اطمینان از کیفیت خدمات دندانپزشکی، فاکتور مهمی در انتخاب مطب یا کلینیک دندانپزشکی می باشد. معمولا مراکزی که از کیفیت مواد و تجربه دندانپزشکان خود مطمئن هستند، با ارائه یک ضمانت کتبی به مراجعین به آسودگی خاطر بیشتر آنها کمک می کنند. رسالت ما در کلینیک سریتا، هدیه دادن لبخندی زیبا، بی همتا و ماندگار به شما است. ارائه ضمانتنامه کتبی برای خدمات دندانپزشکی، دلیل دیگری بر اعتبار کلینیک سریتا و چیرگی دندانپزشکان آن می باشد.

مشاوره تخصصی و رایگان

همین الان با یک کلیک تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

کیفیت خدمات دندانپزشکی سریتا

کیفیت خدمات سریتا

خدمات مختلف دندانپزشکی در کلینیک ما با رعایت بالاترین استانداردهای پزشکی و بهداشتی انجام می شود. استفاده از مواد اصل و دستگاه های روز دنیا، نتیجه نهایی مطلوب و ماندگار را رقم می زند. پرسنل ما در تمامی بخش‌ ها تحت آموزش های لازم قرار گرفته اند و تجربیات کافی دارند. بنابراین می توانید مطمئن باشید که کیفیت خدمات دریافتی شما در بالاترین سطح ممکن خواهد بود.

تضمین کیفیت خدمات

ما از کیفیت خدمات دندانپزشکی کلینیک سریتا و حرفه ای بودن تیم دندانپزشکی خود کاملا مطمئن هستیم. برای آنکه شما نیز با خیال راحت زیبایی دندان هایتان را به ما بسپارید، کیفیت خدمت یا سرویسی که از ما دریافت کرده اید را ضمانت می کنیم. 

ضمانتنامه کتبی

ما کیفیت خدمات ارائه شده در کلینیک سریتا را به صورت کتبی و با ارائه یک ضمانتنامه کتبی به مراجعین تضمین می نماییم. در صورت دارا بودن شرایط درج شده در ضمانت کتبی می توانید از وارانتی خدمات ما بهره مند شوید.

تصویر ضمانت نامه کتبی کلینیک سریتا و شرایط آن

شرایط ضمانت نامه کتبی

موارد زیر شرایط ذکر شده در ضمانت نامه کتبی هستند.

  • ضمانت نامه زیبایی ارائه شده توسط ما شامل لب پر شدن، شکستکی، افتادن و تغییر رنگ می باشد.
  • وارد آمدن ضربه شدید به دندان شامل ضمانت کتبی نمی باشد.
  • در صورت رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان، عدم مراجعه برای جرم گیری دوره ای و یا پولیش هر ۶ ماه یکبار، این موارد شامل خدمات پس از انجام کار نمی گردد.
  • اگر علی رغم تشخیص دندانپزشک از نایت گارد استفاده نکنید، ساییدگی و شکستگی متعاقب شامل گارانتی نمی باشد.
  • فیلد شدن ایمپلنت شما به خاطر بیماری زمینه ای خاصی که قبل از درمان به پزشک اطلاع نداده اید، شامل وارانتی نمی باشد. 
  • وارانتی پروتز ایمپلنت به صورت مادام العمر است که ۳ سال اول به صورت کامل و پس از آن به صورت نیم بها محاسبه می گردد.
  • عواقب استفاده از مواد مخدر، دخانیات و الکل روی ترمیم های دندانی شما شامل وارانتی نمی باشد.
  • اگر به بیماری های زمینه ای مانند سرطان، دیابت، تحلیل لثه مبتلا هستید یا تحت شیمی درمانی و پرتو درمانی قرار دارید و بنابراین پزشک تان جراحی ایمپلنت را برای شما منع کرده است اما باز هم اصرار به این جراحی دارید، در اینصورت خدمات ارائه شده به شما شامل وارانتی نمی شود.
  • اگر به علت بیماری های لثه و تحلیل استخوان های فک به پیوند نیاز داشته باشید اما برای جراحی اقدام نکنید، از وارانتی خارج خواهید شد.
ضمانت کتبی ایمپلنت دندان کامپوزیت دندان و لمینت دندان

خدمات شامل ضمات کتبی

خدمات دندانپزشکی که در کلینیک سریتا شامل ضمانت کتبی می شوند، عبارتند از ایمپلنت، کامپوزیت و لمینت.

تفاوت بین وارانتی و گارانتی

وارانتی و گارانتی از واژگانی هستند که در بسیاری از اوقات اشتباها به جای یکدیگر به کار می روند. بنابراین در این قسمت به طور ساده در مورد معنای هر کدام توضیحاتی ارائه می دهیم.

مشاوره تخصصی و رایگان

همین الان با یک کلیک تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

تعریف وارانتی: وارانتی تضمینی است که معمولاً به صورت کتبی ارائه می شود و می تواند سازنده محصول را مسئول تعمیر یا تعویض محصول یا قطعات معیوب نماید.

به زبان ساده، وارانتی مشخص می‌کند که یک محصول خاص، مانند ماشین‌ آلات یا تجهیزات الکترونیکی، استانداردهای لازم را برآورده می‌کند. و در صورت عدم رعایت استانداردهای تعیین شده محصول، سازنده قطعه معیوب را تعمیر یا تعویض می نماید. شما در وارانتی، بازپرداخت دریافت نمی کنید یعنی مبلغی که پرداخت کرده اید، به شما باز گردانده نخواهد شد.

تعریف گارانتی: گارانتی قولی است که سازنده به مصرف کننده می دهد مبنی بر اینکه اگر محصول بی کیفیت باشد یا الزامات وعده داده شده را برآورده نکند، مصرف کننده می تواند محصول را تعمیر یا تعویض کند و یا پولش را پس بگیرد.

در اصطلاح عامیانه، گارانتی وعده ای در مورد کیفیت یک محصول است. گارانتی ها کمتر مکتوب می‌شوند و اغلب به خوبی وارانتی ها تعریف نمی‌شوند. بسیاری از کسب و کارها به طور شفاهی رضایت مشتریان خود را گارانتی می کنند و مشتریان ناراضی ، کل مبلغ یا بخشی از آن را دریافت می نمایند.