هزینه نسبتا بالای خدمات دندانپزشکی برای بسیاری از افراد، یک مانع جدی محسوب می ‌شود که آنها را از مراجعه به موقع و درمان زودهنگام مشکلات دندانی شان باز می دارد. بعضی افراد نیز به اشتباه به سراغ مراکز و مطب های دندانپزشکی ارزان قیمت می روند تا با حداقل هزینه، مشکل دندان هایشان را رفع نمایند اما در نهایت به دلیل استفاده از مواد بی کیفیت و یا کم تجربه بودن دندانپزشک مجبور می شوند هزینه اضافه تری بپردازند. اما آیا راهی وجود دارد که هم از کیفیت کار دندانپزشک تان مطمئن باشید و هم از نظر مالی زیر فشار هزینه های آن قرار نگیرید؟ خبر خوشی برایتان داریم. کلینیک دندانپزشکی سریتا برای رفاه حال مراجعین خود، طرح دندانپزشکی اقساطی را به شما پیشنهاد می نماید. در ادامه به طور کامل با شرایط پرداخت اقساطی کلینیک سریتا آشنا خواهید شد.

مشاوره تخصصی و رایگان

همین الان با یک کلیک تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

شرایط اقساطی کلینیک دندانپزشکی سریتا

شرایط اقساطی کلینیک دندانپزشکی سریتا

خدمات کلینیک سریتا را می‌ توانید به صورت قسطی در اقساط ۱۸،۱۲،۱۰،۶و ۲۴ ماهه پرداخت کنید. درصد مبلغ پیش پرداخت به ترتیب اقساط گفته شده برابر است با: ۲۰% ، بدون پیش، ۲۰% ، ۲۵% و ۳۰%.

چک ها بر اساس راس چک محاسبه می شوند و تاریخ چک ها ۵، ۱۵ و یا ۲۵ ام هر ماه می باشد.

نمونه محاسبه راس چک در شرایط اقساط کلینیک سریتا
نمونه محسابه راس چک برای کامپوزیت اقساطی
شرایط چک و پرداخت اقساط دندانپزشکی

شرایط چک و پرداخت دندانپزشکی سریتا

برای استفاده از طرح دندانپزشکی اقساطی لازم است شرایط زیر را داشته باشید:

  • چک شما باید صیادی و قابل استعلام باشد (چک بنفش، چک صیادی جدید است)
  • اگر قصد دارید از چک شخص دیگری استفاده کنید، باید کارت ملی صاحب چک را به همراه داشته باشید.
  • توجه داشته باشید که خدمات ما با چک تضمینی ارائه نمی شوند (یعنی شما نمی توانید یک چک تضمینی بدهید و مبلغ قسط را به صورت ماهیانه پرداخت کنید).
  • وضعیت چک شما باید سفید باشد.
  • پشت چک باید به امضای فرد بیمار برسد.
  • برای اقساط ۶ ماهه حداقل ۲ چک دریافت می شود. برای اقساط ۱۲ ماهه تا ۴ چک، برای اقساط ۱۸ ماهه تا ۶ چک و برای ۲۴ ماهه تا ۸ فقره چک دریافت می گردد که تاریخ رأس برای چک ها در نظر گرفته می شود.
  • می توانید از چک سه ماهه در تاریخ های ۵،۱۵ و یا ۲۵ هر ماه استفاده کنید.
  • اگر می خواهید هزینه کار دندانپزشکی را به صورت از دم قسط پرداخت کنید، می توانید در ۱۰ قسط بدون پیش پرداخت و تنها با ارائه یک فقره چک در هر ماه هزینه را بپردازید. 
ایمپلنت اقساطی کامپوزیت اقساطی لمینت اقساطی

خدمات دندان پزشکی اقساطی کلینیک سریتا

خدمات دندانپزشکی اقساطی کلینیک سریتا شامل کامپوزیت اقساطی، لمینت اقساطی و ایمپلنت اقساطی می باشد.

جدول اقساط کامپوزیت دندان در کلینیک سریتا

کامپوزیت دندان اقساطی

در کلینیک دندانپزشکی سریتا از این برندهای کامپوزیت استفاده می شود: گلس (glass)، دایموند(diamond)، رابی (ruby)، نانوهیبرید(nano hybrid) و نانو سرامیک(nano ceram). قیمت هر واحد کامپوزیت با توجه به برند مورد نظر شما از ۱ تا ۳ میلیون متغیر است. برای بررسی شرایط اقساط کامپوزیت دندان به لینک زیر مراجعه کنید:

مشاوره تخصصی و رایگان

همین الان با یک کلیک تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

لمینت دندان اقساطی

انواع لمینت مورد استفاده در کلینیک دندانپزشکی سریتا عبارتند از: زیرکونیا(zirconia)، کانتکت لنز(contact lenses)، فلدسپاتیک، لومینیرز(lumineers) و سوپر لومینیرز(super lumineers). قیمت هر واحد لیمنت با توجه به نوع آن از ۲ تا ۱۵ میلیون متغیر است. برای توضیحات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید یا با کلینیک سریتا تماس بگیرید.

پرداخت اقساطی لمینت دندان و جدول شرایط اقساطی برای لمینت دندان کلینیک سریتا
اقساط یک واحد لمینت دندان

ایمپلنت دندان اقساطی

روکش های مورد استفاده در کلینیک دندانپزشکی سریتا عبارتند از PFM ‌‌B، PFM A ، Zirconia B، Zirconia A و  Emax که قیمت هر واحد روکش از ۱۲۰۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰۰ تومان متغیر است. 

برندهای پایه نیز شامل KMD . ایرانی، Snucone. کره ،CIS. کره ، Evidence . کره ،biotem . کره ،CMI . کره ،Megagen . کره ،SIC . سوییس ،Strumann . سوییس و Strumann SLActive سوییس هستند که قیمت آنها بین ۳ تا ۱۵ میلیون می باشد.

سینوس لیفت (open  یا close)، تعداد پیوند استخوان و فعال یا غیر فعال بودن سرجیکال گاید نیز بر هزینه نهایی تأثیر می گذارند. برای اطلاع دقیق از شرایط به لینک زیر مراجعه کنید یا با کلینیک سریتا تماس بگیرید.