ایمپلنت های کره ای در کشور ما از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. کیفیت قابل قبول، قیمت مناسب آنها در مقایسه با ایمپلنت های اروپایی و دسترسی راحت به قطعات و خدمات پس از فروش باعث شده که به گزینه منتخب بسیاری از دندانپزشکان و بیماران تبدیل شوند. ایمپلنت های کره ای تنوع زیادی دارند و با قیمت های مختلفی عرضه می شوند بنابراین می توانند پاسخگوی اکثر بیماران و نیازهای دندانپزشکی باشند.

ممکن است در مورد انتخاب یک برند ایمپلنت کره ای مطمئن باشید اما دقیقا ندانید که کدام یک برایتان مناسب تر است. با مطالعه مقالات اینچنینی می توانید دید جامع تری در مورد گزینه های موجود کره ای بدست آورید. در مطلب امروز قصد داریم درباره یکی از برندهای ایمپلنت مطرح و نام آشنای کره ای صحبت کنیم: ایمپلنت کره ای CIS. هر آنچه لازم است در مورد قیمت ایمپلنت cis بدانید، در اینجا گردآوری شده است. از حسن توجه شما تا پایان مطلب سپاسگزاریم.

کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان

ضمانت کتبی + اقساط ۶+۱۲+۱۸+۲۴ ماهه بدون پیش

۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

ایمپلنت کره ای cis

قیمت ایمپلنت کره ای CIS

جدول قیمت ایمپلنت CIS کره ای ، پایه یا فیکسچر در تهران

برند ایمپلنت کره ایقیمت (تومان)
قیمت ایمپلنت کره ای CIS۶،۳۰۰،۰۰۰
ایمپلنت CIS کره ای اقساط

اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸-۲۴ ماهه + ضمانت کتبی + مشاوره رایگان

ایمپلنت cis

ایمپلنت cis از طراحی پیشرفته ای که مطابق با استانداردهای جهانی است، بهره می گیرد. این ایمپلنت، نیاز به دریل کردن استخوان در حین کاشت را به حداقل می رساند و همین ویژگی از دلایل اصلی محبوبیت بیشتر آن در مقایسه با سایر ایمپلنت های کره ای محسوب می شود. این ایمپلنت از ارزش خرید مطلوبی برخوردار است یعنی تناسب قابل قبولی بین قیمت و کیفیت آن وجود دارد. ایمپلنت cis مورد تأییدFDA، سازمان غذا و داروی کره، GMP کره، وزارت بهداشت ایران و همچنین CE می باشد. استانداردهای اجرایی برای نصب ایمپلنت کره ای cis نسبتا پیچیده است بنابراین توصیه می شود برای نصب این ایمپلنت به یک دندانپزشک با تجربه و ماهر مراجعه نمایید.

ایمپلنت کره ای cis

کشور سازنده

ایمپلنت cis ساخت کشور کره جنوبی است و در ایران نیز نمایندگی دارد. سیستم ایمپلنت cis که با ایالات متحده، اروپا و خاورمیانه ارتباطات بین المللی دارد، به برند ایمپلنت دندان محبوب و منتخب بسیاری از دندانپزشکان تبدیل شده است. همه کارکنان cis متخصصان ایمپلنت دندان هستند که از ابتدای سال ۲۰۰۰ این سیستم ایمپلنت را توسعه داده اند. این کمپانی از طریق چالش ها و نوآوری های جدید به دستاوردهای زیادی دست یافته است تا دندانپزشکان بتوانند باکیفیت ترین سیستم ایمپلنت کره ای را در اختیار بیماران خود قرار دهند. 

درباره برند

کمپانی cis کره جنوبی از سال ۲۰۰۶ فعالیت خود را آغاز کرده و یک تولید کننده حرفه ای محصولات ایمپلنت دندانی است. نام این برند در سال ۲۰۱۲ به سون مدیکس ( Sewon Medix) تغییر کرد و امروزه غالبا به این نام شناخته می شود. ایمپلنت دندان یک درمان تهاجمی محسوب می شود و به ثبات و کیفیت بالا و بسیاری از عوامل دیگر نیاز دارد. به منظور برآورده کردن چنین الزاماتی، کمپانی SewonMedix گواهینامه های KGMP، ISO13485، FDA، CE/MDD را دریافت کرده و در تحقیق و توسعه و تحقیقات درمانی شرکت دارد.

تولیدات برند Cis

ایمپلنت های دندانی فقط یکی از محصولات برند cis است. در زیر به تولیدات سون مدیکس می پردازیم.

  • ایمپلنت های دندانی (فیکسچرها)
  • پروتزهای بر پایه ایمپلنت
  • کیت های جراحی
ایمپلنت کره ای cis

فیکسچر SLA سون مدیکس

فیکسچر همان پایه ایمپلنت  است که از طریق جراحی درون استخوان فک بیمار قرار می گیرد. فیکسچر، جزء اصلی ایمپلنت است و تأثیر زیادی بر روند درمان و موفقیت ایمپلنت دارد.  به همین دلیل اکثر کمپانی های ساخت ایمپلنت، فیکسچرهای مخصوص خود را تولید می کنند. ایمپلنت cis نیز فیکسچر بخصوصی دارد که IH2 نامیده می شود. این فیکسچر طراحی خاصی دارد و از سطوح SLA استفاده می کند. طراحی این فیکسچر به گونه ای است که یک ثبات اولیه مناسب در بافت نرم و استخوان ایجاد می کند که بر بهبود نتایج درمان تأثیرگذار است.

برای تولید سطوح SLA از دو فناوری به نام سند بلاست و اسید اچ استفاده می شود که هر کدام باعث اضافه شدن ویژگی های خاصی به فیکسچر می گردند. 

  • سندبلاست: در سندبلاست، ذرات شن تولید شده توسط کمپرسور هوا با سرعت بالا به سطح فیکسچر تیتانیومی برخورد می کنند که به ایجاد زبری خاصی در سطوح فیکسچر منجر می شود. این زبری باعث می شود که سلول های استخوان ساز، بیشتر و بهتر به سطوح فیکسچر بچسبند. فرایند فوق باعث افزایش پایداری اولیه و ثانویه و به دنبال آن بالا بردن شانس موفقیت درمان خواهد شد. 
  • اسید اچ: می دانید که اسیدها خاصیت خورندگی دارند. پس از اتمام فرایند سند بلاست، سطوح فیکسچر با اسید اچ شستشو داده می شود تا از ذرات فوق چیزی باقی نماند و از تغییر شکل ناهمگون سطح جلوگیری شود.

پروتزهای بر پایه ایمپلنت

پروتزهای تولید شده توسط برند CIS شامل موارد زیر است:

  • ترمیم سمانی (چسبی): پروتزهای کامل با هزینه کمتر
  • ترمیم پیچی: قابل برداشتن و بدون به جای ماندن چسب
  • اوردنچر: قابل استفاده برای بیمارانی که به اوردنچر جزئی یا کامل نیاز دارند.
  • سفارشی: استفاده از سیستم CAD/CAM با تجهیزات فرز برای ایجاد اباتمنت سفارشی پایدار و زیبا.

کیت جراحی

کیت های جراحی سون مدیکس شامل موارد زیر می باشند.

  • Extra kit: این کیت دارای مته های اضافه با طراحی خاص است. استفاده از این کیت، مدت زمان جراحی را کاهش و کیفیت جراحی را افزایش می دهد.
  • Full kit: این کیت به علت داشتن دریل های متعدد در تمام طول ها برای تمام نقاط دهان قابل استفاده است. در واقع تجهیزات این کیت، کامل می باشد و به همین دلیل به آن کیت FULL می گویند.
  • Sewon Guide kit: روی این کیت راهنما، یک گاید (راهنما) رنگی وجود دارد که باعث افزایش دقت جراحی می شود. مزیت دیگر این کیت، امکان انجام جراحی بدون لرزش است.
  • Expander kit: این نوع کیت برای استخوان های باریک یا بهبود استخوان ها به کار می رود و از کج کاشته شدن فیکسچر جلوگیری می کند.
  • Drill Stopper kit: دریلینگ Stopper بهترین گزینه برای دندانپزشکان مبتدی است و می تواند از خطاهایی که ممکن است در حین دریل کاری رخ دهد، جلوگیری کند. دریل استپر همچنین شامل طول های مختلف فیکسچر IH2 است بنابراین می تواند ایمنی بیشتری در حین دریل کردن فراهم کند.
ایمپلنت کره ای cis

مواد بکار رفته در ایمپلنت cis

نقش فیکسچر در ایمپلنت، همانند ریشه دندان مصنوعی است.  پایه ایمپلنت (فیکسچر) در اکثر برندها از جنس تیتانیوم یا آلیاژهای تیتانیوم است. فیکسچر cis نیز یک ایمپلنت تیتانیومی است که سازگاری بالایی با بافت بدن دارد و به خوبی با استخوان فک جوش می خورد. همچنین علاوه بر استحکام بالاتر نسبت به سایر فلزات، بافت سبک تری نیز دارد. به همین دلیل استفاده از تیتانیوم در پایه ایمپلنت، درصد موفقیت کاشت را افزایش می دهد. در حال حاضر تیتانیوم، ایمن ترین فلزی است که در ساخت ایمپلنت های دندانی به کار می رود.

مزایای ایمپلنت cis

موارد زیر، مهم ترین مزایای ایمپلنت کره ای cis هستند.

  • کیفیت تضمین شده به علت دارا بودن تأییدیه های بین المللی
  • دسترسی راحت به خدمات پس از فروش به علت داشتن نمایندگی در ایران
  • ارزش خرید مطلوب
  • کوتاه بودن طول درمان و ترمیم سریع تر استخوان فک و بافت اطراف به علت عدم نیاز به دریل کاری زیاد
  • دوام و ماندگاری طولانی
  • بهره گیری از طراحی پیشرفته و مطابق با استانداردهای جهانی
  • دارای ضمانت کیفیت
  • سازگاری بالا با بدن بیمار به علت استفاده از تیتانیوم

مشاوره تخصصی و رایگان

همین الان با یک کلیک تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

سوالات متداول

در این قسمت به چند سوال رایج در مورد ایمپلنت های دندان می پردازیم.

۱.هزینه دریافت ایمپلنت کره ای cis چقدر است؟

دریافت ایمپلنت های دندانی نرخ ثابت و مشخصی ندارد. در حالیکه به طور کلی قیمت ایمپلنت های کره ای پایین تر از انواع آمریکایی و اروپایی است اما با اینحال تحت تأثیر چند عامل قرار می گیرد و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. مهم ترین فاکتورهایی که بر قیمت ایمپلنت سون مدیکس اثر می گذارند، عبارتند از: نرخ ارز، تعداد ایمپلنت های مورد نیاز، تجربه و دستمزد جراح، مکان کلینیک یا مطب، روش کاشت ایمپلنت، سایر درمان های مورد نیاز ، تجهیزات مورد استفاده برای کاشت و نوع پوشش بیمه درمانی شما.

۲. آیا ایمپلنت سون مدیکس به مراقبت ویژه ای نیاز دارد؟

خیر. شما می توانید با ایمپلنت های دندانی خود همانند دندان های طبیعی تان رفتار کنید. معمولا مسواک زدن و کشیدن نخ دندان به صورت روزانه برای مراقبت از آنها کفایت می کند. همچنین توصیه می شود سالی دو بار برای معاینات دندانپزشکی و تمیز کردن روتین دندان ها به دندانپزشک خود مراجعه نمایید.

۳. فرایند کاشت ایمپلنت شامل چند مرحله است؟

به طور کلی، سه مرحله در فرآیند کاشت دندان وجود دارد. ابتدا خود ایمپلنت در استخوان فک قرار می گیرد. در مرحله بعد، اباتمنت به ایمپلنت اضافه می شود و در نهایت، دندان مصنوعی یا تاج روی اباتمنت قرار می گیرد.

حرف آخر

تا همین چند سال قبل، بازار ایمپلنت های دندانی تنوع چندانی نداشت و فقط چند کشور معدود در آن فعالیت داشتند. با آنکه آمریکا و سوئیس همچنان جزء تولید کنندگان بسیار موفق در عرضه ایمپلنت محسوب می شوند اما در حال حاضر کشورهای متعددی به تولید ایمپلنت دندان مشغول هستند. یکی از کشورهای آسیایی موفق در این عرصه، کره جنوبی است. چندین برند کره ای به ارائه ایمپلنت می پردازند که هر کدام کیفیت و قیمت متفاوتی دارند. در مقاله امروز در مورد ایمپلنت کره ای cis صحبت کردیم. امیدواریم مطلب بالا توانسته باشد به تمام سوالات شما پیرامون این برند کره ای معتبر پاسخ دهد.