کاشت ایمپلنت می‌تواند اغلب مشکلات دندانی شما را برطرف کند؛ زیرا ظاهر طبیعی دندان‌ها را بازسازی می‌کنند و کارکردی بسیار نزدیک به دندان‌های خود شما دارند. با این حال کیفیت و برند ایمپلنتی که استفاده می‌کنید تاثیر بسیار زیادی در ماندگاری آن خواهد داشت. برند ایمپلنت bego یکی از باکیفیت‌ترین پروتزهایی است که در سال‌های اخیر با استقبال زیادی روبرو بوده است.

شرکت bego یک شرکت تولید تجهیزات دندانپزشکی واقع در کشور آلمان است. این شرکت در سال ۱۸۹۰ تاسیس شد و محصولات آن اکنون در بیش از ۸۳ کشور دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. فناوری‌های جدیدی مانند استفاده از چاپ سه بعدی و شکل خاص رزوه‌ها از ویژگی‌های ممتاز این برند است. به همین علت می‌توان گفت این محصول یکی از باکیفیت‌ترین و پرمتقاضی‌ترین پروتزها در جهان است. ماندگاری این ایمپلنت، در مقایسه با اغب برندها بالاتر است؛ زیرا سطح متخلخل ایمپلنت باعث می‌شود که پیوند ایجاد شده با پروتئین‌های موجود در استخوان بسیار محکم شود.

شرکت ایمپلنت bego
کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان

برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید

محصولات شرکت bego

این شرکت انواع مختلفی از ایمپلنت را تولید می‌کند. بسته به ویژگی‌های ساختار استخوانی فک، سن، سلامت و بهداشت شخصی ممکن است پزشک شما یکی از این محصولات را به شما توصیه کند. فناوری که برای تولید هر کدام از انواع ایمپلنت bego استفاده می‌شود متفاوت است و ویژگی‌های خاصی را به محصول اضافه می‌نماید.

محصولات شرکت bego

۱- فیکسچر BEGO-S

یکی از ویژگی‌های این محصول این است که فاصله رزوه‌های پیچ در همه قسمت‌های آن یکسان نیست. در قسمت‌های میانی فاصله رزوه‌ها زیاد است و در قسمت‌های پایین پیچ این فاصله کمتر می‌شود. همچنین عمق رزوه‌ها در پایین پیچ کمتر می‌شود. فاصله کم رزوه‌ها در پایین باعث می‌شود که سطح تماس بیشتری بین پیچ و استخوان ایجاد گردد و اصطکاک فیزیکی نیز افزایش یابد. همچنین باعث می‌شود که پیچ به طول کمتری نیاز داشته باشد و سینوس‌ها و بافت استخوان تحت فشار بیش از حد قرار نگیرند. اتصال محکم این محصول با استخوان باعث می‌شود که اباتمنت امکان لقی نداشته باشد و ورود باکتری‌ها به ناحیه فیکسچر غیرممکن شود.

فیکسچر BEGO RI_LINE

فاصله رزوه‌ها در این نوع فیکسچرها کمتر از سایر نمونه‌ها است. به همین دلیل اتصال با استخوان فک می‌تواند به خوبی و محکمی ایجاد شود. استفاده از این نوع ایمپلنت bego به خصوص برای افرادی که مشکلاتی در تراکم استخوان فک خود دارند بسیار مناسب است.

فیکسچر BEGO Semados Mini-Line

این نمونه طراحی نسبتا ظریفی دارد و نوک آن باریک‌تر و تیزتر از اغلب نمونه‌های دیگر است. به همین دلیل برای افرادی که استخوان فک آن‌ها نازک است یا به دلیل بی‌دندانی فک آن‌ها تحلیل رفته است، انتخاب مناسبی خواهد بود. این ایمپلنت فشار زیادی به استخوان فک وارد نمی‌کند؛ اما در عین حال به دلیل وجود شیارهای موازی که روی بدنه آن وجود دارد، پیوند محکمی با استخوان ایجاد می‌نماید. همچنین دوره بهبودی برای این ایمپلنت کوتاه‌تر از سایر نمونه‌ها است. به دلیل کوتاه‌تر بودن طول این محصولات، می‌توان از آن برای دندان‌های جلو نیز استفاده کرد.

فیکسچر BEGO PI-LINE

استفاده از این ایمپلنت معمولا در شرایط خاص و پس از معاینات دندانپزشک توصیه می‌شود. زیرا ظاهر بدنه این نوع ایمپلنت bego شکل خاصی را دارد و برای مواردی استفاده می‌شود که نیاز باشد دوره بهبودی کوتاه‌تر از حالت معمول بوده و به استخوان فک فشار زیادی وارد نگردد. ممکن است پزشک پیش از استفاده از این محصول، عمل پیوند استخوان فک را نیز تجویز نماید.

فیکسچر BEGO RS

این محصول که با کمی تفاوت در نوع RSX نیز عرضه می‌شود، شکل متفاوتی در قسمت‌های بالایی خود دارد. دهانه پهن این فیکسچرها باعث می‌شود که اباتمنت کاملا روی سطح را بپوشاند و امکان نفوذ باکتری و در نتیجه تحلیل رفتن استخوان وجود نداشته باشد. شیارهای این محصول به گونه‌ای است که آسیب زیادی به استخوان وارد نمی‌کند و دوره بهبودی نسبتا کوتاه است.

ایمپلنت bego

استانداردها و کیفیت محصولات bego

محصولات ایمپلنت bego به اندازه‌ای در جهان شناخته‌شده هستند که کیفیت و اعتبار آن‌ها نیازی به توضیح نداشته باشد. با این حال اگر تمایل دارید در مورد استانداردهایی که در ساخت این محصولات استفاده می‌شود بیشتر بدانید و با مزایای استفاده از آن‌ها آشنا شوید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس تیتانیوم گرید ۴ که در ساخت ایمپلنت بگو استفاده می‌شود، بالاترین سازگاری را با بافت لثه و دهان دارد. برخلاف بعضی برندها، محصولات bego به هیچ وجه حساسیت و تحلیل استخوان ایجاد نمی‌کنند.
  • شیارها و رزوه‌های موجود در بدنه فیکسچرهای این برند با فناوری خاص خود تولید می‌شوند که باعث می‌شود اتصال با استخوان فک بسیار مستحکم شود و عمر آن افزایش یابد. ساخت ایمپلنت با فناوری چاپ سه بعدی نیز از جمله خلاقیت‌های این شرکت است.
  • طراحی این محصولات به گونه‌ای است که سطح داخلی لثه کاملا ایزوله می‌شود و امکان نفوذ باکتری و قارچ وجود ندارد؛ زیرا عفونی شدن دندان‌های ایمپلنت یکی از مشکلاتی است که برای برخی افراد رخ می‌دهد.
  • تنوع اندازه محصولات بگو به قدری است که قابل استفاده برای همه افراد خواهد بود. زیرا برخی افراد به دلیل تحلیل استخوان فک یا نازک بودن آن نیازمند استفاده از ایمپلنت‌هایی هستند که طول آن‌ها کوتاه‌تر باشد.
  • ایمپلنت بگو کاملا در استخوان فک فیکس می‌شود و برخلاف بعضی برندهای بی‌کیفیت در دهان شما لق نخواهد شد. ظاهر آن کاملا طبیعی است و عملکردی مانند دندان طبیعی را برای شما به ارمغان می‌آورد.
استانداردهای ایمپلنت bego

گواهینامه‌های دریافتی Bego

همان‌طور که اشاره شد برند ایمپلنت bego برندی بسیار معتبر محسوب می‌شود. این شرکت بارها از جانب مجامع بین‌المللی جوایز کیفیت و گواهی‌نامه‌های استاندارد دریافت کرده است. به عنوان مثال می‌توان به گواهینامه‌های زیر اشاره کرد:

  • ISO 9001-2015
  • ISO 9001-2016
  • TOP INNOVATOR 2022

جایزه ISO 9001 یک جایزه معتبر جهانی است که به عنوان استاندارد جهانی الزامات کیفیت شناخته می‌شود. این جایزه به شرکت‌هایی تعلق می‌گیرد که بتوانند استانداردهای مشخص کیفیت را برآورده سازند. بنابراین مشتریان می‌توانند با اطمینان بیشتری به این محصولات اعتماد کنند. TOP INNOVATOR نیز جایزه‌ای است که به شرکت‌هایی اعطا می‌شود که فناوری ویژه‌ای ارائه دهند که بتواند صنعت مورد نظر خود را متحول نماید.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید

جمع بندی

شرکت تجهیزات دندانپزشکی bego یک از باکیفیت‌ترین ایمپلنت‌های دندانی را در سراسر جهان تولید می‌کند. این محصولات به بسیاری از کشورهای جهان صادر می‌شوند و مورد توصیه دندانپزشکان قرار می‌گیرند. این برند از فناوری جدید چاپ سه‌ بعدی برای تولید ایمپلنت استفاده می‌کند که خود نوآوری جدیدی در این زمینه محسوب می‌شود.

ایمپلنت bego تنوع نسبتا بالایی دارد و به همین دلیل قابل استفاده برای همه افراد با شرایط خاص آن‌ها است. دندانپزشک پس از معاینه و بررسی ساختار فک بهترین نمونه محصولات بگو را به شما معرفی می‌کند. افراد با ساختار فک ضعیف می‌توانند از نمونه‌های Mini این ایمپلنت‌ها استفاده کنند. طراحی خاص رزوه‌ها و شیارهای بدنه از ویژگی‌های ممتاز این برند است.