اکثر ما این روزها به حدی مشغول و سرگرم هستیم که مجبور می شویم بعضی از برنامه های مهم خود را جا به جا کنیم یا موقتا کنسل نماییم. رسیدگی به بهداشت و سلامت دندان ها از جمله اموری است که خیلی وقت ها پشت گوش می اندازیم. اصلی ترین بهانه ما نداشتن وقت است، حتی برای یک ویزیت اولیه! اما با ایده جالب کلینیک دندانپزشکی سریتا شما دیگر نمی توانید کمبود وقت را بهانه کنید. با هماهنگی های انجام شده، اکنون شما می توانید خدمتی به نام ویزیت مجازی را از کلینیک سریتا دریافت کنید. کنجکاو شدید؟ پس با ما همراه باشید تا به طور کامل با روند کار آشنا شوید.

مشاوره تخصصی و رایگان

همین الان با یک کلیک تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

ویزیت مجازی دندان

به نظر شما ویزیت مجازی دندان چه فایده ای دارد؟ بهتر است بدانید که برای انجام ویزیت مجازی دندان، مهم نیست در کجا زندگی می کنید. در هر مکان و هر زمانی فقط کافی است به سایت ما مراجعه نمایید و فرم مخصوص ویزیت مجازی را پر کنید. پس از ثبت اطلاعات اولیه، انتخاب خدمت مورد نظر و آپلود کردن عکس OPG دندان ها (البته این مورد اختیاری است) می توانید به صورت رایگان از بهترین متخصصان دندانپزشکی مشاوره بگیرید و از قیمت روز سرویس دندانپزشکی مورد نظرتان مطلع شوید. بهتر از این نمی شود!

ویزیت آنلاین دندانپزشکی ویزیت مجازی دندانپزشکی

ویزیت آنلاین دندانپزشکی

امروزه اکثر پزشکان، خدمتی به نام ویزیت آنلاین را ارائه می دهند. در واقع ویزیت آنلاین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه بیمار خواهد شد. و البته در مورد ویزیت آنلاین کلینیک سریتا، شما بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای می توانید اطلاعات دقیقی در مورد روند درمان دندان هایتان از دندانپزشکان معتبر کلینیک ما کسب نمایید.

مشاوره تلفنی دندانپزشکی سریتا

مشاوره آنلاین دندانپزشکی

 مشاوره تلفنی دندانپزشکی، خدمت دیگری از کلینیک دندانپزشکی سریتا است. این مشاوره تخصصی کاملا رایگان است و به راحتی می توانید برای انجام آن اقدام نمایید. فقط کافی است پس از وارد شدن به سایت کلینیک سریتا، در قسمت پایین صفحه شماره تلفن خود را وارد نمایید و درخواست مشاوره دهید. مشاوران با تجربه ما در کلینیک سریتا در عرض ۲۴ ساعت با شما تماس خواهند گرفت و به سوالات دندانپزشکی تان به صورت رایگان پاسخ خواهند داد.

مشاوره رایگان دندانپزشکی

مشاوره رایگان دندانپزشکی

در کلینیک سریتا، مشاوره رایگان دندانپزشکی نیز انجام می شود، البته با هماهنگی قبلی. برای این کار لازم است شماره تلفن خود را بگذارید و درخواست مشاوره دهید، سپس عکس ها و مدارک مورد نیاز را تکمیل کنید. پس از آن مشاوران سریتا با شما تماس می گیرند و  زمان مراجعه به کلینیک را اعلام می کنند.

مشاوره تخصصی و رایگان

همین الان با یک کلیک تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

ویزیت مجازی لمینت، کامپوزیت و ایمپلنت

لمینت، کامپوزیت و ایمپلنت از پرطرفدارترین خدمات دندانپزشکی در کلینیک سریتا هستند. به همین دلیل و برای رفاه حال زیباجویان عزیز، امکان ویزیت مجازی لمینت، کامپوزیت و ایمپلنت در سایت ما فراهم شده است. با این ویزیت مجازی، شما می توانید از بهترین گزینه درمانی برای دندان هایتان و همچنین هزینه حدودی انجام درمان مورد نظر مطلع شوید.