اولین چیزی که بیشتر مردم در مورد دیگران توجه می‌کنند زیبایی لبخند آن‌ها است. به این ترتیب، بسیاری از مردم نسبت به زیبایی لبخند خود حساس می‌شوند و ممکن است برای رفع مشکلات آن به روش‌های زیبایی روی بیاورند. در بسیاری از موارد دندانپزشکان به افراد توصیه می‌کنند که از روش لمینت دندان برای اصلاح وضعیت دندان‌های خود استفاده کنند. لمینت می‌تواند رنگ دندان‌های شما را اصلاح کند و آن‌ها منظم و همسان نماید.

لمینت دندان در کلینیک سریتا در تهران

اما برای اینکه ظاهر دندان‌های شما طبیعی شود لازم است که به یک متخصص لمینت دندان حرفه‌ای مراجعه کنید. مهارت و تجربه دندانپزشک مهمترین عامل در زیبایی دندان‌های شما خواهد بود. به همین دلیل در این مقاله به طور مفصل به بررسی ویژگی‌های یک دندانپزشک زیبایی خوب می‌پردازیم.

مشاوره تخصصی لمینت دندان

ضمانت نامه کتبی و شرایط پرداخت آسان

۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

دندانپزشکی زیبایی کلینیک سریتا در تهران

دندانپزشک زیبایی دقیقا چیست؟

دندانپزشکی زیبایی معمولا به کارهای دندانپزشکی اطلاق می‌شود که ظاهر کلی دندان‌ها و لثه‌ها را بهبود می‌بخشد، اگرچه لزوما عملکرد دندان‌های شما را افزایش نمی‌دهند یا کاربرد درمانی ندارند. این تخصص دندانپزشکی بر بهبود رنگ، اندازه، شکل و لبخند کلی تمرکز دارد. برخی از تکنیک‌هایی که دندانپزشک زیبایی شما ممکن است از آن‌ها استفاده کند شامل سفید کردن دندان‌ها، تغییر شکل کلی دندان، لمینت دندان، کامپوزیت دندان و حتی جراحی‌های لیفت لثه می‌شود. اهمیت تجربه دندانپزشک در نتیجه‌ای که دریافت می‌کنید بسیار بالا است.

در ادامه به طور خاص به ویژگی‌های متخصص لمینت دندان می‌پردازیم.

ویژگی های بهترین متخصص لمینت دندان در تهران

ویژگی‌های متخصص لمینت دندان

آرزوی یک لبخند جدید خوب است، اما باید در انتخاب دندانپزشک زیبایی خود دقت کنید. به هر حال، اگر دندانپزشک شما کار خود را به خوبی انجام ندهد با نتیجه‌ای که انتظار ندارید روبرو می‌شوید. برای تشخیص بهترین دندانپزشک زیبایی لمینت لازم است که ویژگی‌های زیر را در او جستجو کنید:

۱- نظرات مثبت از بیماران گذشته

اگر به دنبال بهترین دندانپزشک لمینت دندان هستید و به دندانپزشکی برخورد کردید که نمونه‌های زیادی برای ارائه دارد، احتمالا آن‌ها کاندیدای خوبی برای بررسی شما هستند. اگر بیماران گذشته از نتیجه نهایی خود یا فرآیندی که برای رسیدن به نتیجه مطلوبشان طی کرده‌اند ناراضی باشند، بهتر است سراغ دندانپزشک دیگری بروید.

تحصیل در مراکز عالی پزشکی یکی از نکات مهم در برتری پزشکان زیبایی دندان است

۲- تحصیلات خوب و تجربه زیاد

هیچ کس نمی‌گوید که یک دندانپزشک زیبایی بی‌تجربه لزوما کار خوبی ندارد، اما مردم وقتی که بدانند متخصص لمینت دندان آن‌ها قبلا بارها این کار را انجام داده است احساس راحتی بیشتری می‌کنند. به علاوه تحصیلات دندانپزشک هم به همین اندازه مهم است. ما به شما توصیه می‌کنیم برای لمینت دندان حتما به متخصص مراجعه کنید و به دندانپزشک عمومی فقط در صورت اطمینان از کیفیت بالای کارهای قبلی قابل توصیه است.

تجهیزات پیشرفته کلینیک سریتا و بهترین کلینیک لمینت دندان تهران

۳- کیفیت تجهیزات و بهداشت

مانند هر روش پزشکی، شما دوست دارید که محیط انجام لمینت شما تمیز باشد و دندانپزشک از به‌روزترین تجهیزات استفاده کند. دندانپزشکان خوب از تجهیزات جدید استفاده می‌کنند و تکنولوژی دندانپزشکی نیز هر سال پیشرفت می‌کند. اگر دندانپزشک شما هنوز از تکنولوژی قدیمی استفاده می‌کند، و اگر امکانات آن‌ها مطابق با استانداردهای شما نیست، بهتر است جستجوی خود را در جای دیگری ادامه دهید.

سریتا بهترین کلینیک لمینت دندان در تهران

بهترین کلینیک دندانپزشکی لمینت دندان

چنانچه قصد دارید دندان‌های خود را لمینت کنید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات کلینیک تخصصی سریتا استفاده کنید. کلینیک سریتا یکی از تخصصی‌ترین و معتبرترین مراکز دندانپزشکی کشور است که با مجموعه‌ای از دندانپزشکان مجرب و حرفه‌ای آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی به شما است.

با استفاده از خدمات سریتا می‌توانید از فرصت مشاوره و ویزیت رایگان استفاده کنید. پرداخت هزینه خدماتی مانند لمینت، کامپوزیت و ایمپلنت در این مرکز به صورت اقساط بوده و کاملا اقتصادی است. محیط کلینیک کاملا گرم و صمیمی است و شما در تمام مراحل درمان از مشاوره و پشتیبانی مرکز برخوردار خواهید بود. برای تماس و درخواست مشاوره می‌توانید به سایت کلینیک تخصصی دندانپزشکی سریتا مراجعه کنید.

ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات لمینت دندان در سریتا

چه کسانی می توانند دندان های خود را لمینت کنند؟

معیارهایی برای استفاده افراد از لمینت دندان وجود دارد. درمان لمینت دندان روشی نیست که بتوان آن را برای همه اعمال کرد پس از اینکه متخصص لمینت دندان بیمار را معاینه کرد، در مورد اینکه آیا بیمار برای درمان لمینت مناسب است تصمیم می‌گیرد. به طور کلی از این روش می‌توان برای رفع مشکلات زیر استفاده کرد:

  • درمان لمینت دندان را می‌توان برای از بین بردن شلوغی و بدشکلی‌های دندان‌های جلو که از لبخند زیبا جلوگیری می‌کنند استفاده کرد.
  • درمان لمینت دندان را می‌توان برای ترمیم دندان‌های شکسته شده در اثر ضربه و بازگرداندن آن‌ها به ظاهر طبیعی استفاده کرد.
  • لمینت را می‌توان برای بزرگ کردن دندان‌های کوچک به منظور ایجاد لبخندی زیبا استفاده کرد.
  • این روش را می‌توان برای دندان‌هایی که رنگ تیره دارند و فرآیند سفید کردن دندان برای آن‌ها جواب نداده است استفاده کرد.
  • برای جلوگیری از تخریب بیشتر دندان و پوشاندن پوسیدگی‌های درمان شده می‌توان از این تکنیک استفاده کرد.
  • برای افرادی که مشکلات ساده ارتودنسی دارند و نمی‌خواهند تحت درمان طولانی مدت آن قرار گیرند، اعمال می‌شود.
کادر مجرب و تخصصی لمینت دندان کلینیک سریتا

بهترین متخصص لمینت دندان تهران کیست؟

حقیقت این است که دندانپزشکان زیادی در تهران مشغول به ارائه خدمات زیبایی هستند. در صورتی که قصد انجام لمینت در تهران را دارید توصیه می‌شود که نمونه کار‌های دندانپزشکان مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. ما به شما توصیه می‌کنیم که از خدمات کلینیک سریتا استفاده کنید. زیرا این کلینیک مجموعه‌ای از بهترین دندانپزشکان تهران را در اختیار دارد و به جهت حفظ کیفیت خدمات و رضایت حداکثری مشتریان حساسیت زیادی بر انتخاب همکاران دندانپزشک خود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه اینستاگرام کلینیک سریتا مراجعه کنید.

بهترین قیمت لمینت دندان در کلینیک سریتا در تهران

قیمت لمینت دندان

هنگام تعیین قیمت لمینت دندان باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. دندان لمینت شده با پوشاندن دندان‌هایی که به مرور زمان آسیب دیده‌اند و ظاهر زیبایی و همچنین کاربرد خود را از دست داده اند ظاهر آن‌ها را بهبود می‌بخشد. با این حال هزینه آن با توجه به عوامل متعددی می‌تواند متفاوت باشد. مهمترین عوامل موثر در هزینه لمینت دندان شامل موارد زیر است:

قبل و بعد لمینت دندان در تهران

کلینیک یا مطبی که به آن مراجعه می‌کنید

معمولا هر کلینیک یا مطب استاندارد خاص خود را دارد. مراکز دولتی قیمت پایین‌تری دارند و مراکز خصوصی هزینه بیشتری برمی‌دارند. در بعضی موارد برای انجام خدمات قیمت مصوب وجود دارد و در موارد دیگری نیز تا حدودی دست دندانپزشک برای قیمت‌گذاری بازتر است.

دستمزد دندانپزشک

همانطور که در بالا اشاره کردیم، استفاده از لمینت دندان تکنیکی است که نیاز به مهارت و تجربه دارد. بنابراین انتخاب صحیح دندانپزشکی که درمان را انجام خواهد داد از اهمیت بالایی برخوردار است تا لمینت به دلخواه شما انجام شود. اما نباید فراموش کرد که یک دندانپزشک معتبرتر با قیمت‌های بالاتر کار خواهد کرد. طبعا دستمزد متخصص لمینت دندان بیشتر از دندانپزشک عمومی است.

بهترین کلینیک تخصصی لمینت دندان در تهران کلینیک سریتا

وضعیت سلامت دهان و دندان بیمار

در معاینه بالینی قبل از استفاده، دندانپزشک دندان‌ها و ساختار دهان بیمار را بررسی می‌کند. در برخی از بیماران، دوره آماده سازی برای اعمال لمینت بسیار کوتاه است و می‌توان بدون نیاز به تراشیدن بیش از حد دندان‌ها، فرآیند را شروع کرد. در برخی از بیماران، دندان‌ها در شرایط سختی برای مداخله قرار دارند و از قبل چند جلسه آماده سازی اولیه انجام می‌شود. طبیعتا این وضعیت باعث ایجاد تغییراتی در قیمت لمینت دندان می‌شود.

تعداد دندان‌هایی که باید لمینت شوند

افزایش تعداد دندان‌هایی که باید لمینت شوند، مواد مصرفی و زمان صرف شده را افزایش می‌دهد. با توجه به این وضعیت، طبیعی است که هزینه لمینت با افزایش تعداد دندان‌ها افزایش می‌یابد.

لمینت دندان اقساطی کلینیک سریتا

آیا پرداخت اقساطی لمینت دندان ممکن است؟

به این سوال نیز نمی‌توان یک جواب واحد داد. شرایط پرداخت هزینه لمینت بیش از هر چیز به کلینیک یا مطبی که مراجعه کرده‌اید بستگی دارد. بعضی مراکز هستند که برای جذب مشتری‌های بیشتر اقدام به فراهم کردن امکان پرداخت قسطی هزینه لمینت دندان نموده‌اند. همچین بعضی از بیمه‌های تکمیلی نیز ممکن است بخشی از هزینه شما را پوشش دهند. در صورتی که از خدمات کلینیک سریتا استفاده کنید می‌توانید انواع خدمات دندانپزشکی اعم از لمینت و کامپوزیت دندان را به صورت اقساطی و با شرایط شناور و در بهترین قیمت و کیفیت انجام دهید.

برای اطلاع از شرایط اقساط می‌توانید با کلینیک سریتا تماس بگیرید.

مشاوره تخصصی و رایگان

همین الان با یک کلیک تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

مراحل لمینت دندان در کلینیک سریتا

مراحل لمینت دندان چیست؟

درمان لمینت دندان شامل مراحل مختلفی است که به طور کلی شامل موارد زیر می‌شود:

  • ابتدا با معاینه داخل دهانی شروع می‌شود.
  • دندان‌های شما در صورت لزوم تا حدودی تراشیده خواهند شد.
  • از دندان‌های شما قالب‌گیری می‌شود.
  • قالب دندان به آزمایشگاه فرستاده می‌شود تا لمینت شما ساخته شود.
  • در صورت لزوم و زمانی که دندان‌ها زیاد تراشیده شده‌اند روکش‌های موقت روی دندان‌هایی که هنوز لمینت نشده‌اند قرار می‌گیرد.
  • در صورت وجود مشکل سازگاری، تغییرات لازم روی روکش‌های موقت انجام شده و مشکلات برطرف می‌شود.
  • وقتی لمینت‌ها آماده شد روکش موقت از دندان‌های شما جدا می‌شود.
  • لمینت با چسب خاصی به دندان شما می‌چسبند.
  • با نور آبی رنگ لمینت‌ها در جای خود محکم می‌شوند.
  • زمان پردازش با توجه به تعداد دندان‌هایی که قرار است لمینت شوند متفاوت است.
  • با لمینت دندان که در مدت کوتاهی با دندان سازگار می‌شود، بیمار می‌تواند در همان روز شروع به استفاده از دندان‌های جدید خود کند.
با تجربه ترین و ماهر ترین دکتر لمینت دندان در تهران

مهارت و تجربه متخصص لمینت دندان چگونه مشخص می‌شود؟

بعضی مشخصات وجود دارد که در هنگام مراجعه به دندانپزشک یا سوال از مراجعین قبلی او می‌تواند به شناخت بیشتر شما از دندانپزشک خود کمک کند. البته بسیاری از مهارت‌های دندانپزشکی چنان تخصصی است که مردم عادی به هیچ وجه نمی‌توانند متوجه مهارت یا عدم مهارت دندانپزشک شوند. اما دقت در بعضی ویژگی‌ها می‌تواند تا حدودی تجربه و مهارت دکتر لمینت دندان را نشان دهد. در ادامه بعضی از این مشخصات را بررسی می‌کنیم.

مهارت دستی حرف اول را می‌زند

اولین چیزی که برای دندانپزشک ماهر مهم است، مهارت دستی است، توانایی انجام حرکات بسیار دقیق در دهان و در عین حال حفظ حس هماهنگی در طول عمل از نشانه‌های یک دندانپزشک ماهر است. دهان فضای نسبتا کوچکی برای کار است. از این رو، داشتن مهارت‌های حرکتی ظریف و توانایی دستکاری دقیق ابزارها در یک فضای کوچک با دست ثابت، یک مهارت واقعا ارزشمند است.

توجه به جزئیات             

هنگام کار در فضای کوچکی مانند دهان، دندانپزشکان نمی‌توانند حتی کوچکترین جزئیات را از دست بدهند. از این رو، یک دندانپزشک عالی باید جزئیات گرا باشد. متخصص لمینت دندان نباید جزئیات مهمی را که می‌تواند بین هم ترازی مناسب و ناهماهنگی فک تفاوت ایجاد کند، از دست بدهد.

مهارت دست بالا و هنر دندانپزشک لمینت دندان در کلینیک سرتا

دندانپزشک باید استاد هنر باشد

آن‌ها همچنین باید توانایی‌های هنری برجسته‌ای داشته باشند که به آن‌ها اجازه می‌دهد دندان‌های بیمار را ترمیم کنند و لبخندی درخشان به آن‌ها هدیه کنند که با اطمینان می‌توانند آن را به دیگران نشان دهند. در حالی که دندانپزشکی عمدتا در مورد حفظ سلامت دهان و دندان است، اما از نظر زیبایی نیز یک روش متمرکز است. هنر دندانپزشکی تسلط بر تکنیک‌های منحصر به فرد این حرفه است.

جمع‌بندی

دندانپزشکی زیبایی با روش‌های متعددی اقدام به ترمیم وضعیت ظاهری دندان‌های شما می‌کند. یکی از رایج‌ترین روش‌ها لمینت دندان است. این روش با اضافه کردن پوسته‌های نازک سرامیکی به دندان‌های جلو مشکلات ظاهری آن‌ها مثل زردی، ناهمواری و شکاف بین دندان‌ها را اصلاح می‌کند. طبیعی بودن لمینت تا حدود زیادی به مهارت و تجربه دندانپزشک شما بستگی دارد. اگرچه بسیاری از دندانپزشکان عمومی نیز خدمات لمینت را انجام می‌دهند اما مراجعه به متخصص لمینت دندان بیشتر توصیه می‌شود.

مشاوره تخصصی و رایگان

همین الان با یک کلیک تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

برای تشخیص بهترین دندانپزشک لمینت دندان باید ابتدا در مورد مهارت دنداپزشک مورد نظر خود تحقیق کنید و با افرادی که دندان‌های خود را نزد این پزشک لمینت کرده‌اند صحبت کنید و از رضایت آن‌ها مطمئن شوید. از جمله مزیت‌های کلینیک سریتا این است که روند درمان شما مرحله به مرحله توسط پشتیبان شخصی پیگیری می‌شود. همچنین می توانید از مشاوره و ویزیت رایگان و تخصصی بهره‌منده شوید.

محیط کلینیک سریتا بسیار گرم و صمیمی است و رضایت بیمار در درجه اول اهداف ما قرار دارد. سطح بالای رضایت مشتری از بزرگترین افتخاراتی است که مجموعه سریتا در طول سال‌های فعالیت خود به دست آورده است. تمام مراحل درمان در کلینیک سریتا انجام شده و به سایر مراکز درمانی ارجاع نمی‌شود. امکان استفاده از شرایط پرداخت اقساطی نیز در خدمات ما فراهم است.

در این مقاله به طور جامع به بررسی مهمترین ویژگی‌های دندانپزشک حرفه‌ای لمینت پرداختیم. برای ارتباط با ما می‌توانید به سایت کلینیک تخصصی سریتا مراجعه کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸ تماس بگیرید.

لمینت دندان در تهران

سوالات متداول

۱- دوام لمینت چقدر است؟

تا زمانی که دندان‌ها و لثه‌ها سالم باشد، می‌توان سال‌ها بدون هیچ مشکلی از آن‌ها استفاده کرد. لمینت‌ها درخشندگی و رنگ خود را طی سالیان حفظ می‌کنند. تا زمانی که تغییراتی که در بافت‌های اطراف در طول سال‌ها ایجاد می‌شود دوباره مشکلات زیبایی ایجاد نکند یا لمینت‌ها در اثر فشار و ضربه نشکنند می‌توانند به استفاده از آن‌ها ادامه داد. به طور متوسط لمینت بیش از ۱۰ سال عمر می‌کند.

۲- آیا دندان‌های لمینت شده زرد می‌شوند؟

لمینت‌های دندان که از با کیفیت‌ترین مواد سرامیکی ساخته می‌شوند، رنگ و درخشندگی خود را در طول زمان حفظ می‌کنند. آن‌ها تاثیر کمی از سیگار، چای، قهوه و غیره می‌گیرند. با این حال بهتر است که در مصرف این مواد احتیاط کنید. زردی آن‌ها غالبا زمانی رخ می‌دهد که دندان در اثر از دست دادن حیات خود زرد شود.

۳- آیا ممکن است لمینت دندان کنده شود؟

لمینت دندان با استفاده از چسب‌های رزینی به دندان چسبانده می‌شوند و امکان کنده شدن یا افتادن آن‌ها در استفاده معمولی از آن‌ها وجود ندارد. برای جدا کردن لمینت توسط دندانپزشک باید آن‌ها را با ساییدن با فرزهای الماسی جدا کرد، چنان محکم که گویی یک دندان را از ابتدا برش داده‌اند. با این حال باید از جویدن غذاهای سفت و وارد کردن فشاری زیادی به لمینت خودداری کنید.