قیمت لمینت دندان ۱۴۰۳ (لمینت اقساطی ۲۴ ماهه)

قیمت لمینت‌ دندان با توجه به جنس و مواد اولیه آن بسیار متفاوت است. انواع مختلف لمینت ها زیبایی، ظرافت، کیفیت و دوام متفاوتی دارند و با توجه به دمای پخت سرامیک، ترکیب درصد اجزا و تکنیک ساخت، تفاوت قیمت زیادی دارند تا آنجا که هزینه لمینت از 2 میلیون تا 15 میلیون برای هر واحد قیمت گذاری شده است. مورد دیگری که بر قیمت لمینت موثر است تخصص، مهارت و تجربه دندانپزشک است چرا که به صورت مستقیم بر کیفیت نهایی کار موثر است.

چرا کلینیک سریتا؟

مشاوره رایگان

ابتدا متخصصان دندانپزشک ما، سلامت دندان‌هایتان را بررسی می‌کنند.

پرداخت اقساطی

نگران مخارج درمان نباشید. می‌توانید هزینه را به‌صورت اقساطی پرداخت کنید.

پزشکان متخصص

از همکاری یک تیم دندانپزشکی متخصص در کلینیک سریتا بهره‌مند می‌شوید.

ضمانت خدمات

قبل از اینکه درمان شما شروع شود، از سریتا ضمانت‌نامه کتبی می‌گیرید.

جدول قیمت لمینت دندان

نوع لمینتشروع قیمت به تومان
زیرکونیا (Zirconia)
مواد سازنده: اکسید زیرکونیوم- استحکام بالا-شفافیت کمتر
۳،۰۰۰،۰۰۰
ایمکس (Emax)
مواد سازنده: لیتیوم دی سیلیکات- زیبایی و شفافیت بالا- استحکام کمتر
۶،۰۰۰،۰۰۰
کانتکت لنز (Contact lens)
مواد سازنده: سرامیک- بسیار نازک- استحکام بالا- بدون نیاز به تراش
۹،۰۰۰،۰۰۰
فلدسپاتیک (Feldspathic)
مواد سازنده: سرامیک بر پایه شیشه- زیبایی بیشتر- استحکام بالا- بدون نیاز به تراش
۱۲،۰۰۰،۰۰۰
لومینیرز (lumineers)
مواد سازنده: پرسلن و مواد پلی اتیلن- پوسته نازک – مقاومت بالا- بدون نیاز به تراش
۱۵،۰۰۰،۰۰۰
سوپر لومینیرز (Super Lumineers)
مواد سازنده: پرسلن و کریستال های نانولوسایت- بسیار نازک و طبیعی- مقاومت بسیار بالا- بدون نیاز به تراش- طول عمر بالا
۲۰،۰۰۰،۰۰۰
لمینت دندان اقساطی سریتا

اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸-۲۴ ماهه + ضمانت کتبی + مشاوره رایگان

عکس نمونه کار و قبل و بعد لمینت دندان کلینیک سریتا

عوامل موثر بر قیمت لمینت دندان

۱- جنس لمینت

لمینت ها از مواد مختلفی ساخته می شوند که زیبایی، ظرافت، شفافیت و استحکام متفاوتی دارند. به همین دلیل قیمت انها نیز متفاوت خواهد بود.


۲- لابراتوار سازنده

اگر چه مواد اولیه لمینت ها توسط شرکت های متفاوت ساخته می شوند اما در لابراتوارها آماده سازی می شوند. این مساله که لابراتوار چه ترکیبی از مواد را با چه دقت و کیفیتی می سازد بر قیمت نهایی لمینت موثر است.

انواع لمینت دندان

۳- شرکت سازنده

برخی لمینت ها مانند لومینیرز توسط یک شرکت آمریکایی ساخته شده که فرمول خود را به هیچ لابراتواری در دنیا ارائه نداده است و تنها سه لابراتوار در کل دنیا لایسنس استفاده از این فرمولاسیون را دارند. این نوع لمینت قیمت بسیار بالایی دارد.

۴- تخصص دندانپزشک

بهترین و زیباترین نتیجه را تنها یک دندانپزشک زیبایی باتجربه و ماهر می تواند بسازد. لمینت جزو کارهایی است که در آن مهارت دندانپزشک حرف اول را می زند. البته هزینه دریافتی آنها نیز نسبت به بقیه بالاتر است.

دریافت مشاوره رایگان و به روز ترین قیمت لمینت دندان: ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

قیمت لمینت ‌دندان در کلینیک ‌های دندانپزشکی متفاوت است. ولی در کل تعرفه و هزینه لمینت از ۲ میلیون تا ۷ میلیون و حتی بیشتر برای هر واحد لمینت دندان قیمت گذاری شده است. قیمت لمینت دندان در مناطق مختلف یک استان نیز متفاوت است و در مناطق لاکچری تر باید هزینه های بیشتری برای لمینت بپردازید. موارد بعدی موثر بر قیمت لمینت، تخصص، سابقه کاری و تجربه متخصص لمینت است که به صورت مستقیم بر کیفیت کار نیز موثر خواهد بود.

نمونه کار لمینت لب شیشه ای کلینیک سریتا

هزینه بالای لمینت دندان به خصوص لمینت سرامیکی یکی از عیب ‌های این روش است. توجه کنید اگر لمینت دندان کوچک‌ ترین آسیبی ببیند و یا بشکند، باید عوض شود. در برخی موارد، فرد به تعمیر یا تعویض یک دندان، اقدام کرده است. اما به دلیل نبود هماهنگی رنگی بین لمینت دندان مورد تعمیر و دندان‌های قبل، مجبور به پرداخت هزینه‌ بیشتر برای اصلاح شده است.

البته هزینه لمینت برای کل دندان ها و در مطب متخصص با تجربه، جنس با کیفیت لمینت و حتی منطقه ای که می خواهید، متفاوت است. لمینت می تواند بیشتر از ۲ میلیون تومان در شرایط نختلف اختلاف قیمت داشته باشد.

نمونه کار لمینت دندان

لمینت دندان چیست؟

لمینت به ونیر پرسلن گفته می شود که روی دندان ها نصب می شود. این ونیر دندانی می تواند ظاهر دندان را بسیار زیبا کرده و حتی فواصل بین دندان را از بین ببرد. استحکام آن نسبت به ونیر کامپوزیت بیشتر و ظاهر آن نیز طبیعی تر می باشد. معمولا برای اصلاح طرح لبخند، سفید کردن دندان، رفع ناهنجاری های خفیف دندانی و بسته فاصله بین دندان ها از لمینت دندان استفاده می کنند.

لمینت دندان از زیبا و مقاوم ترین روکش دندانی است که از پرسلن یا مواد کامپوزیتی تولید و با روش های مختلف روی دندان طبیعی نصب شده و ظاهر آن را اصلاح می کنند. لمینت سرامیکی، کامپوزیتی و لمینت متحرک از بهترین انواع لمینت می باشند. افرادی که شرایط زیر را داشته باشند، باید در رابطه با لمینت و شرایط انجام آن، با دندانپزشک خود مشورت کنند:

  • افرادی که مشکلات و عفونت های لثه دارند (مانند پریودنتال).
  • بیماری های دهان و دندان مبتلا باشند.
  • بی نظمی دندان بیش از اندازه باشد (در مرحله اول باید از ارتودنسی یا عمل فک استفاده شود).
  • بیماری غیر ارادی یا ارادی دندان قروچه دارند (باعث آسیب به لمینت دندان می شود).
  • شکستگی و خوردگی دندان ها بیش از توان رفع مشکل توسط لمینت باشد.

لمینت سرامیکی یکی از بهترین انواع لمینت دندان است. هزینه لمینت دندان می تواند بر اساس مقادیر پارامترهای گفته شده در بخش قبلی محاسبه شود. اما بعد از اینکه تصمیم به انتخاب لمینت سرامیکی گرفتید باید بدانید که لمینت سرامیکی هم انواع متفاوتی دارد. تفاوت قیمت لمینت های سرامیکی در میزان ضمانت آن، میزان ضخامت و جنس لمینت (زیرکونیا، ویتا، ای پی اس و …) است. میانگین قیمت لمینت سرامیکی  برای هر واحد دندان را می توان از ۲,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تخمین زد.

نوع دیگری از لمینت دندان را می توان لمینت متحرک دندان یا اسنپ آن اسمایل معرفی کرد. وجه تمایز این روش از لمینت دندان با سایر روش های چون لمینت کامپوزیتی یا لمینت سرامیکی این است که  استفاده از آن موقتی است. مثلا می توان به هنگام خواب یا  هر زمان دلخواه  آن ها را از دندان های خود جدا کنید. اما آسیب های زیادی به دندان وارد می کنند. به همین دلیل انجام این روش پیشنهاد نمی شود.

قبل و بعد لمینت دندان

لمینت دندان اقساطی

پرداخت هزینه لمینت اقساطی شرایط خاص خود را دارد که در ادامه این شرایط را برای شما بیان می‌کنیم: 

  • اقساط بلند مدت 

یکی از مهم‌ترین شرایط پرداخت هزینه لمینت اقساطی در دندانپزشکی سریتا، اقساط بلند مدت است. با وجود اینکه بسیاری از مراکز دندانپزشکی هزینه کل لمینت دندان اقساطی را در چند ماه محدود دریافت می‌کنند، اما سریتا شرایطی فراهم آورده است تا همه افراد با هر نوع بودجه مالی توانایی استفاده از خدمات دندانپزشکی از جمله لمینت، کامپوزیت و مواردی مانند این را داشته باشند. تمامی اقساط مربوط به لمینت دندان به صورت شش ماهه، ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه و ۲۴ ماهه پرداخت می‌شوند. متقاضیان می‌توانند با توجه به شرایط خود یک بازه زمانی برای پرداخت هزینه لمینت دندان اقساطی انتخاب کنند. 

  • ارائه چک 

از دیگر شرایط پرداخت هزینه لمینت دندان اقساطی، ارائه چک است. زمانی که تعداد ماه اقساط برای پرداخت هزینه لمینت دندان مشخص شد، به ازای هر قسط یک چک دریافت می‌شود. توجه داشته باشید چکی که به مرکز دندانپزشکی سریتا ارائه می‌شود، باید از اعتبار کافی برخوردار باشد. 

همچنین برخی از متقاضیان می‌توانند با ارائه دو یا سه فقره چک، اقساط مربوط به لمینت دندان را طی ۱۲ یا ۲۴ ماه پرداخت کنند. برخی از کلینیک‌های دندانپزشکی، از متقاضیان انجام لمینت دندان می‌خواهند که همراه با چک یک ضامن معرفی کنند. در این حالت، چک باید به نام خود شخص یا ضامن باشد.

شرایط اقساط لمینت دندان کلینیک سریتا
کامپوزیت اقساطی سریتا

اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸-۲۴ ماهه + ضمانت کتبی + مشاوره رایگان

  • عدم نیاز به ضامن 

برای اینکه همه افراد توانایی پرداخت هزینه لمینت دندان اقساطی را داشته باشند، کلینیک سریتا فرایند لمینت دندان اقساطی را بدون نیاز به ضامن انجام می‌دهد. پیدا کردن ضامن با دسته چک معتبر کار بسیار سختی است. میزان پوسیدگی و تیرگی دندان‌ها در برخی از افراد بسیار شدید است. بنابراین شاید لازم باشد فرایند لمینت دندان با سرعت بیشتری انجام شود. معرفی ضامن انجام لمینت دندان را به تعویق خواهد انداخت.

 با توجه به اینکه اولویت اصلی سریتا ارائه خدمات دندانپزشکی و رفع مشکلات دندانی بیماران است، بنابراین متقاضیان می‌توانند از این شرایط استفاده کرده و بدون معرفی ضامن و صرفا با کمک چک برای لمینت قسطی اقدام کنند. 

  • کارمزد کم‌ یا عدم دریافت کارمزد 

از دیگر شرایط پرداخت هزینه لمینت دندان اقساطی، کارمزد کم یا عدم دریافت کارمزد است. بسیاری از مراکز دندانپزشکی، همراه با هزینه اصلی لمینت دندان مقداری سود دریافت می‌کنند. به عنوان مثال، اگر هزینه کلی لمینت دندان اقساطی برابر با ۱۰ میلیون تومان باشد، ممکن است هزینه نهایی همراه با دریافت سود برابر با ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شود. در این حالت، این ۸۰۰ هزار تومان تقسیم بر تعداد اقساط کل شده و همراه با هزینه هر قسط دریافت می‌شود. پرداخت سود برای متقاضیان لمینت دندان اقساطی چندان خوشایند نیست. 

به همین دلیل دندانپزشکی سریتا برای کمک به افرادی که توانایی پرداخت هزینه بیشتر ندارند، شرایط مناسبی را فراهم کرده است. در این کلینیک دندانپزشکی، متقاضیان می‌توانند برای انجام لمینت دندان اقساطی تا ۶ ماه سودی پرداخت نکنند.

 به عبارت دیگر، اگر تمام هزینه‌های مربوط به لمینت دندان در ۶ قسط ۶ ماهه پرداخت شود، نیازی به پرداخت سود و کارمزد نخواهد بود. اما در صورتی که تعداد اقساط از ۶ ماه فراتر رود، متقاضی موظف است همراه با مبلغ قسط اصلی مقداری سود به دندانپزشکی پرداخت کند. 

بیشتر بدانید: شرایط دندانپزشکی اقساطی سریتا

عکس قبل و بعد لمینت دندان در کلینیک سریتا

ھزینه لمینت به چه صورت محاسبه و قسط بندی می شود؟

هزینه لمینت دندان اقساطی بر اساس پارامترهای مختلفی محاسبه و قسط بندی می‌شود. در ادامه برخی از این عوامل را برای شما بیان می‌کنیم: 

  • تعداد دندان 

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر محاسبه و قسط بندی لمینت دندان اقساطی، تعداد دندان‌ها است‌. گاهی اوقات ممکن است روکش دندان برای تمامی دندان‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. معمولاً زمانی که تمامی دندان‌ها ظاهر تیره یا زرد رنگی داشته باشند، از لمینت کلی دهان استفاده می‌شود. هرچقدر تعداد دندان‌ها افزایش پیدا کند، هزینه کلی لمینت دندان اقساطی نیز افزایش پیدا کرده و مبلغ هر قسط یا تعداد اقساط بیشتر می‌شود. با توجه به اینکه هزینه لمینت دندان به صورت اقساطی پرداخت می‌شود، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای انجام لمینت کلی دهان اقدام کنید. 

  • جنس لمینت 

از دیگر عوامل موثر بر محاسبه و قسط بندی هزینه نهایی لمینت دندان، جنس لمینت است. لمینت دندان در انواع مختلفی وارد بازار می‌شود. به عنوان مثال، یکی از بهترین انواع لمینت، لمینت زیرکونیا است که قیمت آن تقریباً مناسب بوده و برای افرادی که بودجه مالی کافی جهت لمینت دندان ندارند کاملا مناسب است. 

البته زیبایی و درخشش لمینت زیرکونیا از سایر انواع لمینت دندان کمتر است. لمینت دیگر، ips است که کیفیت بیشتری نسبت به لمینت زیرکونیا داشته و قیمت آن نیز بالاتر است. این لمینت زیبایی و درخشش خاص خود را دارد.

 اگر قصد دارید از یک لمینت مستحکم و با کیفیت برای روکش دندان استفاده کنید، لمینیت فلدسپات پیشنهاد کاملا مناسبی است که البته قیمت آن نسبت به سایر انواع لمینت بالاتر است. دندان پزشک ابتدا وضعیت دندان‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و مطابق با آن بهترین نوع لمینت به شما پیشنهاد خواهد شد. هر چقدر هزینه لمینت دندان بیشتر باشد، تعداد اقساط یا مبلغ هر قسط افزایش می‌یابد. 

  • شرایط دندان 

از دیگر عوامل موثر برای محاسبه اقساط لمینیت دندان، شرایط دندان فرد است. گاهی اوقات مشکلاتی مثل پوسیدگی داخلی دندان، دندانپزشک را مجبور می‌کند تا علاوه بر لمینیت دندان از سایر خدمات دندانپزشکی مثل ترمیم دندان و رفع پوسیدگی دندان‌ها استفاده کند. در این حالت، هزینه نهایی لمینت دندان افزایش پیدا خواهد کرد.

 این مسئله ممکن است بر تعداد اقساط و هزینه هر قسط موثر باشد. متقاضیان انجام لمینت دندان اقساطی می‌توانند از سایر خدمات کلینیک سریتا مثل ایمپلنت برای بهبود ظاهر دندان‌ها و رفع مشکلات دندانی استفاده کنند. 

  • شرایط متقاضی 

مهم‌ترین مسئله‌ای که هنگام محاسبه قسط بندی هزینه لمینت دندان اقساطی مورد بررسی قرار می‌گیرد، شرایط متقاضی است. لازم است متقاضی در یک جلسه مشاوره با دندانپزشک شرکت کند. در این جلسه، شرایط مالی فرد باید به دندانپزشک اطلاع داده شود. به عنوان مثال، ممکن است برخی از متقاضیان نتوانند هزینه لمینت دندان را در شش ماه پرداخت کنند. در چنین حالتی تعداد اقساط افزایش پیدا می‌کند. 

لمینت اقساطی در کلینیک سریتا

نحوه پرداخت اقساط لمینت چگونه است؟

پرداخت اقساط لمینت دندان، به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه برخی از روش‌ها را برای شما بیان می‌کنیم: 

  • اقساط کوتاه مدت بدون سود 

متقاضیان می‌توانند هزینه انجام لمینت دندان اقساطی را به صورت اقساط کوتاه مدت بدون سود پرداخت کنند. به عنوان مثال، ممکن است تمامی هزینه‌های مربوط به لمینت قسطی در شش ماه پرداخت شود. با توجه به اینکه کلینیک سریتا برای پرداخت‌های زیر ۶ ماه سود دریافت نمی‌کند، بنابراین متقاضیان قادر خواهند بود بدون پرداخت هزینه اضافی فرایند لمینت دندان را انجام دهند. 

  • اقساط بلند مدت با سود 

از دیگر روش‌های پرداخت اقساط لمینت دندان، اقساط بلند مدت با سود هستند. برخی افراد نمی‌توانند هزینه کل لمینیت دندان را در اقساط کوتاه مدت پرداخت کنند. کلینیک سریتا شرایطی را فراهم کرده است تا متقاضیان بتوانند اقساط مربوط به لمینت دندان را طی ۱۸ الی ۲۴ ماه پرداخت کنند. بدیهی است که در این روش مقداری سود به هزینه نهایی افزوده خواهد شد. 

  • پرداخت در چند قسط محدود 

متقاضیانی که قصد دارند هزینه کل لمینت دندان اقساطی را در کمتر از شش ماه پرداخت کنند، باید هزینه لمینت دندان را تقسیم بر تعداد اقساط کرده و مبلغ هر قسط را در مورد زمانی مقرر شده پرداخت کنند. به عنوان مثال، شخص می‌تواند هزینه لمینت دندان اقساطی را در دو یا سه قسط پرداخت کند. 

  • قسط اول لمینت

بعد از اینکه وضعیت دهان و دندان شما توسط دندانپزشک مورد بررسی قرار گرفت، تعداد اقساط و مبلغ هر قسط به شما اعلام خواهد شد. در مرحله بعد، می‌توانید برای انجام لمینت دندان اقدام کنید. بعد از انجام لمینت، اولین قسط پرداخت می‌شود. در صورتی که تمایل داشته باشید، می‌توانید مبلغ بیشتری بابت قسط اول پرداخت کنید.

 در این صورت، هزینه سایر اقساط کاهش پیدا خواهد کرد. رایج‌ترین سوال کاربران این است که قسط اول لمنیت قبل از انجام لمینت پرداخت می‌شود یا بعد از انجام لمینت دندان؟ پاسخ دادن به این سوال آسان نیست. زیرا هر مجموعه دندانپزشکی، شرایط متفاوتی برای پرداخت اقساطی لمینت دندان دارد. برخی از مراکز دندانپزشکی، هزینه قسط اول لمینت را قبل از انجام لمینیت دندان دریافت می‌کنند. 

مشاوره رایگان لمینت دندان

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید

شرایط لمینت اقساطی بدون پیش پرداخت

اکثر مراکز دندانپزشکی برای انجام لمینت دندان اقساطی پیش پرداخت دریافت می‌کنند. بعد از اینکه هزینه کل لمینت دندان مشخص شد، مبلغ پیش پرداخت معادل با ۲۰ الی ۳۰ درصد هزینه کل لمینت به کلینیک دندانپزشکی ارائه می‌شود. تعیین مبلغ پیش پرداخت در کلینیک‌های دندانپزشکی مختلف متفاوت است. 

در برخی از مراکز دندانپزشکی، متقاضیان با توجه به شرایط و بودجه مالی خود مقداری از هزینه کل لمینت را به عنوان پیش پرداخت ارائه می‌دهند. در برخی از مراکز دیگر، خود دندانپزشک مبلغ پیش پرداخت را تعیین می‌کند. در کلینیک سریتا، شرایط ویژه‌ای برای ارائه پیش پرداخت وجود دارد. تمام متقاضیانی که می‌توانند اقساط مربوط به لمینت دندان را تا کمتر از ۱۰ ماه پرداخت کنند، نیازی به ارائه پیش پرداخت نخواهند داشت. 

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های کلینیک دندانپزشکی سریتا این است که تمامی خدمات دندانپزشکی را با ضمانت نامه کتبی انجام می‌دهد. در این کلینیک، از بهترین مواد اولیه و بهترین پرسنل برای ارائه بالاترین سطح کیفیت خدمات دندانپزشکی استفاده می‌شود. همچنین شرایط به گونه‌ای فراهم شده است که همه افراد با هر بودجه مالی، توانایی استفاده از خدمات دندانپزشکی به صورت اقساطی را داشته باشند. 

به عنوان مثال شرایط پرداخت اقساط برای دو واحد لمینت دندان از نوع زیرکونیا به صورت زیر می باشد:

۶ ماهه۱۲ ماهه۱۸ ماهه۲۴ ماهه۱۰ ماه – بدون پیش
پیش پرداخت (درصد)۲۰%۲۰%۲۵%۳۰%۰
پیش پرداخت (تومان)۱,۰۰۰,۰۰۰۲,۰۰۰,۰۰۰۲,۸۴۰,۰۰۰۲,۵۶۰,۰۰۰۰
قسط هر ماه۵۰۰,۰۰۰۲۰۰,۰۰۰۱۰۰,۰۰۰۱۰۰,۰۰۰۴۵۶,۰۰۰
مبلغ نهایی۴,۰۰۰,۰۰۰۴,۴۰۰,۰۰۰۴,۶۴۰,۰۰۰۴,۹۶۰,۰۰۰۴,۵۶۰,۰۰۰
لمینت اقساطی سریتا

اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸-۲۴ ماهه + ضمانت کتبی + مشاوره رایگان

چک های بر اساس راس چک محسابه می شوند. برای اطلاع بیشتر با کلینیک سریتا تماس بگیرید: ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

نمونه محاسبه راس چک در لمینت اقساطی
نمونه محاسبه راس چک در لمینت اقساطی

جهت اصلاح ظاهر دندان و لبخند خود، هر دو روش کامپوزیت ونیر و پرسلن لمینت، کاملا مناسب و محبوب هستند. اما می خواهیم این دو روش را در یک ترازوی قیمت قرار دهیم و ببینیم که در صورت محدودیت بودجه، کدام یک مقرون به صرفه تر است.

برای تفهیم موضوع، مقایسه قیمت لمینت و کامپوزیت را از اختلاف و تفاوت های آنها شروع می کنیم.

اختلاف قیمت لمینت دندان به دلیل تفاوت در نحوه نصب:

  • لمینت به دو صورت روی دندان نصب می شود؛ با تراش مینا و یا با نصب بدون تراش و تغییر روی مینای دندان.
  • کامپوزیت عموما با روش های لایه گذاری روش دندان و سپس قرار دادن روکش کامپوزیتی انجام می شود.
  • در نتیجه در روش لمینت بدون تراش، قیمت لمینت از کامپوزیت کمتر خواهد بود (این مقایسه در صورتی صحیح است که کیفیت مواد اولیه هر دو روش کامپوزیت و لمینت در یک سطح باشد).

اختلاف قیمت لمینت دندان به دلیل اختلاف در مقاومت:

جنس لمینت پرسلن و کامپوزیت نوعی پلاستیک است که برای ساخت رزین کاربرد زیادی دارد. مقاومت و مرغوبیت لمینت های سرامیکی بیشتر از کامپوزیت ونیر است، اما اختلاف خیلی شدید نیست. به هر حال تفاوت مقاومت و دوام در این دو مدل باعث پیشی گرفتن قیمت پرسلن لمینت شده است.

اختلاف در حساسیت نصب لمینت یا کامپوزیت توسط دندانپزشک

از دیگر دلایل اختلاف قیمت کامپوزیت ونیر و پرسلن لمینت، حساسیت بیشتر لمینت و تراش دقیق مینای دندان توسط دندانپزشک می باشد. دلیل این حساسیت در ریسک بالای افتادن لمینت و یا آسیب دیدن تاج دندان می باشد.

بله، اما در صورتی انجام این کار عقلایی می باشد که میزان آسیب دیدگی، پوسیدگی یا تغییر رنگ دندان زیاد باشد، در غیر این صورت هزینه کردن برای لمینت که لایه ایی نازک تر است، بسیار بهتر می باشد.

جهت مشاهده عکس زیباترین دندان ها که توسط کلینیک دکتر سریتا اصلاح شده اند، لینک زیر را مشاهده نمایید. لمینت سرامیکی یک روش محبوب برای رفع عیوب ظاهری دندان شما است. عیوبی مانند شکستگی بخشی از دندان، بدرنگی دندان، فاصله بین دندان ها، که می توان با لمینت سرامیکی آن را اصلاح کرد. لمینت سرامیکی یک خط لبخند زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.  

قیمت هر واحد لمینت دندان در سال ۱۴۰۳ بر چه اساسی تعیین می شود؟

کلینیک تخصصی دندانپزشکی سریتا، قیمت روز لمینت دندان را بر اساس برند و جنس لمینت، تعداد دندان های لمینت شده و روش انجام آن تعیین می کند. قیمت های لمینت از ۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان شروع می شود و تا ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ نیز می تواند برای هر دندان متغیر باشد.کلینیک سریتا می تواند با ارائه کلیه خدمات مربوط به اصلاح و ترمیم دندان، شما را از شر دندان های معیوب خلاص کرده و لبخندی زیبا را به شما هدیه دهد.

در کلینیک سریتا هزینه لمینت و قیمت خدمات دندانپزشکی بدون دریافت هیچ گونه پیش پرداخت و به صورت کاملا اقساطی قابل پرداخت است. هزینه لمینت دندان کم اهمیت ترین موضوع برای مراجعین ما می باشد.

دریافت مشاوره رایگان و به روز ترین قیمت لمینت دندان: ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در رابطه با انتخاب روش مناسب برای ترمیم دندان های خود، می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت سهولت بیشتر در رزرو نوبت و اطلاع از هزینه های به روز شده خدمات دندان پزشکی، می توانید از ویزیت مجازی کلینیک سریتا نیز استفاده فرمایید.

  • آیا لمینت دندان دائمی است؟
  • لمینت دندان در مقابل کامپوزیت طول عمر، استحکام و مقاومت بالاتری دارد اما نمی توان گفت دائمی است. میزان طول عمر لمینت دندان شما بسته به نوع و جنس لمینت و مراقبت های شما دارد.
  • طول عمر لمینت چقدر است؟
  • طول عمر لمینت دندان به طور معمول بین 10 الی 20 سال است که بسته به عوامل موثر این طول عمر اضافه یا کم می شود.
  • در صورت شکستن یکی از لمینت ها چه باید کرد؟
  • لمینت های دندانی ، بر خلاف کامپوزیت و دندان طبیعی در صورت شکستگی و لب پر شدن، امکان ترمیم برای آن ها وجود ندارد و باید لمینت به طور کامل تعویض شود.
  • بیشتر بخوانید
  • لمینت سرامیکی چه تفاوتی با سایر لمینت ها دارد؟
  • این نوع لمینت به علت اینکه از هیچگونه عنصر شیشه ای در آن استفاده نمی شود ، دارای استحکام بسیار بالایی است و خاصیت شکنندگی پایینی دارند
  • پروسه انجام لمینت دندان چقدر طول میکشد؟
  • لمینت دندان بر خلاف کامپوزیت دندان نیاز به چند جلسه دارد و بسته به مدت آماده شدن لمینت ها توسط لابراتور دارد و به طور کلی بین 7 الی 14 روز طول می کشد و در این مدت شما از روکش های موقت استفاده میکنید.
  • بعد از لمینت از چه مسواک و خمیردندانی باید استفاده کرد؟
  • پس از آن که دندان خود را لمینت کردید بهتر است از مسواک هایی که نرم هستند و خمیر هایی که مخصوص دندان های حساس هستند استفاده نمائید. مسواک هایی که سخت هستند و دارای پرز سفت هستند باعث سایش لمینت های شما و آسیب به آن ها می شوند. بهتر است از پزشک متخصص خود بخواهید تا یک خمیر دندان با ترکیبات مناسب برای لمینت را به شما معرفی کند.
  • بیشتر بخوانید
  • چرا لمینت های سرامیکی قیمت بالایی دارند؟
  • لمینت های سرامیکی، پوسته های نازک از جنس پرسلین، با ضخامتی حدود 0.5 تا 0.6 میلی متر است. ضخامت بسیار کم و استحکام بالا به دلیل ترکیب سرامیک، باعث قیمت بالای این نوع لمینت شده است.
  • نحوه پرداخت هزینه لمینت دندان چگونه است؟
  • در کلینیک سریتا میتوانید هزینه لمینت را به دو صورت اقساطی و نقدی پرداخت نمایید
  • مراقبت از لمینت چگونه بر قیمت آن تاثیر می گذارد؟
  • پس از نصب لمینت، در صورتی که مراقبت های لازم را به درستی انجام دهید، از بروز عوارضی که موجب به خطر افتادن سلامت روکش ها می شوند، پیشگیری می کنید. در نتیجه نیاز به تعویض لمینت در مدت زمان طولانی تری اتفاق می افتد و در هزینه های مربوط به جایگزینی آن صرفه جویی می شود.
  • بیشتر بخوانید
سوالات عمومی
  • آیا لمینت دندان دائمی است؟
  • لمینت دندان در مقابل کامپوزیت طول عمر، استحکام و مقاومت بالاتری دارد اما نمی توان گفت دائمی است. میزان طول عمر لمینت دندان شما بسته به نوع و جنس لمینت و مراقبت های شما دارد.
  • طول عمر لمینت چقدر است؟
  • طول عمر لمینت دندان به طور معمول بین 10 الی 20 سال است که بسته به عوامل موثر این طول عمر اضافه یا کم می شود.
  • در صورت شکستن یکی از لمینت ها چه باید کرد؟
  • لمینت های دندانی ، بر خلاف کامپوزیت و دندان طبیعی در صورت شکستگی و لب پر شدن، امکان ترمیم برای آن ها وجود ندارد و باید لمینت به طور کامل تعویض شود.
سوالات تخصصی
  • لمینت سرامیکی چه تفاوتی با سایر لمینت ها دارد؟
  • این نوع لمینت به علت اینکه از هیچگونه عنصر شیشه ای در آن استفاده نمی شود ، دارای استحکام بسیار بالایی است و خاصیت شکنندگی پایینی دارند
  • پروسه انجام لمینت دندان چقدر طول میکشد؟
  • لمینت دندان بر خلاف کامپوزیت دندان نیاز به چند جلسه دارد و بسته به مدت آماده شدن لمینت ها توسط لابراتور دارد و به طور کلی بین 7 الی 14 روز طول می کشد و در این مدت شما از روکش های موقت استفاده میکنید.
  • بعد از لمینت از چه مسواک و خمیردندانی باید استفاده کرد؟
  • پس از آن که دندان خود را لمینت کردید بهتر است از مسواک هایی که نرم هستند و خمیر هایی که مخصوص دندان های حساس هستند استفاده نمائید. مسواک هایی که سخت هستند و دارای پرز سفت هستند باعث سایش لمینت های شما و آسیب به آن ها می شوند. بهتر است از پزشک متخصص خود بخواهید تا یک خمیر دندان با ترکیبات مناسب برای لمینت را به شما معرفی کند.
سوالات قیمت لمینت
  • چرا لمینت های سرامیکی قیمت بالایی دارند؟
  • لمینت های سرامیکی، پوسته های نازک از جنس پرسلین، با ضخامتی حدود 0.5 تا 0.6 میلی متر است. ضخامت بسیار کم و استحکام بالا به دلیل ترکیب سرامیک، باعث قیمت بالای این نوع لمینت شده است.
  • نحوه پرداخت هزینه لمینت دندان چگونه است؟
  • در کلینیک سریتا میتوانید هزینه لمینت را به دو صورت اقساطی و نقدی پرداخت نمایید
  • مراقبت از لمینت چگونه بر قیمت آن تاثیر می گذارد؟
  • پس از نصب لمینت، در صورتی که مراقبت های لازم را به درستی انجام دهید، از بروز عوارضی که موجب به خطر افتادن سلامت روکش ها می شوند، پیشگیری می کنید. در نتیجه نیاز به تعویض لمینت در مدت زمان طولانی تری اتفاق می افتد و در هزینه های مربوط به جایگزینی آن صرفه جویی می شود.

هر سوال، انتقاد یا پیشنهادی دارید، با ما درمیان بگذارید

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید، جواب شما را برایتان پیامک می‌کنیم.

مطمئن باشید اطلاعات شخصی شما نزد کلینیک سریتا محفوظ است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

21 نظر برای “ قیمت لمینت دندان ۱۴۰۳ (لمینت اقساطی ۲۴ ماهه)


  • کیوان حیدری says:

    با سلام، من فاصله دندان دارم. آیا با لمینت امکان رفع این عیب وجود داره. ممنون میشم اگر لطف کنید و پاسخ بدین. با تشکر

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      فاصله بین دندان ها را با چند روش میتونید درست کنید.
      ارتودنسی
      کامپوزیت
      لمینت
      این که از کدوم روش استفاده بشه بستگی به میزان فاصله بین دندان های شما داره و این که شرایط دندان شما چطوری هست.
      لمینت دندان بیشتر برای دندان هایی که فاصله زیادی از هم ندارند مناسب هست. اگر فاصله زیاد باشه اول باید ارتودنسی انجام بشه. بعد اگر نیاز بود از یکی از روش های کامپوزیت و لمینت برای زیباسازی دندان ها استفاده بشه.
      پیشنهاد می کنیم که توسط پزشک ویزیت بشید تا بتونید تصمیم بهتری بگیرید.

  • مریم یوسفی says:

    مصنوعی با پایه ایمپلنت انجام میدهد هر فک هزینه ش چند درمیاد

  • جعفرزاده says:

    سلام وقت بخیر
    میخواستم هذینه لمینت دندان
    برا ۱۶ تا دندون چقد میشه
    و با پداخت ماهانه ۵ میلیون

  • بشیر عباسپور says:

    دندان وسطی فک بالام کوچیکه و گفتن که باید کشیده بشه ولی دوتای کناریش بزرگتره و دندونای فک پایینم نامرتبه میخواستم راهنماییم کنید

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شرایط دندان باید بررسی بشه نیاز به ویزیت دارید.

  • علی شاه حسینی says:

    سلام واحترام درفک پایین‌سمت راست یک دندان در سمت چپ دو دندان کشیدم زود کشیدم.
    فک بالا سمت راست دودندان سمت‌ چپ هم دودندان ندارم.هزینه لمینت سرامیکی آن چقدره آیا با بیمه اکمل بازنشسته فرهنگی قرارداد دارید؟ باسپاس فراوان شماره تماس واتساپ تلگرام اطلاع رسانی بفرمایید سپاسگزارم ارادتمند شاه حسینی

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

      یک توضیح در مورد لمینت خدمتتون عرض کنم، از اونجایی که گفتید دندان کشیده دارید، این نکته رو در نظر داشته باشد که لمینت دندان روی دندان اعمال میشه، یعنی شما باید دندان داشته باشید تا بعدش این دندان را لمینت کنید.
      اگر دندان کشیده دارید و می خواهید کاشت دندان انجام بدید، به شما ایمپلنت دندان را پیشنهاد می کنیم. تمامی خدمات لمینت، ایمپلنت و کامپوزیت در سریتا با اقساط بلند مدت انجام میشه.
      سپاس

  • ارزوساسانی says:

    سلام وعرض ادب واحترام عذرمیخوام درتبریز هم هس دیگه؟؟ وسوال دیگم اینه ک من چک ندارم دوتا دندونم هس اقساطی گذاشتن دندون با شرایط دیگه ای هس؟؟ اگه این لطف وبکنین تا آخر عمرم دعا گوی شما هستم

    • مشاورین سریتا says:

      درود برشما
      ممنون از این که علاوه بر کامنت شماره تماس تون رو هم ثبت کردید
      همکاران بنده با شما ارتباط خواهند گرفت.
      سپاس

  • رقیه خلج وند says:

    شرایط پرداختتون هنوز اقساطیه ؟ بدون پیش پرداخت هم انجام میشه ؟؟

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      بله
      پرداخت اقساط بدون پیش پرداخت هم شامل خدمات لمینت اقساطی ما میشه. برای کسب اطلاعات بیشتر و حدود قیمت با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸
      تماس بگیرد تا مشاورین سریتا به صورت رایگان تمام فرآیند و هزینه رو براتون شرح بدن. سپاس

  • شکرگذار says:

    سلام من ی جای دیگه لمینت کردم اما لمینت دندونم شکسته، شما ترمیم لمینت هم انجام میدید؟ هزینه ترمیم لمینت چقدره؟

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شما حتما باید ویزیت بشید تا شرایط کاملا بررسی بشه
      در صورت اوکی بودن باید لمینت همون برندی که دارید رو براتون با همون رنگی مابقی لمینت ها کار شده، براتون نصب بشه
      برای دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸ تماس بگیرید یا از طریق ویزیت مجازی اقدام کنید.
      سپاس

  • داریوش گلشن says:

    سلام
    در مورد لمینت قسطی، من اگر بخوام حدود ۱۶ تا دندون رو لمینت کنم اقساطش چجوری میشه؟
    برند هایی که دارید چیه؟ چقدر زمان میبره؟

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      برای تعیین دقیق اقساط لمینت دندان، برند های لمینت با کلینیک سریتا تماس بگیرید.
      لمینت دندان در دو جلسه انجام میشه، که حدود یک هفته بین این دو جلسه فاصله هست.
      سریتا علاوه بر لمینت اقساطی، ضمانت نامه کتبی هم در پایان خدمت به شما ارائه میده.
      ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

  • مجتبی ارسطو says:

    سلام
    من قبل از عید می خوام که لمنیت کنم چقدر زمان میبره؟ کی باید اقدام کنم؟

    • مشاورین سریتا says:

      درودبر شما
      لمینت دندان در دو جلسه انجام میشه و حداکثر فاصله این دو جله هم دو هفته هست در شرایط فورس یک هفته ای کار انجام میشه.
      تماس با سریتا جهت دریافت مشاوره رایگان برای لمینت دندان= ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

  • سهیلا دوستی says:

    فرق لمینت دندان با لمینت متحرک چیه؟
    قیمت هاشون چقدر تفاوت داره؟

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      لمینت دندان به صورت نصبی هست و روی دندان های شما نصب میشه و طول عمر زیادی داره اما لمینت متحرک ی وسیله موقتی هست.
      کلینیک سریتا لمنیت متحرک رو اصلا پیشنهاد نمی کنه چون به دندان ها صدمه میزنه.
      تماس با سریتا و دریافت مشاوره رایگان= ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

به‌صورت مجازی ویزیت شوید!
حتما برای شما هم پیش‌آمده که قبل از مراجعه حضوری به دندانپزشکی، می‌خواهید از سلامت دندان، روش‌های مختلف زیبایی یا حتی هزینه‌های دندانپزشکی خود باخبر شوید. راه‌حل این مشکل، مشاوره مجازی است. می‌توانید برای ویزیت مجازی و رایگان در کلینیک سریتا، روی دکمه زیر بزنید.

مشاوره رایگان از متخصصان سریتا

برای مشاوره رایگان، شماره تلفن خود را وارد کنید تا 24 ساعت آینده، با شما تماس می‌گیریم.