روش‌های مختلفی برای پر کردن جای خالی دندان از دست رفته وجود دارد. یکی از بهترین و ماندگارترین روش‌ها ایمپلنت است. کیفیت مواد استفاده شده در ایمپلنت روی ماندگاری آن تاثیر زیادی دارد. یکی از معروف‌ترین برندهای تولید ایمپلنت مگاژن نام دارد. این برند کره‌ای است و سال ۲۰۰۲ تا کنون تولید می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی قیمت ایمپلنت مگاژن کره‌ای بپردازیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان

ضمانت کتبی + اقساط ۶+۱۲+۱۸+۲۴ ماهه بدون پیش

۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

ایمپلنت megaGen

قیمت ایمپلنت کره ای مگاژن

جدول قیمت ایمپلنت مگاژن کره ای ، پایه یا فیکسچر در تهران

برند ایمپلنت کره ایقیمت (تومان)
قیمت ایمپلنت کره ای Megagen۹،۰۰۰،۰۰۰
ایمپلنت مگاژن اقساطی

اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸-۲۴ ماهه + ضمانت کتبی + مشاوره رایگان

معرفی ایمپلنت مگاژن

برندهای مختلفی در صنعت ایمپلنت سازی فعالیت دارند. یکی از بهترین برندها مگاژن نام دارد. این برند کره‌ای است و دارای کیفیت بسیار زیادی است. محصولات این برند دارای تاییدیه FDA و تاییدیه CE و تاییدیه IMED هستند. شرکت صبا تجارت مطمئن نمایندگی این برند در ایران محسوب می‌شود. این برند محصولات متفاوتی دارد که در کنار قیمت مناسب کیفیت بالایی را ارائه می‌دهند. در ادامه محصولات این شرکت را بررسی می‌کنیم.

معرفی محصولات برند مگاژن

این برند دارای فیکسچرهای متفاوتی است که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند به گونه‌ای متفاوت طراحی شده‌اند. تنوع این محصولات باعث می‌شود تا بیماران زیادی بتوانند از محصولات این شرکت استفاده کند. فیکسچرهای ایمپلنت مگاژن شامل موارد زیر می‌شوند:

  • Any Ridge
  • Palatal
  • Anyone
  • Mini

در ادامه هر کدام از این محصولات را بررسی می‌کنیم.

فیکسچر Palatal مگاژن

منظور از پالاتال بخشی از قسمت‌های داخلی دندان فک بالا است که در مجاور زبان و کام قرار دارد. در نتیجه این فیکسچرها مخصوص دندان‌های فک بالا هستند. این فیکسچرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دنچرهای فک بالا را محکم می‌کنند. در ادامه انواع اندازه‌های این محصول را می‌آوریم:

قطر (mm)ارتفاع (mm)
۳۷، ۸، ۹، ۱۰
۳٫۵۷، ۸، ۹، ۱۰

ایمپلنت Any Ridge مگاژن

نوع دیگری از ایمپلنت Megagen کره‌ای Any ridge نام دارد. این فیکسچرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توان از آن‌ها برای درمان‌های فوری استفاده کرد. این فیکسچرها ثبات بالایی دارند که باعث می‌شود با هر شرایط استخوانی سازگار باشند و میزان موفقیت درمان با آن‌ها زیاد است. پایداری اولیه ایمپلنت های AnyRidge به ویژه در مورد استخوان D4 (نرم) موثر و مشهود است.

بسیاری از ایمپلنت ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که بخش زیادی از استخوان نرم را از بین می‌برند تا در فک محکم شوند. این در حالی است که انی ریج به گونه‌ای طراحی شده است که دارای یک هسته استاندارد با عمق رشته‌های مختلف است تا بتوان از آن برای پوشش تمام تراکم استخوان استفاده کرد. همین امر باعث می‌شود تا میزان از دست دادن استخوان کاهش پیدا کند. این محصول دارای طراحی نوآورانه چاقویی شکلی است که به نصب آسان آن کمک می‌کند و فضایی برای گردش خون باقی می‌گذارد. همین امر باعث می‌شود تا استخوان‌سازی سریع‌تر انجام شود. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پایداری اولیه عالی
  • BIC فوق‌العاده
  • راندمان برش ویژه در هنگام درج
  • مقاومت بالا در برابر نیروی فشاری
  • به حداقل رساندن نیروی برشی
  • حفظ جریان خون به دلیل پشتیبانی از رگ‌زایی

در ادامه انواع اندازه این ایمپلنت را می‌آوریم:

قطر (mm)ارتفاع (mm)
۴۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳، ۱۵
۴٫۴۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳، ۱۵
۴٫۹۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳، ۱۵
۵٫۴۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳، ۱۵
۵٫۹۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳، ۱۵
۶٫۴۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳
۶٫۹۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳
۷٫۴۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳
۷٫۹۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳
۸٫۴۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳

ایمپلنت AnyOne مگاژن

ایمپلنت AnyOne مگاژن تجربه‌ای عالی را برای دندان‌پزشک و بیمار فراهم می‌کند. قرار دادن این ایمپلنت راحت است. پایداری اولیه مناسبی دارد و با بافت نرم و سخت سازگاری بالایی دارد. از دیگر ویژگی‌های آن کوتاه کردن زمان درمان است. همین موارد باعث می‌شود تا جراحی کم تهاجمی با درد کمتری انجام شود و فرد زودتر نتیجه بگیرد. این فیکسچرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در هر تراکم استخوانی به راحتی جای می‌گیرند و ثبات اولیه بالایی دارند. این ایمپلنت به دلیل طراحی S-Line سازگاری بالایی با بافت نرم دارد. به دلیل طراحی خاص آن امکان اتصال شش گوشه داخلی ۱۱ درجه وجود دارد و همین ویژگی موجب کوتاه شدن زمان استخوان‌سازی و پخش فشار یکنواخت در سطح استخوان می‌شود. در ادامه اندازه‌های مختلف این محصول را می‌آوریم:

قطر (mm)ارتفاع (mm)
۳٫۹۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳، ۱۵
۴٫۳۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳، ۱۵
۴٫۸۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳، ۱۵
۵٫۳۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳، ۱۵
۵٫۸۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳، ۱۵
۶٫۳۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳
۶٫۸۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳، ۱۵
۷٫۳۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳
۷٫۸۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳، ۱۵
۸٫۳۷، ۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳

ایمپلنت Mini مگاژن

این نوع فیکسچر اندازه کوچکی دارد و به همین دلیل می‌توان از آن برای دندان‌های کوچک‌تر و بخش‌هایی که فضای کمی دارند، استفاده کرد. معمولاً از این محصول برای دندان‌های قدامی و فک بالا استفاده می‌شود. نصب آن ساده است و ظاهر زیبایی دارد. این فیکسچر نیز ثبات اولیه بالایی دارد و از آن می‌توان در هر وضعیت استخوانی استفاده کرد. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که پایداری ثانویه آن نیز ارتقا پیدا کند. به این منظور تمامی وسایل مینی دارای یک پوشش سطحی اضافی به نام Xpeed هستند. این لایه دارای ترکیب هیدروترمالی از یون‌های کلسیم است که استخوان‌سازی را تسریع می‌کند. در ادامه اندازه‌های مختلف این محصول را می‌آوریم:

قطر (mm)ارتفاع (mm)
۳۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳، ۱۵
۳٫۴۸٫۵، ۱۰، ۱۱٫۵، ۱۳، ۱۵

موتور ایمپلنت مگاژن

از دیگر محصولات این برند، موتوری الکتریکی است که در زمان جراحی از آن استفاده می‌شود. برای جراحی ایمپلنت حتما باید از این دستگاه استفاده شود. موتورهای مگازن دارای بخش‌های زیر هستند:

  • کنسول مرکزی
  • پدال کنترل
  • میکرو موتور
  • ضد زاویه

انواع کیت‌های مگاژن

این برند کیت‌هایی را هم تولید می‌کند که دندان پزشکان می‌توانند برای جراحی از آن‌ها استفاده کنند. کیت‌های این شرکت کیفیت بالایی دارند و محصولات زیادی را به صورت یکجا در اختیار دندان پزشک قرار می‌دهند. در ادامه انواع کیت‌های مگاژن را نام می‌بریم:

  • کیت جراحی AnyOne
  • کیت جراحی Anyridge
  • کیت سینوس لیفت که خود شامل انواع مختلفی می‌شود:
  1. کیت لیفت سینوس MILA: کیت مخصوص بالا بردن نواحی لترال سینوس
  2. کیت لیفت سینوس MICA: کیت مخصوص بالا بردن غشای سینوس از ناحیه کرستال
  3. کیت لیفت سینوس Sinus Combination: کیت مخصوص بالا بردن غشای سینوس در هر دو ناحیه لترال و کرستال
ایمپلنت megaGen

مزایای ایمپلنت Megagen کره‌ای

این ایمپلنت مزایای زیادی دارد. کیفیت بالای محصولات این برند موجب شده است تا بسیاری از دندان پزشکان از آن استفاده کنند. در ادامه مزایای این برند را نام می‌بریم:

  • کیفیت مناسب در برابر قیمت
  • قیمت مناسب ایمپلنت مگاژن
  • استقامت بالا ایمپلنت Megagen
  • سازگاری زیاد با بخش‌های مختلف فک و لثه
  • ماندگاری بالا

تمامی این ویژگی‌ها برای انتخاب ایمپلنت مهم هستند. البته ناگفته نماند که بخشی از میزان ماندگاری ایمپلنت به نحوه نصب آن و نگهداری پس از نصب برمی‌گردد.

مشاوره تخصصی و رایگان

همین الان با یک کلیک تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

سخن نهایی

در این مقاله به بررسی انواع محصولات ایمپلنت مگاژن پرداختیم. این برند کره‌ای کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد و بسیاری از دندان پزشکان آن را برای کارهای خود انتخاب می‌کنند. این برند دارای انواع تأییدیه‌های مهم و مختلف است که کیفیت این برند را ثابت می‌کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

دانلود کاتالوگ محوصلات مگاژن

سوالات متداول

  1. ایمپلنت Megagen محصول کدام کشور است؟

ساخت کشور کره

  1. آیا قیمت ایمپلنت مگاژن مناسب است؟

بله، با توجه به کیفیت محصولات این برند، قیمت آن مناسب است.

  1. آیا تمامی برندهای کره‌ای ایمپلنت به اندازه Megagen خوب هستند؟

خبر. همه برندهای کره‌ای این کیفیت را ندارند.