بالاتری نسبت به ایمپلنت‌های سنتی داشته باشد. با این حال، این روش یک راه‌حل دائمی و موثر برای افرادی است که در گذشته نمی‌توانستند از مزایای ایمپلنت بهره‌مند شوند.

قیمت ایمپلنت دندان با لیزر

ایمپلنت دندان با لیزر یک روش مدرن است که دقت بالایی دارد و زمان بهبودی را کوتاه می‌کند. این فرآیند کم‌تهاجمی کمک می‌کند تا خونریزی، تورم و ریسک عفونت پس از عمل کاهش یابد، و در نتیجه بیماران تجربه‌ای راحت‌تر و بهبودی سریع‌تری خواهند داشت. 

هرچند هزینه‌های ایمپلنت دندان با لیزر ممکن است کمی بیشتر از روش‌های سنتی باشد اما مزایای آن شامل دقت بالا در جراحی و فرآیند بهبودی سریع‌تر، آن را به یک گزینه مطلوب برای بسیاری تبدیل می‌کند.

قیمت جراحی های ایمپلنت دندان

هزینه‌های جانبی مرتبط با ایمپلنت دندان

علاوه بر هزینه اصلی ایمپلنت دندان، باید به هزینه‌های جانبی هم توجه کرد تا بتوانیم یک برآورد کامل و دقیق از کل هزینه‌های درمان داشته باشیم. در ادامه جدول هزینه‌های خدمات جانبی ایمپلنت در کلینیک سریتا را برای شما آورده‌ایم. 

نوع خدمتقیمت(تومان)
قیمت سینوس لیفت open (هر سمت)۱۱,۵۰۰,۰۰۰
قیمت سینوس لیفت close (هر واحد)۵,۷۵۰,۰۰۰
قیمت پیوند استخوانGBR (هر واحد)۱۱,۵۰۰,۰۰۰
قیمت پودر استخوان۵,۷۵۰,۰۰۰
قیمت PRF (فیبرین غنی از پلاکت)۵,۰۰۰,۰۰۰
قیمت chin graft (پیوند استخوانی از چانه)۴۰,۰۰۰,۰۰۰
قیمت پیوند استخوان راموس۲۰,۰۰۰,۰۰۰
قیمت جابجایی عصب۲۰,۰۰۰,۰۰۰
قیمت استرات استخوانی۳۵,۰۰۰,۰۰۰
قیمت تخلیه کیست عفونی۲,۰۰۰,۰۰۰
قیمت عصب کشیاز ۳,۰۰۰,۰۰۰ تا ۴,۸۰۰,۰۰۰
قیمت عصب کشی مجدداز ۳,۵۰۰,۰۰۰ تا ۶,۳۰۰,۰۰۰
قیمت پست۳,۰۰۰,۰۰۰
قیمت لیفت لثه (هر واحد)۱,۹۰۰,۰۰۰
قیمت روکش موقت (هر واحد)۲,۲۵۰,۰۰۰
قیمت جراحی بافت نرم۴,۰۰۰,۰۰۰
قیمت سرجیکال گاید۷,۳۰۰,۰۰۰
قیمت سدیشن۲۵,۰۰۰,۰۰۰
قیمت جرم گیری عمومی۷۰۰,۰۰۰
قیمت جرم گیری تخصصی هر فک۱,۳۵۰,۰۰۰
قیمت جراحی بافت سخت۶,۰۰۰,۰۰۰
قیمت کشیدن دندان عقل (هر واحد)۱,۹۰۰,۰۰۰
قیمت کشیدن دندان عقل نیمه نهفته (هر واحد)۲,۵۰۰,۰۰۰
قیمت کشیدن دندان عقل نهفته کامل (هر واحد)۳,۵۰۰,۰۰۰
قیمت کشیدن دندان۱,۴۰۰,۰۰۰
مشاوره رایگان ایمپلنت دندان

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید

قیمت ایمپلنت براساس کشور سازنده

کیفیت و قیمت ایمپلنت‌های دندانی می‌تواند بر اساس کشور سازنده متفاوت باشد. این تفاوت‌ها نه تنها نشان‌دهنده استانداردهای تولید و مواد به کار رفته در ایمپلنت‌ها هستند، بلکه بازتاب‌دهنده سابقه و تخصص هر کشور در زمینه تکنولوژی ایمپلنت دندانی نیز می‌باشند.

قیمت ایمپلنت ایرانی

ایمپلنت‌های ایرانی به دلیل تولید داخلی، معمولاً از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. این ایمپلنت‌ها نیز با استفاده از تکنولوژی‌های روز و رعایت استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند.

برخی از ایمپلنت های باکیفیت ایرانی

ایمپلنت ایرانی کیمیا کاشت اطبا
ایمپلنت ایرانی کوشا فن پارس
ایمپلنت ایرانی نیک کاشت آسیا
ایمپلنت ایرانی درین کاشت مانا

قیمت ایمپلنت سوئیسی

ایمپلنت‌های سوئیسی به خاطر دقت بسیار بالا در ساخت و استفاده از مواد اولیه عالی، در بازه قیمتی بالاتری قرار می‌گیرند.

جدول قیمت ایمپلنت سوئیسی

برند ایمپلنت سوئیسیقیمت  (تومان)
قیمت ایمپلنت سوئیسی NeoDent۱۶,۵۰۰,۰۰۰
قیمت ایمپلنت سوئیسی digital NeoDent۱۸,۵۰۰,۰۰۰
قیمت ایمپلنت سوئیسی Straumann iti۳۴,۰۰۰,۰۰۰
قیمت ایمپلنت سوئیسی Straumann digital iti۳۶,۰۰۰,۰۰۰
قیمت ایمپلنت سوئیسی Straumann SLActive iti۴۸,۰۰۰,۰۰۰
قیمت ایمپلنت سوئیسی Straumann SLActive iti digital۵۰,۰۰۰,۰۰۰
قیمت ایمپلنت سوئیسی Straumann itiroxalid digital۵۰,۰۰۰,۰۰۰

قیمت ایمپلنت کره‌ای

ایمپلنت‌های کره‌ای به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، در بازار جهانی بسیار محبوب هستند.

جدول قیمت ایمپلنت کره‌ای

برند ایمپلنت کره‌ایقیمت  (تومان)
قیمت ایمپلنت کره‌ای digital Cor1۱۱,۹۰۰,۰۰۰
قیمت ایمپلنت کره‌ای CORE 1۹,۹۰۰,۰۰۰
کامپوزیت اقساطی سریتا

اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸-۲۴ ماهه + ضمانت کتبی + مشاوره رایگان

قیمت ایمپلنت آمریکایی

ایمپلنت‌های آمریکایی به خاطر نوآوری و کیفیت برترشان شناخته شده‌اند، هرچند که معمولاً قیمتی بالاتر دارند.

قیمت ایمپلنت آلمانی

ایمپلنت‌های آلمانی نیز به خاطر کیفیت ساخت عالی و دوام بالا معروف هستند.

برند ایمپلنت  آلمانیقیمت  (تومان)
قیمت ایمپلنت Bego۱۹,۹۰۰,۰۰۰
قیمت ایمپلنت digital Bego۲۱,۹۰۰,۰۰۰

در انتخاب ایمپلنت دندان، علاوه بر قیمت، مهم است که به کیفیت، سابقه برند، و تجربه دندانپزشک خود نیز توجه کنید. مشاوره با یک دندانپزشک متخصص  می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را با توجه به نیازها و بودجه خود داشته باشید.

نمونه کارهای ایمپلنت کلینیک سریتا

قیمت ایمپلنت دندان
عکی نمونه کار قبل و بعد ایمپلنت دندان در کلینیک سریتا
عکس قبل و بعد ایمپلنت دندان جلو کلینیک سریتا
نمونه کار قبل و بعد دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت
ایمپلنت اقساطی دندان
قیمت ایمپلنت کل دندان ها

عوامل موثر در انتخاب برند ایمپلنت: 

برای انتخاب ایمپلنت مناسب عواملی هستند که باید به آن‌ها توجه کنیم، این عوامل را به طور مختصر در جدول زیر برای شما آورده‌ایم:

عاملتوضیحات
کیفیتکیفیت ایمپلنت از مهم‌ترین عواملی است که باید در نظر گرفته شود. ایمپلنت‌های با کیفیت از مواد اولیه مرغوب ساخته شده‌اند و طول عمر بالایی دارند.
قیمتقیمت ایمپلنت‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است. باید با توجه به بودجه خود، برند مناسب را انتخاب کنید.
طول عمرطول عمر ایمپلنت به کیفیت آن و مراقبت‌های بعد از کاشت بستگی دارد. ایمپلنت‌های باکیفیت تا ۲۰ سال یا بیشتر می‌توانند عمر کنند.
تجربه و مهارت دندانپزشکتجربه و مهارت دندانپزشک در انتخاب و کاشت ایمپلنت بسیار مهم است. برای کاشت ایمپلنت به یک دندانپزشک متخصص و باتجربه مراجعه کنید.

مقایسه بهترین ایمپلنت‌ها 

در این بخش، به مقایسه برخی از ایمپلنت‌های پرطرفدار پرداخته‌ایم تا به شما در انتخاب آگاهانه‌تر کمک کنیم.

برندویژگیهاقیمت
اشترومن (Straumann) – سوئیساشترومن به دلیل کیفیت بی‌نظیر و دوام فوق‌العاده ایمپلنت‌های خود شناخته شده است. فناوری SLActive این برند از بهترین‌ها در بازار است.به دلیل کیفیت بالا، قیمت‌های اشترومن در بازه بالاتری قرار دارند.
نوبل بایوکر (Nobel Biocare) – سوئیسنوبل بایوکر نیز یکی از پیشروان صنعت ایمپلنت با تکنولوژی‌های نوآورانه و مواد با کیفیت است.قیمت‌های این برند نیز مشابه اشترامن، در دسته بالایی قرار دارند.
مگاژن (Megagen) – کره جنوبیمگاژن با قیمت‌های رقابتی‌تر و کیفیت قابل قبول، گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از بیماران است.ارزش خوبی نسبت به قیمت ارائه می‌دهد و مقرون‌به‌صرفه‌تر از برندهای سوئیسی است.
بایوهورایزنز (BioHorizons) – آمریکاتاکید بر نوآوری و کیفیت، با محصولاتی که برای دوام طولانی مدت و راحتی بیمار طراحی شده‌اند.قیمت این برند متناسب با کیفیت و فناوری ارائه شده است.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه

با وجود اینکه بیمه‌های پایه تامین اجتماعی و خدمات درمانی، هزینه ایمپلنت دندان را پوشش نمی‌دهند، بیمه‌های تکمیلی گروهی می‌توانند گزینه‌ای مفید باشند، به شرطی که از طریق سازمان‌ها یا شرکت‌ها و با حداقل تعداد افراد مورد نیاز خریداری شود. این بیمه‌ها، برای افراد با شرایط خاص یا دارای بیمه‌های گروهی از سوی کارفرمایان، می‌توانند سهمی از هزینه‌های ایمپلنت را پوشش دهند. البته اگر بیمه تکمیلی ندارید نگران نباشید، چرا که کلینیک سریتا امکان پرداخت اقساطی را برای پرداخت هزینه‌های ایمپلنت فراهم می‌کند، تا دسترسی به این خدمات آسان‌تر شود.

جدول میزان پوشش انواع بیمه تکمیلی برای ایمپلنت دندان

نوع بیمه‌ تکمیلیسقف پوشش خدمت ایمپلنت
دانا  (با معرفی نامه)۱.۰۰۰.۰۰۰ تا ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
بانک ملت۲.۰۰۰.۰۰۰ تا ۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان
آتیه ساز حافظ  (شاغلین)۲.۰۰۰.۰۰۰ تا ۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان
نوین۲.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
دی  بدون روکش اسمپلنت دندان))۳.۰۰۰.۰۰۰ تا ۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان
سینا۳.۰۰۰.۰۰۰ تا ۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پارسیان۳.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
آسیا۳.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
رازی۲.۰۰۰.۰۰۰ تا ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
کوثرمطابق با معرفی نامه

مزایای انجام  ایمپلنت دندان در کلینیک سریتا 

انجام ایمپلنت دندان در کلینیک سریتا مزایای متعددی دارد که آن را از سایر کلینیک‌های درمانی متمایزمی‌کند. در اینجا به برخی از این مزایای کلیدی اشاره می‌کنیم:

تیم مجرب و متخصص:

تیمی از متخصصان و جراحان باتجربه و ماهر در زمینه ایمپلنت دندان در کلینیک سریتا حضور دارند. 

این متخصصان با استفاده از دانش و تجربه خود، بهترین روش ایمپلنت را با توجه به شرایط هر بیمار انتخاب می‌کنند.

تجهیزات و امکانات مدرن:

کلینیک سریتا مجهز به جدیدترین تجهیزات و امکانات دندانپزشکی روز دنیا است.

استفاده از این تجهیزات، دقت و کیفیت ایمپلنت را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

مواد و متریال باکیفیت:

در کلینیک سریتا از بهترین مواد و متریال ایمپلنت استفاده می‌شود.

این مواد باکیفیت، طول عمر ایمپلنت را افزایش و احتمال بروز عوارض را کاهش می‌دهد.

تنوع خدمات:

کلینیک سریتا طیف وسیعی از انواع ایمپلنت دندان را ارائه می‌دهد.

این خدمات شامل ایمپلنت‌های فوری، ایمپلنت‌های دیجیتال، ایمپلنت‌های All-on-4 و… می‌شود.

قیمت مناسب:

کلینیک سریتا با ارائه قیمت‌های مناسب، سعی در جلب رضایت مراجعین خود دارد.

همچنین امکان پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت نیز در این کلینیک فراهم است.

ضمانت‌نامه کتبی خدمات:

کلینیک سریتا برای خدمات ایمپلنت خود ضمانت نامه کتبی ارائه می‌دهد.

رضایت بالای مراجعین:

رضایت بالای مراجعین، نشان‌دهنده کیفیت خدمات ایمپلنت در کلینیک سریتا است.

شما می‌توانید نظرات مراجعین این کلینیک را در وب سایت و اینستاگرام مشاهده کنید.

مشاوره رایگان:

کلینیک سریتا امکان مشاوره رایگان با متخصصان ایمپلنت را برای مراجعین خود فراهم کرده است.

شما می‌توانید در این جلسات مشاوره، اطلاعات لازم را در مورد ایمپلنت دندان و شرایط خود کسب کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده، مزایای دیگری نیز برای انجام ایمپلنت دندان در کلینیک سریتا وجود دارد:

موقعیت مکانی مناسب :

کلینیک سریتا در شمال شرق تهران واقع شده است و دسترسی به آن آسان است.

محیط آرام و جذاب :

کلینیک سریتا دارای محیطی آرام است تا مراجعین در طول درمان احساس آرامش داشته باشند.

رعایت کامل بهداشت:

در کلینیک سریتا، بهداشت محیط و تجهیزات به طور کامل رعایت می‌شود.

شرایط ایمپلنت اقساطی بدون پیش پرداخت

ھزینه ایمپلنت به چه صورت محاسبه و قسط بندی می‌شود؟

محاسبه قسط بندی هزینه ایمپلنت به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در ادامه به طور کامل درباره قسط بندی آن صحبت خواهیم کرد.

  • تعیین مبلغ هر قسط

 یکی از مهم‌ترین عوامل برای تعیین اقساط، شرایط بیمار است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم پس از شرکت در جلسه مشاوره شرایط خود را برای پرداخت هزینه اعلام کنید. در این صورت، تعداد اقساط ماهانه و مبلغ هر قسط به راحتی مشخص خواهد شد. اگر نیازی به ارائه پیش‌پرداخت نباشد، مبلغ کل تقسیم بر تعداد ماه شده و هزینه هر قسط به شما اعلام خواهد شد. 

اما اگر مبلغی بابت پیش‌پرداخت دریافت شود، هزینه کل منهای پیش‌پرداخت شده و بر تعداد ماه‌ها تقسیم خواهد شد. تعیین تعداد ماه پرداخت اقساط بر عهده بیمار است. هرچقدر تعداد ماه‌ها افزایش پیدا کند، مبلغ اقساط کمتر خواهد شد. البته ممکن است برخی از کلینیک‌های دندانپزشکی برای پرداخت اقساط ایمپلنت دندان محدودیت داشته باشند. به عنوان مثال، در برخی از کلینیک‌ها تمامی هزینه‌ی مربوط به ایمپلنت باید طی شش یا ۱۲ ماه پرداخت شود. اما در کلینیک سریتا ، ۶ تا ۲۴ ماه برای پرداخت اقصاط ایمپلنت تعیین شده است. 

  • تعیین روش پرداخت 

برای تعیین هزینه هر قسط و محاسبه هزینه نهایی ایمپلنت دندان، ابتدا باید روش پرداخت مشخص شود. در فرایند ایمپلنت دندان، ابتدا پایه ایمپلنت درون لثه گذاشته می‌شود. در مرحله بعد، حدود یک الی دو ماه طول می‌کشد که پایه ایمپلنت به طور کامل با بافت ریشه جوش بخورد. بعد از اینکه پایه ایمپلنت کاملا به بافت لثه متصل شد، تاج دندان روی آن قرار می‌گیرد. در این حالت ممکن است روش پرداخت هزینه ایمپلنت دندان به دو صورت انجام شود. 

روش اول پرداخت اقساطی است که به طور کامل در قسمت‌های قبلی مقاله درباره آن توضیح داده شد. روش دوم پرداخت مرحله‌ای بر اساس مراحل انجام ایمپلنت‌ است. در پرداخت مرحله‌ای، بیمار هزینه کل ایمپلنت را در دو یا سه مرحله پرداخت می‌کند. به عنوان مثال، مرحله اول مربوط به زمانی است که پایه ایمپلنت داخل لثه گذاشته می‌شود. مرحله دوم مربوط به زمانی است که تاج دندان روی پایه ایمپلنت قرار می‌گیرد.

 البته با توجه به شرایط بیمار، ممکن است هزینه کلی در سه مرحله دریافت شود. در کلینیک سریتا، پرداخت هزینه ایمپلنت معمولا به صورت اقساطی و نقدی انجام می‌شود. اما با توجه به شرایط بیمار ممکن است هزینه را در دو یا سه مرحله دریافت کنیم. 

  • دریافت چک معتبر 

یکی از روش‌های محاسبه قسط بندی ایمپلنت دندان، دریافت چک معتبر است. در این روش، ابتدا مبلغی بابت پیش‌پرداخت دریافت می‌شود و مبلغ باقی‌مانده به صورت چک دریافت خواهد شد. لازم است شخص به ازای هر ماه یا هر دو ماه، یک چک به کلینیک دندانپزشکی ارائه دهد. چکی که برای ایمپلنت دندان ارائه می‌شود، باید معتبر باشد. با توجه به اینکه بسیاری از افراد توانایی ارائه چک با ضامن ندارند، در کلینیک دندانپزشکی سریتا پرداخت اقساطی هزینه‌ی ایمپلنت با چک و بدون ضامن انجام می‌شود.

ایمپلنت اقساطی سریتا

اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸-۲۴ ماهه + ضمانت کتبی + مشاوره رایگان

جمع‌بندی

در آخر اگر قصد انجام ایمپلنت دندان دارید، در نظر داشته باشید که هزینه‌ی این کار برای شما شامل هزینه‌ی موارد زیر می‌شود:

  1. قیمت پایه ایمپلنت
  2. قیمت روکش ایمپلنت
  3. هزینه جراحی ایمپلنت
  4. هزینه‌های درمانی در صورت نیاز

همچنین مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت تمام‌شده‌ی ایمپلنت دندان عبارت‌اند از:

  • برند ایمپلنت دندان
  • جنس روکش ایمپلنت
  • خدمات درمانی قبل از ایمپلنت دندان مانند پیوند استخوان فک

عامل دیگری که بر قیمت ایمپلنت دندان تاثیر دارد، روش جراحی ایمپلنت دندان است. پزشک متخصص با توجه به شرایط شما یکی از روش‌های زیر را انتخاب می‌کند:

در نهایت مجموع هزینه‌های شما برای کاشت یک عدد ایمپلنت دندان حدودا در بازه ۱۲ میلیون تومان (برند استاندارد و کمترین مشکل درمانی) تا ۷۵ میلیون تومان (بهترین برند و بالاترین قیمت + خدمات درمانی) قرار می‌گیرد.

و در آخر این نکته را در نظر داشته باشید که شما می توانید هزینه تمام خدمات ایمپلنت دندان را به صورت اقساطی پرداخت کنید. با اقساط ۶، ۱۰، ۱۲، ۱۸، ۲۴ ماهه.

ایمپلنت اقساطی

برای دریافت مشاوره رایگان، شماره تماس خود را وارد کنید.

  • ایمپلنت دندان چقدر طول میکشد؟
  • مدت زمان مورد نیاز برای ساخت و ادغام ایمپلنت دندانی به وضعیت استخوان فک و سازگاری با تیتانیوم به کار رفته بستگی دارد؛ در صورت هماهنگی سریع، فرایند ساخت دندان‌های مصنوعی می‌تواند ظرف سه ماه آغاز گردد. زمان انجام عمل جراحی ایمپلنت بین ۱۰ تا ۳۰ دقیقه متغیر است و با افزایش تعداد ایمپلنت‌ها، دوره درمان طولانی‌تر می‌شود. در نهایت، درمان کامل ایمپلنت ممکن است تا چهار ماه یا بیشتر در صورت نیاز به پیوند استخوان به طول انجامد. بنابراین، مشورت با دندانپزشک مجرب برای کاهش احتمال بروز مشکلات و اطمینان از موفقیت درمان ضروری است.
  • آیا ایمپلنت دندان درد دارد ؟
  • در طول فرآیند ایمپلنت دندان، بیماران معمولاً تحت بی‌حسی موضعی قرار می‌گیرند، بنابراین در حین عمل جراحی احساس درد نخواهند کرد. با این حال، پس از کاهش اثر بی‌حسی، ممکن است برخی از بیماران احساس ناراحتی یا درد خفیف تا متوسطی را تجربه کنند. میزان درد یا ناراحتی بعد از عمل می‌تواند بر اساس تحمل فرد، میزان دخالت جراحی و رعایت دستورالعمل‌های پس از عمل توسط بیمار متفاوت باشد. دندانپزشک ممکن است داروهای مسکن یا دستورالعمل‌هایی برای مدیریت هرگونه درد یا تورم پس از جراحی ارائه دهد.
  • چند پایه ایمپلنت برای فک بالا و پایین مورد نیاز است؟
  • تعداد پایه‌های ایمپلنت مورد نیاز برای فک بالا و پایین به نیازهای فردی هر بیمار، وضعیت استخوان فک و نوع راه‌حل پروتز انتخاب شده بستگی دارد. به طور کلی: 1. برای پروتزهای کامل (Full Arch Solutions): - در روش All-on-4، معمولاً چهار ایمپلنت برای حمایت از یک ست کامل دندان‌ها در هر فک استفاده می‌شود. - در برخی موارد، برای افزایش ثبات و پشتیبانی بیشتر، ممکن است از چهار تا شش ایمپلنت برای هر فک استفاده شود، به خصوص اگر وضعیت استخوانی فک نیاز به حمایت بیشتری داشته باشد. 2. برای جایگزینی یک واحد دندان: - هر دندان از دست رفته می‌تواند به طور مجزا توسط یک ایمپلنت جایگزین شود. بنابراین، تعداد ایمپلنت‌ها مستقیماً به تعداد دندان‌های از دست رفته بستگی دارد. 3. برای پروتزهای جزئی: - در صورتی که فقط بخشی از دندان‌ها نیاز به جایگزینی دارند، تعداد ایمپلنت‌ها می‌تواند بر اساس طرح درمانی خاص و نیازهای بیمار تعیین شود. مهم است که در نظر داشته باشید، تعیین دقیق تعداد ایمپلنت‌های مورد نیاز تنها پس از ارزیابی دقیق توسط دندانپزشک یا جراح فک و صورت ممکن است. این ارزیابی شامل بررسی‌های رادیوگرافیک، سلامت استخوان فک و سایر فاکتورهای مهم است.
  • بیشتر بخوانید
    بیشتر بخوانید
    بیشتر بخوانید

هر سوال، انتقاد یا پیشنهادی دارید، با ما درمیان بگذارید

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید، جواب شما را برایتان پیامک می‌کنیم.

مطمئن باشید اطلاعات شخصی شما نزد کلینیک سریتا محفوظ است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

108 نظر برای “ قیمت ایمپلنت دندان (جدول هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳)


  • قاسمی says:

    لطفا هماهنگی جهت شروع کار رو بفرمایید

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      شماره شما برای مشاوره رایگان ثبت شد، همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.

  • حسین says:

    سلام. ببخشید به عنوان ضمانت فقط چک قبول میکنید؟ یاسفته هم مورده تاییده

    • مشاورین سریتا says:

      سلام و درود
      برای شرایط اقساطی فقط چک صیادی مورد تایید هست. که برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید این صفحه رو مطالعه کنید: شرایط اقساطی کلینیک سریتا

  • امیرقاسمی says:

    با درود برشما،آیا امکان داره زمان ویزیت حضوری برامون داده بشه تا همون جلسه تعیین تکلیف کنیم؟باسپاس

    • مشاورین سریتا says:

      سلا و درود
      بله حتما، من شماره شمارو برای مشاوره رایگان ثبت کردم به زودی همکاران من با شما تماس گرفته و تایم ویزیت حضوری رو برای شما مشخص میکنند.

  • افشین says:

    سلام من سه هفته هست از طریق اینستا پیام گذاشتم برای گذاشتن دندان کامل فک بالا وشش پایه یا هشت پایه ایمپلنت وهمینطور فک پاین ۷عدد دندان کشیدم دوسال هست خواست بدونم برای اسفند ماه یا زودتر وقت دارید وچند وقت میکشه هزینه هارو دیدم من خارج از کشور هستم برای همکارتون هم در واتساپ پیغام گذاشتم ولی هنوز جوابی دریافت نکردم ممنون میشم بهم خبر بدید که تیکت بگیرم ممنون

    • مشاورین سریتا says:

      سلام و درود
      شما شماره تماس یا آیدی اینستاتون رو برای ما نذاشتید که بتونیم پیگیری کنیم، اما پیام های اینستا به سرعت دارن پاسخ داده میشن
      بنابراین به زودی همکاران ما پاسخ پیام های شمارو خواهند داد.
      شماره تماس با کلینیک سریتا ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

  • خلیل شاه محمدی says:

    سلام من خلیل شاه محمدی هستم از کردستان سقز مزاحمتون میشم دندانهایم رو از دست دادم فک بالام هیچ دندان ندارم فک پایینم هفتا از جلو مونده ومیخوام برام ایمپلنت کاشت کنید و وضع مالی خوبی ندارم ممنون میشم اقساط کنی.

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      من شماره شمارو برای مشاوره رایگان ثبت کردم، حتما همکاران من به زودی با شما تماس خواهند گرفت .

  • عیوض جان نثاری says:

    سلام خسته نباشید من ۳۹ساله ازارومیه هستم هزینه ایمپلنت باروکش برای فک بالا با ایمپلنت و روکش متوسط چند میشه با تشکر فراوان از لطفتون

  • عیوض جان نثاری says:

    سلام خسته نباشید هزینه ایمپلنت باروکش برای فک بالا با ایمپلنت و روکش متوسط چند میشه با تشکر فراوان از لطفتون

  • صنم عباسی says:

    سلام خسته نباشید من فک بالا کامل کشیدم فک پایین هم ۴ واحد آسیاب رو هم کشیدم اگه بخوام ایمپلنت کنم چقدر در میاد البته وضع مالیم خوب نیست از طریق اقساط میخوام انجام بدم لطفن راهنماییم کنید

    • مشاورین سریتا says:

      سلام درود برشما
      ایمپلنت برای فک بالا و چهار واحد فک پایین ، حداقل ۵۰ میلیون تومان میشود که احتمال بیشتر شدن این هزینه با توجه به تشخیص پزشک در مورد برند مواد مصرفی و همچنین احتمال نیاز به پیوند استخوان یا لیفت سینوس و دیگر موارد، وجود دارد.
      برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین میتونید مقاله زیر را مطالعه کنید.
      قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین ۱۴۰۲
      البته کلینیک سریتا شرایط اقساط ۶،۱۰،۱۴،۱۸،۲۴ ماهه رو هم برای شما فراهم کرده که با خیال راحت به درمان دندان های خودتون بپردازید.

  • سمیرااحمدی says:

    سلام من یک زن سرپرست خانوارهستم که ۴ تا بچه دارم شرایط مالی خوبی ندارم حدود ۸ تا از دندونهام خرابه و خیلی اذیتم چون بودجه نداشتم درست کنم بیشتر خراب شدن واقعا جویدن واسم سخته چون دندانهای آسیای پایین دوطرفه فکم و دوتا فک بالا دندانهای آسیا خراب شده خواستم بدونم میتونم قسطی درستشون کنم

    • مشاورین سریتا says:

      سلام درود بر شما
      بله اگر دندان های شما بنا به تشخیص دندانپزشک نیاز به ایمپلنت داشته باشد، بله در کلینیک سریتا میتونید با اقساط ۶،۱۰،۱۲،۱۸،۲۴ ماهه درمان خودتون رو شروع کنید.

  • حامد says:

    سلام من فک بالا و پایین رو کامل باید دندون بزارم قیمت تمام شده چقدر میشه حدودا

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      برای کاشت و ایمپلنت کل دندان ها دو روش وجود داره و بنابه تشخیص پزشک و علاقه خودتون یک موردانتخاب میشه.
      روش اول که کم هزینه تر هم هست اوردنچر نام داره . اوردنچر یک دست دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت هست. در این روش برای هر فک ۴ پایه ایمپلنت داخل دهان قرار داده میشه و سپس دندان مصنوعی روی اون ۴ تا پایه نصب میشه. هزینه این روش برای هر فک تقریبا ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان هست و برای دو فک (بالا و پایین) حدود ۸۰ تا ۹۰ میلیون محاسبه میشه. برای اطلاعات بیشتر به مقالات “قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین” و “قیمت اوردنچر دندان” مراجعه کنید.

      در روش دوم، از دندان شما اسکن کاملی تهیه میشه، و با استفاده از سیستم CAD/CAM دندان ها و محل قرار گیری هر پایه ایمپلنت طراحی میشه، در این روش به دلیل استفاده از تعداد بیشتری پایه ایمپلنت و طراحی روکش ایمپلنت هزینه بیشتری پرداخت می کنید، اما کیفیت، زیبایی و ماندگاری به مراتب بیشتری را دریافت خواهید کرد. در این روش هزینه حدودی وابسطه به ویزیت پزشک و شرایط دهان و دندان شما داره. در بخش جمع بندی در همین صفحه به صورت کامل به این موضوع پرداخته شده.

      در آخر هم دقت کنید که هر روشی که شما انتخاب کنید می تونید از پرداخت اقساط کلینیک سریتا استفاده کنید، اقساط ۶، ۱۰، ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه. برای ایمپلنت دندان.
      برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تر شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان هم ثبت شد به زودی همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت

  • حمزه دلنوازان says:

    سلام خسته نباشید.
    من یک دندان جلو فک بالا یعنی دندان بزرگم میخام دورست کنم. یک آدرس یا شماره تماس .
    در ضمن من اتباع افغان هستم
    خوش حال میشم اگی رهنمایی کنید
    خیلی ممنون

    • مشاوران سریتا says:

      سلام درود برشما
      شماره شما برای مشاوره رایگان ثبت شد ، همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
      آدرس کلینیک سریتا: تهران، پاسداران، بوستان نهم، ضلع جنوبی بیمارستان لبافی نژاد، پلاک ۱۲۲، طبقه اول
      تلفن: ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

  • اعطم نقال says:

    سلام من تمام دندانهایم کشیدم چقدر هزینه میشود ممنون

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      برای کاشت و ایمپلنت کل دندان ها و دهان دو روش وجود داره و بنابه تشخیص پزشک و علاقه خودتون یک مورد رو انتخاب می کنیم.
      در روش اول که کم هزینه تر هم هست، شما می تونید از اوردنچر دندان استفاده کنید. اوردنچر یک دست دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت هست. در این روش برای هر فک ۴ پایه ایمپلنت داخل دهان قرار داده میشه و سپس دندان مصنوعی روی اون ۴ تا پایه نصب میشه. هزینه این روش برای هر فک تقریبا ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان هست و برای دو فک (بالا و پایین) حدود ۸۰ تا ۹۰ میلیون محاسبه میشه. برای اطلاعات بیشتر به مقالات “قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین” و “قیمت اوردنچر دندان” مراجعه کنید.

      در روش دوم، از دندان شما اسکن کاملی تهیه میشه، و با استفاده از سیستم CAD/CAM دندان ها و محل قرار گیری هر پایه ایمپلنت طراحی میشه، در این روش به دلیل استفاده از تعداد بیشتری پایه ایمپلنت و طراحی روکش ایمپلنت هزینه بیشتری پرداخت می کنید، اما کیفیت، زیبایی و ماندگاری به مراتب بیشتری را دریافت خواهید کرد. در این روش هزینه حدودی وابسطه به ویزیت پزشک و شرایط دهان و دندان شما داره. در بخش جمع بندی در همین صفحه به صورت کامل به این موضوع پرداخته شده.

      در آخر هم دقت کنید که هر روشی که شما انتخاب کنید می تونید از پرداخت اقساط کلینیک سریتا استفاده کنید، اقساط ۶، ۱۰، ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه. برای ایمپلنت دندان.
      برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تر شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان هم ثبت شد به زودی همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.

  • جواد ویسی says:

    سلام شعبه دیگری ندارین،مثلا اصفهان

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      کلنیک سریتا در اصفهان شعبه ای ندارد.
      اما با توجه به مسافت شما، بعد از بررسی و ویزیت دکتر، می توانیم جلسات بعدی شما رو در حالتی بچینیم که کمترین رفت و آمد را داشته باشید.
      به همین منظور شماره شما را برای دریافت مشاوره رایگان ثبت کردم و به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • احسان قاسمی says:

    سلام ایمپلنت خیلی سخته و درد ناک من انجام دادم ۱۴تا
    خواهشن به بیمار نگید راحته و بی حس میکنیم
    الان فک بالارو نرفتم برای روکش و هلینگ از ترس و درد
    بعدم نگید قیمت اینه بعد یه چیز دیگه در بیاد
    والا همه دندون پزشک‌و واقعا بیرحم شدید مردم پول به سختی در میارن

    • مشاورین سریتا says:

      سلام درود برشما
      درسته انجام ایمپلنت سخت و دردناک هست و حتی در سایت سریتا یک مقاله در مورد این موضوع با عنوان آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟ داریم.
      اما برای انجام ایمپلنت میشه از سدیشن یا بیهوشی استفاده کرد که حین کار درد را احساس نکنید.
      در مورد قیمت هم برای خدمات مختلف مواد با برندها و قیمت های متفاوتی موجود هست و مهم ‌ترین مسئله این هست که شرایط هر بیمار مشخص میکنه که چه درمان‌هایی نیاز دارند. بنابراین بهترین راه برای دقیق متوجه شدن هزینه ها، مراجعه حضوری به کلینیک هست .

  • انواری says:

    سلام فک بالا را ایمپلنت میخوام انجام بدم

    • مشاورین سریتا says:

      سلام درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ایمپلنت دندان ثبت شد همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
      همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ایمپلنت فک بالا، مقاله زیر را مطالعه نمایید.
      قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین ۱۴۰۲

  • زری تقی پور says:

    سلام خسته نباشید
    حرفی از اونایی که از شهرستان میان نگفتید
    ممنون میشم بگید که شهرستانی‌ها برای چند جلسه کار نیاز دارن
    و در ضمن من چند تا از دندونامو از دست دادم در فک پائین و چند تا در فک بالا
    به خودمون بستگی داره که چند تا دندون بخوایم

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      برای آگاهی از تعداد جلسات، به مقاله مراحل ایمپلنت دندان و تعداد جلسات ایمپلنت مراجعه بفرمایید.
      تعداد دندانی که نیاز به ایمپلنت دارد با مشاوره و راهنمایی دکتر و بعد از ویزیت مشخص می شود. دکتر بعد از معاینه تعداد دندانی که نیاز به ایمپلنت دارد را مشخص می کند اما شاید مراجعه کننده به دلایلی (مانند هزینه) تعداد کمتری از دندان ها را ایمپلنت کند.
      هرچند که سریتا برای راحتی بیشتر مراجعین، پرداخت اقساطی ایمپلنت دندان را در اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸-۲۴ ماهه و ۱۰ ماهه بدون پیش پرداخت، فراهم کرده است؛ تا شرایط مالی مانع از دریافت خدمات پزشکی نشود.
      همچنین برای راحتی بیشتر، شماره شما را براای دریافت مشاوره رایگان ثبت کردم و به زودی با شما تماس خواهیم گرفت و راهنمایی کامل و جامعی ارائه خواهیم داد.

  • زهراشیرزادی says:

    سلام خسته نباشید شمابامن تماس گرفتید گفتید چک صیادی میخواد هیچکس نیست ک بهم چک بده توروخدا ی جور راه بیایید تا دندونام درست کنم دندونام همه خراب ولش کردم ازبس هزینه های دندانپزشکی گرونه

    • مشاورین سریتا says:

      سلام درود بر شما
      متاسفانه شرایط اقساطی کلینیک ما صرفا با چک صیادی امکان‌پذیر است.

  • اکبریان says:

    قصد دارم فک بالا وپایین کامل انجام بدهم درضمن من ۷۰ سن دارم

    • مشاوران سریتا says:

      سلام درود بر شما
      شماره شما برای مشاوره رایگان ایمپلنت دندان ثبت شد
      همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.

  • جمشید says:

    سلام خسته نباشید من فک بالارو میخواستم دندون مصنوعی ثابت کنم هزینه که تو جدول زده بودید ۳۰ تومن هستش یا نه ایمپلنت کامل نمیتونم بکنم نیاز به عمل سینوس داره اگه هزینش زیادباشه میشه اقساطی کردش

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      کلینیک سریتا شرایط اقساطی خوبی برای دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت داره اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸ و ۲۴ ماهه.
      شماره تون رو برای دریافت مشاوره رایگان ثبت کردم به زودی همکارانم با شما تماس می گیرند و کامل براتون توضیح میدن.

  • مصطفی خمیس آبادی says:

    با سلام و خسته نباشید، میخواستم ببینم آیا ایمپلنت یا آورد نچر بعد از مدتی عفونت نمیکنه که لازم بشه جراحی کنیم

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      احتمال عفونت ایمپلنت و اوردنچر وجود داره، اما با رعایت نکات ساده ای مانند: مراقبت، مراجعه دوره ای به پزشک و رعایت نکات بهداشتی، احتمال وقوع عفونت ایمپلنت دندان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کنه و عملا جای نگرانی باقی نمی مونه. از طرفی پزشک معالج قبل از انجام ایمپلنت شرایط کامل دهان و دندان رو بررسی می کنه و اگر تشخیص بده که احتمال عفونت بعد از ایمپلنت بالا هست، از انجام آن خودداری می کند.
      برای اطلاعات بیشتر در مورد عفونت ایمپلنت دندان و علائم آن کلیک کنید.

  • mp3juices says:

    I enjoyed the anecdotal approach you took in this post. It made the content more relatable and engaging.

  • امیر says:

    سلام روکش دندان زیبایی چجوری انجام میدید من فک بالام ۳تا جلو خرابشده ممنون

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      خدمات زیبایی چند نوع هستند و بستگی به شرایط دندان دارند باید با عکس OPG معاینه شوید تا روش درمانی برای شما مشخص شود.

  • نعمتی says:

    سلام و درود…
    من ۵تا از دندونامو کشیدم دوتا بقل هم، سه تاش جاهای مختلف میخوستم ببینم هزینه دوتا بقل هم در فک پایین چقدر میشه متشکرم؟

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      برای بررسی بهتر شرایط دندان شما و صحبت در مورد هزینه ها شماره شما را برای دریافت مشاوره رایگان ثبت کردیم و به زودی تماس خواهیم گرفت.

  • سلمان حسن پور says:

    با درود و وقت بخیر
    من در خارج از کشور هستم و میخواهم نزد شما درمان شوم من در فک بالا هیچ دندانی ندارم، فقط یک دنچر کامل متحرک دارم.
    درفک پائین در بخش میانی هشت دندان طبیعی دارم . در دوطرف دندانهای میانی از یک پارسل متحرک استفاده میکنم.
    نا گفته نماند این هشت دندانهای میانی سایشی هستند و فکر نمی کنم بعد از هفت ، هشت سال ٱنها را داشته باشم.
    با این تفاصیل میخواهم فک بالا و پائین را دنچر کامل با پایه ایملنت انجام گیرد . در ضمن نیاز به جراحی لیفت سینوس و تزریق پودر استحوان قبل از عمل انجام ایملنت دارم . اگر اجازه دهید تصویر OPG خود را ارسال کنم برای برای مطالعه و بررسی شما . خوشحال میشوم بوسیله ایمیل به من مشاوره بدهید . لطفا بمن بفرمائید از چه طریقی تصویر OPG را خدمتتان ارسال کنم . از طریق ایمیل ، واتس اپ ، تلگرام برایتان مقدور می باشد ؟ اگر پاسخ مثبت است برام در ایمیل من به ان اشاره کنید . سپاسگزارم.

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      به زودی با شما از طریق ایمیل ارتباط خواهیم گرفت.
      تشکر

  • فرهادی says:

    سلام عصرخوش
    نحو محاسبه اقساط رو مشاهده کردم، بهره رو تعرفه لحاظ میشه!؟!

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      بله سالیانه ۱۰%.

  • ساسان says:

    سلام
    سوالی که ‌دارم

    یک دست دندان بلا و پایین با ایمپلانت هزینه کامل
    وچند تا بالا و پاین باید ایمپلات استفاده می‌شود
    – حدوداً چند جلسه باید بیایم
    بخاطر مسیر طولانی و مرخصی اداری و کمترین زمان برای من چند جلسه و یا همان روز است
    مرسی برای راهنمای
    ساسان

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      برای ایمپلنت کامل دهان دو راه دارید:
      ۱) پایه ایمپلنت به تعدادی که دکتر تشخیص میده کاشته بشه و برای هر دندان روکش ایمپلنت ساخته و نصب بشه.
      ۲) ۴ تا پایه ایمپلنت کاشته بشه و دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت براتون نصب بشه.

      روش اول زیبایی، کیفیت و ماندگاری بالاتری داره.
      روش دوم کم هزینه تر هست،

      تعداد جلساتی که باید مراجعه کنید هم حدودا ۳ جلسه هست.

      برای دریافت قیمت پیشنهاد می کنم که با کلینیک سریتا تماس بگیرید و مشاوره رایگان بشید،
      همچنین سریتا شرایط پرداخت اقساط داره و بگید که این مورد رو هم براتون شفاف توضیح بدن.

  • کلوایی says:

    سلام وعرض خسته نباشید.خانمی هستم۵۶ساله حدود۸سالی میشه که ازدندون مصنوعی درهردوفک استفاده میکنم.احساس میکنم استخوانهای فکم تحلیل رفته چون وقتی دندون مصنوعیهارودرمیارم هردوفکم بهم نمیرسن. میخواستم ببینم میتونم ایمپلنت کامل برام انجام بشه یانیاز به پیوند لثه دارم. درضمن همسرم هم بیماری لثه داره ولی دندونایی که براش مونده خیلی محکمند ایشونم بایدکل دندوناشوبخاطر مشکل لثه بکنه یانه. ممنون میشم راهنماییم کنید وهزینه هاروهم کلی برا هرفک از۳۰ میلیون شروع میشه یافقط هزینه کاشته

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      باید با عکس OPG توسط دندانپزشک معاینه بشید

  • شهناز محیط says:

    سلام ،ببخشید میتونم عکس دندان را بفرستم وزحمت کار وهزینه را بفرماییدیعنی بفرمایید چه کارهایی باید روی دندانم انجام بشه

  • ساره حقی says:

    رزرو وقت

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد و به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • عراقی says:

    بک دندان جلو ایمپلنت.با احتساب کشیدن مانده دندان قبلی چقدر هزبنه دارد و چقدر زمان میبره .صمنا به چه روشی انحام میدهید

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      از نظر هزینه باید با کلینیک صحبت کنید، برای شما مشاوره رایگان ثبت میکنم تا باهاتون تماس بگیرند.
      اما از نظر زمان و تکنیک بستگی به شرایط داره باید معاینه حضوری و سایر بررسیها انجام بشه.

  • حمید رضا ایمانی says:

    ایمپلنت کامل فک بالا

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      براتون مشاوره رایگان ثبت کردم به زودی با شما تماس میگیریم.

  • داودشیرولیپور says:

    سلام علیکم کاشت فک پایین وبالا دندانهامیخواهم ایملنت دیجالتی اقساطی انجام بدهم میتوانم عکس گرفتم میتوانم توی واتساپ بفرستم

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما رو برای دریافت مشاوره رایگان ثبت کردم. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
      در مورد عکس دندان هم، وقتی باهاتون تماس گرفتن، باهاشون هماهنگ بشید.
      سپاس

  • شاهین says:

    سلام و عرض ادب . تقریبا میشه گفت من دندون های بالا رو از دست دادم و روکش هستن ک پایه اونها ضعیف شده اند و هی میفتند . سنم ۳۷ ساله و شهرستان هستم پروسه زمانی برای نصب دندان فک بالا چند روز هستش و اینکه آدرس شما کجا هستش قیمت کل فک بالا چند میشه ن میخوام خیلی ارزون و بی کیفیت باشه ن میخوام خیلی گرون باشه در حد مقرون ب صرفه و مناسب چون تو شرکت ***** کار میکنم و حقوقم انقدری نیس ک بخوام چندبن میلیون صرف دهنم کنم فقط انقدری ک بتونم بخندم و با دوام باشن برام کافیه نهایتا غذارو قورت میدم🤣

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شرایط دهان و دندان شما باید بررسی بشه، عکس opg بگیرید و مراجعه کنید برای ویزیت، بعد از ویزیت اولیه مشحص میشه که به چه صورت می تونید ایمپلنت کار کنید.
      اگر شماره تون رو ثبت می کردید، مشاوره رایگان براتون ثبت می کردم تا هم شرایط شما کامل بررسی بشه، هم از روند کار آگاه بکشید.
      در مورد هزینه ها هم خیالتون راحت باشه، سریتا اقساط ۲۴ ماهه داره و در بحث هزینه خیلی منعطف جلو میره.
      آدرس سریتا: تهران، پاسداران، بوستان نهم، ضلع جنوبی بیمارستان لبافی نژاد، پلاک ۱۲۲، طبقه اول
      تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

  • مجيد says:

    سلام خسته نباشید من سه تا از دندان هاى جلو رو میخواستم ایمپلنت کنم چقد هزینه میشه

  • هیوا مرادی says:

    سلام خسته نباشین
    من ۳۵ سالمه و همه دندان های خودمو از دست دادم جهت امپلنت کامل فک بالا و پایین مشاوره لازم داشتم،راستی از کردستانم آدرس هم لازم دارم

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • فاطمه خلیفه says:

    سلام بابت شرایط اقساطی چ ضمانتی لازمه؟ درصورت نداشتن چک چه ضمانتی گرفته میشه

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      برای آگاهی از جزئیات به صفحه شرایط پرداخت اقساط مراجعه کنید
      در صورتی که سوالی داشتید با کلینیک تماس بگیرید.

  • رضا رحمانی says:

    سلام من برای فک بالا نیاز به پروتز کامل بصورت ثابت دارم ایا در مشهد کلینیک دارید ممنون از شما

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      متاسفانه نمایندگی در شهر مشهد نداریم.

  • وحید says:

    سلام وقت بخیر،میخواستم حضوری بیام برای ویزیت و اینکه دکتر دندونامو ببینه چون دندونای فک بالا به کل ندارم میخواستم ایمپلنت و پروتز انجام بدم

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره ثبت شد. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • فهیمه آتشین says:

    سلام وخسته نباشید من به سه ایمونات احتیاج دارم و۴عدد از دندان‌های جلو روکش زی کنیا شده برای زیبایی ولی متاسفان الا مدتیست گپی بین دو دندان پیش ایجاد شده که میخواهم اصلاح شود لطفا مرا راهنمایی کنید ممنونم

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      اگر بین دو دندان روکش شده گپ ایجاد شده باید مراجعه کنید و بررسی بشه شاید روکش ها لب پر شده باشد.
      اگر بین دندان ها گپ ایجاد شده احتمال زیاد پوسیدگی باشه و باید رفع بشه.

  • فرشید says:

    سلام ۳ تا دندان برا ایمپلنت دارم ک میخام انجام بدم

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره ثبت شده به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

      همچنین پیشنهاد می کنیم که از پرداخت اقساط ایمپلنت دندان استفاده کنید چون باعث کاهش دغدغه شما در مورد هزینه ها می شود و تمرکز بیشتری روی روند درمان، کیفیت خدمت دریافتی و سلامت خود خواهید داشت.

  • حمیدرضاسارانی says:

    باسلام من تمام دندانهای خودراازدست دادم سن ۳۹ساله شغلم کارگر هستم نحوه پرداخت هزینه رومیتوانم قسطی پرداخت کنم اگرمرا یاری کنیدسپاس گذار میشوم .

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
      خوشحالیم از این که ما را انتخاب کردید.

      بله شرایط پرداخت اقساط برای خدمت ایمپلنت دندان فراهم هست و پیشنهاد ما هم پرداخت به صورت اقساط هست به این دلیل که ایمپلنت شامل مراحل مختلفی هست و در پرداخت اقساط شما با پیشرفت مراحل درمان، هزینه ها رو پرداخت می کنید و تمرکز بیشتری روی روند درمان و کیفیت کار خواهید داشت.

  • احمدافضلیان says:

    سلام و خسته نباشید بنده می خواهم جهت دندان کامل همسرم اقدام کنم ناگفته نماند بنده دراستان اصفهان زندگی میکنم لطف کنید آدرس و یا اگر نمایندگی دارید اعلام‌ فرمایید

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد و به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • امیر صفری says:

    سلام و درود خدمت شما
    من تمامی دندان های خودم رو از دست داده ام
    چون از کودکی ضعیف بودم از سن ده سالگی به بعد چندین دندان خود رو پر کردم تا الان همه از بین رفته ان
    و شروع به کشیدن کردم میخواستم بدونم لطفاً هزینه کامل دندان مصنوعی فک بالا و پایین فقط از فک پایین جلو پنج یا شیش دندان تقریباً سالم مونده
    . میخواستم راهنمایی کنید و لطفاً قیمت دندان مصنوعی کامل فک بالا و پایین چقدر تمام میشه

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد، به زودی با شما تماس خواهیم گرفت و توضیحات کامل ارائه می شود.

  • مژگان says:

    من ۳ تا دندون جلو از فک بالا تو تصادف شکسته و پزشک گفته که باید کشیده بشه
    می خوام این ۳تا دندان جلو رو ایمپلنت کنم
    در مورد قیمت ایمپلنت و ایمپلنت اقساطی سوالاتی داشتم
    لطفا با بنده تماس بگیرید

    • مشاورین سریتا says:

      با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز

      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
      سپس از همراهی شما

  • بامری says:

    سلام سن ۵۶سال دندان کامل فک بالا وپایین ایمپلنت می خواهم ساکن گرگان هستم

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      متاسفانه کلینیک سریتا در گرگان شعبه ای ندارد.
      شماره شما را برای دریافت مشاوره رایگان ثبت می کنم، با همکاران بنده صحبت کنید و در صورتی که امکان مراجعه به تهران را دارید حتما بگید تا راهنمایی های لازم انجام بشه.
      سپاس از شما

  • امید قبادی says:

    درود بر شما.متاسفانه دندانهای خود را از دست داده ام و فقط ریشه در لثه وجود دارد .امیدوارم بتونم از خدمات شما بصورت اقساط استفاده کنم.لطفا راهنمایی بفرمایید که چطور مزاحمتون باشم.

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد.
      به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • اکرم says:

    سلام اوردنچر بچه صورت هست آیا مانند ایمپلنت عمری هست

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      اوردنچر، دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت است و دارای طول عمر و کیفیت بالایی است.
      مقالات مرتبط:
      اوردنچر چیست؟
      دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت
      همچنین شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت گردید، به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • اسماعیل قنبری says:

    درود سلام آرزویی خوشبختی برایتان دارم من دندان متحرک چندین سال قبل گذاشتم فک پایینکمی گشاده می شود لذا تا حال دو دست عوض کردم بد نیست ولی الان معمولی می خواهم چون پایین گشاده شده به نظرم کمی کوتاه هم شده لذایکدست دندان متحرک ایرانی خوب میخواهم چون دکترها وحتی دندان ساز تجربی حاضر به اینکه خودمان خریدا ری کنیم و در اختیار انهابرای درست کردن بگذاریم تخربی با دندان خودش مبلغ ۶ملیون در خواست میکند

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      کلینیک سریتا برای کاشت دندان از ایمپلنت های دندانی استفاده می کند و دندان مصنوعی معمولی کار نمی کند.
      شما می توانید از دندان مصنوعی ثابت برپایه ایمپلنت استفاده کنید، که طول عمر بالا، زیبایی، کیفیت و کارایی بالا دارد.
      از بابت هزینه ها هم خیالتان راحت، شرایط پرداخت اقساط ایمپلنت دندان در کلینیک سریتا بر اساس شرایط متقاضی کاملا قابل تغییر است تا مراجعین ما بتوانند در آرامش و بدون دغدغه مالی، به سلامتی خود و دندان خود فکر کنند.

  • محمد جهانگیری says:

    سلام وقت بخیر

    درمورد مشاوره کاشت واصلاح دندان

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
      سپاس

  • کدخدا says:

    سلام وقت بخیر جراحی لثه هم انجام میدید چون من لبخند لثه ای دارم وبعدش کامپوزیت ومیخواستم ببینم هزینه این دو چقدر میشه ممنونم

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      بله در کلینیک سریتا تمام خدمات مربوط به ایمپلنت، لمینت و کامپوزیت به صورت کامل انجام میشه
      شماره شما رو برای دریافت مشاوره رایگان ثبت کردیم، به زودی مشاورین سریتا با شما تماس خواهند گرفت.
      سپاس

  • جمیله علیزاده says:

    واقعا کارتون عالیه مرسی از مشاوره خوبم خانم ساحل که خیلی خوب راهنماییم کرد

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      مرسی که با ما همراه بودید خانم علیزاده، امیدواریم که از خدمات کلینیک سریتا راضی بوده باشید.

  • معصومه دربانی says:

    وقت بخیر ایمپلنت دیجیتالی هست یا به روش معمولی وسنتی هستش چرا قیمت ها بالا هست هر دندان ۳۵ میلیون میشه درسته یا نه با کدام شماره میشه تماس گرفت میشه توضیح بدید

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      کلینیک سریتا با کادر متخصص ایمپلنت دندان در خدمت شماست،
      ضمانت کتبی، پرداخت اقساط، مشاوره رایگان و ویزیت مجازی
      تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

  • سهراب بحری says:

    دندونهای پایینو کامل کشیدم ،ولی بالا ۵یا۶تادارم ولی فقط ریشه هست یعنی قبلاپرکرده بودم ازلثه به بالا رواز دست دادم،دو سه تا داخلش تا انتها سوراخه ایا بجای پایه میشه استفاده کرد یا بکشم،ضمنا من درشهرستان چالوسم،چند بارباید رفت وامدکنم،

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما ثبت شد، مشاورین کلینیک سریتا با شما تماس خواهند گرفت.
      در صورت نیاز به مشاوره رایگان تماس با شماره: ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

  • mari says:

    همون برای فک بالا و پایین ک٨عدد باشه چقد میشه هذینه اقساطش ….٢۴ماهه و چقد پیش پرداخت ???

  • زیبا متشی says:

    سلام ایمپلنت هر دندان دونه ای پنج تومنه یا نه قیمت تمام فک بالا و پایینه

  • بهزادتاجداری says:

    ضمن سلام
    دندانی دارم که معلوم نیست چندسال قبل بصورت ثابت جایگزین کرده ام امادرعکسی که اخیرا گرفته ام دکترهاتشخیص داده اندکه احتمالا عصب کشی اشکال داشته واحتمال کیست وعفونت هست وقراراست دوباره انرا بکشم ایاتشخیص این مساله امکان دارد؟. خیلی متشکرم

  • محمد بخشی زاده بجستانی says:

    سلام وعرض ادب بعرض شما برسانم من دندان های جلوی روکش کردم سمت پائین دهانم یکیش افتاده وپلاک دندانم لقی دارد غذا خوردن بامشکل مواجه هستم آیا جایگذین داندان بجز ایمپلنت داریم یاخیر اگر نداریم می شود راه کاردیگر انجام بدهم

  • امیری says:

    سلام آیا ایمپلنت کره ای دنتال سایز ۶*۴ میلی متر موجود دارید.

  • حمیدرضاعلیزاده says:

    سلام،
    من به تازگی برای دندان های آسیب دیده ام اقدام به ایمپلنت کردم و به دلیل نداشتن اطلاع لازم دراین مورد توسط یکی از دوستانم جهت این پروسه به یک مطب دندانپزشکی معرفی شدم و پس از ویزیت توسط دندانپزشک وانجام مراحل اولیه بنا به پیشنهاد دندانپزشک قرار بر گذاشتن ایمپلنت سویسی درجه ۱ با کلی منت و تعریف وتمجید وتخفیف به ازای هر دندان به جز هزینه های کشیدن ریشه و… مبلغ ۱۸میلیون تومان لحاظ شد که بنده هم قرارشد هزینه هر دندان را در دومرحله پرداخت نمایم.دراولین نوبت وبعنوان شروع کار دکتر اقدام به کاشت دو دندان بعنوان پایه اصلی که قرار بود پس از اتمام کار۴دندان را بر روی آن قراربدهند که بابت روکش هردندان اضافه هم مبلغ هریک۷م بپردازم در روز کاشت دو عدد دندان پایه همکار ایشان وبا درخواست دکتر پک پایه مورد استفاده را قبل از قراردادن به بنده نشان دادند که برند sic سویس است وبهترین در دنیا،پس از اتمام کاشت پایه بنا برکنجکاوی و تحقیق درمورد این برند پس از مطالعه و توضیحات در چند مقاله ومطلب ازسایتهای مختلف من جمله سایت شما تازه فهمیدم که آقای دکتر برند هم تراز برند کره ای را بعنوان بهترین برند دنیا برای من معرفی کرده که اصلا انتظار این رفتار ناشایست رااز یک پزشک نداشتم که پس از مراجعه مجدد به مطب وکلی بحث ایشان از مواضع خود اصلا کوتاه نیامدن وهمه مطالب و توضیحات بیان شده در چندین سایت و مقاله را کذب محض دانستند و حرفهای خودشان را مصداق کامل درستی و صداقت دانست که درپایان بنده با کلی ناراحتی به ایشان اعلام کردم که دیگر حاضر به ادامه ی درمان با ایشان نیستم ،حالا با این تفاصیل و نصف ونیمه ماندن درمان میخواستم بپرسم که آیا امکان ادامه درمان با کلینیک شما یا کلینیک دیگری برای من هست؟وآیا شما یا همکاران محترمتون ادامه درمان را قبول زحمت می نمایند یا خیر ؟
    ممنون میشم که پاسخ بنده را اعلام نمایید.

به‌صورت مجازی ویزیت شوید!
حتما برای شما هم پیش‌آمده که قبل از مراجعه حضوری به دندانپزشکی، می‌خواهید از سلامت دندان، روش‌های مختلف زیبایی یا حتی هزینه‌های دندانپزشکی خود باخبر شوید. راه‌حل این مشکل، مشاوره مجازی است. می‌توانید برای ویزیت مجازی و رایگان در کلینیک سریتا، روی دکمه زیر بزنید.

مشاوره رایگان از متخصصان سریتا

برای مشاوره رایگان، شماره تلفن خود را وارد کنید تا 24 ساعت آینده، با شما تماس می‌گیریم.