قبل از آنکه تصمیم کاشت کامپوزیت را قطعی کنید، باید یک انتخاب مهم‌تر بگیرید و آن برند کامپوزیتی است که با آن نقص‌های ظاهری خط لبخند خود را اصلاح می‌کنید. یکی از بهترین و پرطرفدارترین کامپوزیت‌ها در ایران و در تمام جهان، کامپوزیت کاریزما آلمان است که برای تصحیح رنگ دندان‌ها یا پرکردن حفره‌ها و شکستگی کاربرد دارد. در این مطلب می‌خواهیم درباره کامپوزیت کاریزما، ویژگی‌ها و رنگ‌های بی‌نظیر آن صحبت کنیم. همراه ما باشید.

کلینیک تخصصی کامپوزیت دندان

برای دریافت مشاوره رایگان شماره خود را وارد نمایید

کامپوزیت کاریزما

آیا کامپوزیت کاریزما خوبه؟

کامپوزیت کاریزما محصول کشور آلمان است. همین یک جمله کافی است تا به کیفیت این محصول و دوام بسیار بالای آن ایمان بیاوریم و مطمئن شویم در زمره کامپوزیت‌های مرغوب دنیا قرار می‌گیرد. این کامپوزیت محصول یکی از برندهای مطرح دنیاست که توسط شرکت Kerr Dental تولید می‌شود و اگرچه در حال حاضر محل تولید آن دقیقا کشور آلمان نیست، نمایندگان محلی آن محصولات تولیدشده را به دنیا عرضه می‌کنند.

به‌لطف تکنولوژی نانو ذرات فیلر از جنس میکروگلس (باریوم آلومینیوم فلوراید گلس)، این کامپوزیت قابلیت عدم رسوب دارد و به سازگاری بهتر دندان‌های ترمیمی با دندان‌های طبیعی بیمار کمک می‌کند. 

کامپوزیت کاریزما المان برای اصلاح هر دو نوع دندان‌های قدامی و خلفی کاربرد دارد و در تیوب‌های ۴ گرمی تولید و عرضه می‌شوند. نکته بسیار مهمی که باید درباره این کامپوزیت بدانید، بکارگیری جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا در ساخت این کامپوزیت‌ها و تولید طیف رنگی زنده و پایدار است.

نمونه گار کامپوزیت کلینیک سریتا

انواع کامپوزیت کاریزما آلمان

کامپوزیت‌های شرکت کاریزما بر اساس ویژگی‌هایی که دارند در دسته‌بندی‌های زیر قرار می‌گیرند: 

نام کامپوزیتویژگی‌ها
کامپوزیت آلمانی کاریزما نانو هیبریداز ویژگی‌های این نوع که حاوی ذرات نانو هم هست، می‌توان به پایداری رنگ، مقاومت عالی، قابلیت پالیش و تطابق با رنگ طبیعی دندان‌ها اشاره کرد.
کامپوزیت آلمانی کاریزما فلورایدداراین نوع کامپوزیت جلوی تخریب و تسمه‌ای شدن دندان‌ها را می‌گیرد.
کامپوزیت آلمانی کاریزما خمیریبهترین گزینه برای پر کردن شکاف‌های بزرگ و عمیق میان دندان‌ها است.
کامپوزیت آلمانی کاریزما خودآتوکرینهمانطور که از نامش پیداست قابلیت ترمیم خودآتوکرین دارد و به‌راحتی می‌توان از آن برای دندان‌های کوچک تا متوسط استفاده کرد.
کامپوزیت آلمانی کاریزما لایت کیوراین نوع کامپوزیت با خاصیت خود پالیش روانه بازار می‌شود و از طول عمر خوبی برخوردار است. 

مزایا کامپوزیت کاریزما

از هرکه درباره مزیت‌های کامپوزیت دندان کاریزما آلمان بپرسید، در وهله اول به قیمت مناسب و به‌صرفه‌بودن این کامپوزیت نسبت به سایر گزینه‌های موجود در بازار اشاره می‌کنند. البته که همینطور هم هست. اما کاشت کامپوزیت کاریزما مزیت‌های دیگری هم دارد. مثلا اینکه نصب آن سریع و آسان است و جز در موارد معدود، نیازی به تراشیدن دندان‌ها ندارد. بنابراین روند درمان‌های زیبایی را کوتاه‌تر و ساده‌تر می‌کند.

این کامپوزیت از جانب اکثر دندان‌پزشکان یکی از بادوام‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات فعلی بازار است و طیف رنگی متنوع آن دست زیباجویان را برای انتخاب کاملا باز می‌گذارد. به‌طوری که می‌توانند به‌دلخواه خود از میان درجات رنگی بسیار روشن و شفاف، تا حدودی روشن و … انتخاب کنند و عیب‌های ظاهری اعم از شکستگی، لب‌پریدگی و تغییر رنگ دندان را بپوشانند.

مقاومت بسیار بالا در برابر تغییر رنگ، ضربه، طول عمر عالی، تطابق با رنگ طبیعی دندان‌ها، قابلیت پالیش و دوام بالا از مزیت‌های کامپوزیت برند آلمانی کاریزما است. از سوی دیگر با توجه به شکل‌گیری سریع بعد از برخورد اشعه، سرعت فرم‌دهی را بالا می‌برد و احتمال بروز خطا را به حداقل می‌رساند.

مزایا کامپوزیت کاریزما

معایب کامپوزیت کاریزما

کامپوزیت کاریزما آلمانی در کنار تمام مزیت‌های خوبی که دارد، مثل تمام کامپوزیت‌های دیگر، اگر به‌خوبی مراقبت نشود، در معرض آسیب و تغییر رنگ قرار می‌گیرد. زیباجو بعد از کاشت کامپوزیت باید به سلامت و بهداشت دهان و دندان خود بیشتر از قبل اهمیت دهد تا رنگ کامپوزیت‌ها تغییر نکند. از دیگر خطراتی که می‌توان برای آن برشمرد، احتمال لب‌پریدگی، شکستگی یا ترک خوردن دندان درصورت اصل نبودن است.

بنابراین اینکه برای کاشت کامپوزیت برند کاریزما المان سراغ کدام کلینیک می‌روید، بی‌نهایت حائز اهمیت است.

پرداخت اقساطی با سریتا

برای شروع مشاوره رایگان شماره خود را وارد کنید، مشاورین سریتا با شما تماس می‌گیرند.

رنگ بندی کامپوزیت کاریزما آلمان

رنگ بندی کامپوزیت کاریزما آلمان

برند کاریزما برای جلب رضایت زیباجویان طیف وسیعی از رنگ‌های جذاب و کاربری را ارائه می‌کند که انتخاب بهترین گزینه میان آنها به عوامل مختلف مثل رنگ پوست مراجع، رنگ سایر دندان‌ها و البته علاقه شخصی او بستگی دارد. از شیدهای محبوب و پرطرفدار این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ کامپوزیت کاریزما bxl
  • کامپوزیت کاریزما المان رنگ ob
  • کامپوزیت کاریزما اسمارت
  • کامپوزیت کاریزما اسمارت کولزر
  • کامپوزیت کاریزما دیاموند
  • کامپوزیت کاریزما کلاسیک

برای تصمیم‌گیری بهتر درمورد رنگ کامپوزیت کاریزما، قبل از انتخاب نهایی حتما با یک متخصص باتجربه مشورت کنید.

سفیدترین رنگ کامپوزیت کاریزما

سفیدترین رنگ کامپوزیت کاریزما

سفیدترین رنگ کامپوزیت کاریزما مربوط به دندان کامپوزیت کاریزما bxl است که یک شید رنگی از برند محبوب کولزر است. رنگ دندان کامپوزیت کاریزما bxl کاملا سفید بوده و برای آن‌دسته از زیباجویانی مناسب است که رنگ دندان یخچالی می‌پسندند و میان طیف رنگی کامپوزیت کاریزما، به‌دنبال روشن‌ترین درجه ممکن می‌گردند.

مواد سازنده کامپوزیت آلمانی کاریزما

مواد سازنده کامپوزیت آلمانی کاریزما

برند آلمانی کاریزما در ساخت کامپوزیت‌های خود از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند تا محصولی که روانه بازار می‌کند، در بدن زیباجویان کوچکترین حساسیتی ایجاد نکند. این کامپوزیت دارای ذرات فیلر از جنس میکرو گلس است تا انطباق بهتری با رنگ دندان‌های طبیعی زیباجو داشته باشد. ترکیب ذرات اکریلیک و شیشه در ساخت این کامپوزیت‌ها محصولی سخت و بادوام می‌سازد که برای ترمیم انواع عیوب دندانی کاربرد دارد؛ به‌خوبی به دندان‌ها می‌چسبد و در شرایط مختلف ماندگاری فوق‌العاده خوبی دارد.

کیفیت و ماندگاری

برند آلمانی کاریزما را همه به کیفیت و استحکام عالی می‌شناسند. اگرچه ماندگاری آن به لمینیت دندانی نمی‌رسد، درصورت رعایت بهداشت و مراقبت‌های مراجع، ماندگاری و طول عمر بالایی دارد. دقت کنید عوامل مختلفی بر ماندگاری کامپوزیت‌ها اثر می‌گذارند. یعنی باید کیفیت متریال استفاده‌شده، نوع ترمیم، محل قرارگیری کامپوزیت در دهان، روش ترمیم و … را هم در نظر داشت! اما به‌طور کلی کیفیت کامپوزیت دندان کاریزما آلمان از جانب زیباجویان و پزشکان ایرانی تایید شده است.

قیمت کامپوزیت کاریزما

قیمت کامپوزیت کاریزما

قیمت کامپوزیت کاریزما نسبت به کیفیت و دوامی که دارد، کاملا منصفانه و مقرون‌به‌صرفه است. در واقع بهترین نوع سرمایه‌گذاری است که با حفظ زیبایی ظاهر دندان‌ها در درازمدت به شما بازمی‌گردد. به‌طور کلی عواملی مثل تخصص و مهارت پزشک، موقعیت مکانی کلینیک، رنگ انتخابی، تعداد دندان‌ها برای کاشت کامپوزیت یا میزان آسیب دندان‌های شکسته روی هزینه کلی کاشت کامپوزیت کاریزما تاثیر می‌گذارند و آن را کم و زیاد می‌کنند. برای اطلاع از قیمت دقیق کامپوزیت کاریزما المان از این صفحه بازدید کنید.

نمونه کار کامپوزیت کاریزما

مشاهده دقیق نمونه کار کامپوزیت پزشک و مجموعه او، قطعا دید خوبی نسبت به میزان مهارت و تخصص آنها در اختیارتان می‌گذارد. بنابراین حتما قبل از انجام این کار زیبایی، تصاویر نتیجه کاشت زیباجویان قبلی پزشک را ببینید تا با اطمینان از کیفیت کار مجموعه، اولین قدم را بردارید.

کلینیک تخصصی کامپوزیت دندان

برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید.

حرف آخر

کامپوزیت کاریزما آلمان با طول عمر و دوام بسیار خوب یکی از بهترین گزینه‌ها برای آن‌دسته از زیباجویانی است که می‌خواهند بدون تراش دندان‌های اصلی، نقص‌های آن را اصلاح و زیبایی آن را بیشتر کنند. رنگ‌بندی متنوع این کامپوزیت دست‌تان را برای انتخاب کاملا باز می‌گذارد و سابقه خوب آن، خیالتان را بابت کیفیت و دوام کامپوزیت راحت می‌کند.

اگر تجربه استفاده از کامپوزیت دندان کاریزما آلمان را دارید یا نکات بیشتری درباره آن می‌دانید، حتما تجربه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.