قیمت کامپوزیت دندان ۱۴۰۳ (کامپوزیت اقساطی ۲۴ ماهه)

قیمت کامپوزیت دندان با توجه به عوامل مختلفی مانند جنس کامپوزیت، برند آن، کشور سازنده، زیبایی، ظرافت، استحکام و ماندگاری می‌تواند متغیر باشد. هرچند عوامل دیگری مانند تعداد دندان‌ها، تخصص دندانپزشک و شهر و کلینیک موردنظر نیز در محاسبه هزینه کامپوزیت بی‌تاثیر نیستند.
امروزه کامپوزیت یک روش پرطرفدار در دندانپزشکی زیبایی است. زیرا روش سریع و کم هزینه‌ای است و هم ماندگاری خوبی دارد و در صورت آسیب قابل ترمیم است.

چرا کلینیک سریتا؟

مشاوره رایگان

ابتدا متخصصان دندانپزشک ما، سلامت دندان‌هایتان را بررسی می‌کنند.

پرداخت اقساطی

نگران مخارج درمان نباشید. می‌توانید هزینه را به‌صورت اقساطی پرداخت کنید.

پزشکان متخصص

از همکاری یک تیم دندانپزشکی متخصص در کلینیک سریتا بهره‌مند می‌شوید.

ضمانت خدمات

قبل از اینکه درمان شما شروع شود، از سریتا ضمانت‌نامه کتبی می‌گیرید.

در این بخش جدول به روز قیمت کامپوزیت دندان بر اساس برند آورده شده است که این قیمت‌ها با در نظر گرفتن اجرت دندانپزشک و برای هر واحد دندان می‌باشد.

جدول قیمت کامپوزیت دندان

برند کامپوزیتقیمت هر واحد دندان به تومان
گلس۱،۰۰۰،۰۰۰
دیاموند۱،۹۰۰،۰۰۰
رابی۲،۸۰۰،۰۰۰
نانوهیبرید۳،۵۰۰،۰۰۰
نانو سرامیک۴،۲۰۰،۰۰۰
سوپر کامپوزیت۵،۰۰۰،۰۰۰

همچنین هزینه برداشتن و حذف کامپوزیت دندان برای هر واحد دندان ۴۰۰،۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت کامپوزیت دندان و نمونه کار کامپوزیت دندان کلینیک سریتا

عوامل موثر بر قیمت کامپوزیت دندان

۱- برند کامپوزیت

برخی کشورها مانند کره، سوییس و آمریکا در ساخت کامپوزیت سرآمد هستند. شرکت‌های سازنده کامپوزیت برندهای متفاوتی را با کیفیت‌های متفاوت می‌سازند که این مساله بر قیمت آن‌ها تاثیر زیادی گذاشته است. هر چه کامپوزیت کیفیت بالاتر و دوام بیشتری داشته باشد، هزینه آن بیشتر است.

۲- متریال ساخت کامپوزیت

متریال و مواد اولیه ساخت کامپوزیت روی کاربرد آن، شکل و ظاهر و نتیجه نهایی تاثیر مستقیم خواهند داشت. علاوه بر این، مواد اولیه روی برخی ویژگی‌های کامپوزیت مثل میزان زرد شدن بعد از گذشت زمان، مقاومت دندان در برابر فشار و سایش، طول عمر کامپوزیت و ماندگاری آن تاثیر دارند.

جنس مواد به کار رفته در کامپوزیت دندان

۳- کلینیک و درمانگاه

کلینیک یا مطب دندانپزشکی که برای انجام کامپوزیت دندان انتخاب می‌کنید با توجه به نوع تجهیزات، میزان استریل بودن و امکانات، می‌تواند هزینه متفاوتی داشته باشد. عموما در کلینیک‌های تخصصی و خصوصی به دلیل ارائه خدمات بهتر، هزینه کامپوزیت دندان بالاتر است.

۴- تخصص و دستمزد دندانپزشک

یکی از عوامل مهمی که روی نتیجه کار خدمات دندانپزشکی زیبایی تاثیر می‌گذارد تخصص و دستمزد دندانپزشک است. اگر به دنبال یک نتیجه عالی و طول عمر بالا برای کامپوزیت دندان هستید، حتما به دنبال یک دندانپزشک زیبایی باتجربه باشید. اگر دندانپزشک شما تازه کار باشد و نتواند به زیبایی و ظرافت، کامپوزیت را روی دندان شما اجرا کند در نهایت به هدف اصلی این ترمیم یعنی زیبایی لبخند نخواهید رسید و بی‌گمان هزینه و وقت شما هدر خواهد رفت.

کامپوزیت یکی از کم هزینه‌ترین روش‌های اصلاح لبخند است. از این روش می‌توان برای ترمیم دندان‌های شکسته یا ترک خورده، از بین بردن فاصله بین دندان‌ها و سفیدتر و زیباترکردن ظاهر دندان‌ها استفاده کرد. فرآیند انجام کامپوزیت دندان، بسیار ساده و سریع و تنها در یک جلسه انجام می‌شود.

 5- اندازه و فرم دندان

یکی دیگر از عواملی که روی قیمت کامپوزیت تاثیر دارد، اندازه و فرم دندان و محل قرارگیری آن است. برای مثال  قیمت کامپوزیت دندان‌های جلو با قیمت کامپوزیت دندان آسیاب یا دندان‌های عقب متفاوت است.

قبل و بعد کامپوزیت دندان در کلینیک سریتا

 قیمت انواع کامپوزیت دندان ۱۴۰۳

۱- کامپوزیت نوع هیبریدی

کامپوزیت هیبریدی ذرات درشت‌تری دارد. این نوع کامپوزیت درخشندگی و زیبایی کمتری دارد، اما استحکام آن بیشتر است. به همین دلیل از این نوع کامپوزیت برای دندان‌های عقبی استفاده می‌شود.

۲- کامپوزیت نوع میکروفیلد

کامپوزیت میکروفیلد ذرات ریزتری دارد و در هنگام قرار گرفتن روی دندان، نمایی صاف و براق ایجاد می‌کند. به همین دلیل کامپوزیت میکروفیلد برای دندان‌های جلو توصیه می‌شود. هر چند که این نوع کامپوزیت درخشندگی بیشتری دارد اما مقاومت آن کمتر است.

۳- کامپوزیت از نوع نانو فیلد

اگر می‌خواهید کامپوزیتی انتخاب کنید که هم استحکام و هم زیبایی داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم از کامپوزیت نانو فیلد استفاده کنید. این کامپوزیت‌ها اگر چه قیمت بالاتری دارند، اما استحکام و زیبایی آنها بالاست و ظاهر زیبایی به دندان‌ها می‌دهند.

نمونه کار قبل و بعد کامپوزیت دندان کلینیک سریتا
کامپوزیت اقساطی با سریتا

اقساط ۶ الی ۲۴ ماهه + ۱۰ ماهه بدون پیش پرداخت + ضمانت کتبی

 قیمت بهترین برندهای کامپوزیت دندان ۱۴۰۳

۱- کامپوزیت IPS  

کامپوزیت IPS که کامپوزیت سرامیکی هم نامیده می‌شود، به دلیل استفاده از ذرات سرامیکی ثبات رنگ و استحکام بسیار بالایی دارد. این نوع کامپوزیت شباهت زیادی به لمینت سرامیکی دارد. اگر جزو افرادی هستید که چای و قهوه زیاد می‌نوشید، بهتر است از کامپوزیت سرامیکی استفاده کنید. کامپوزیت آی پی اس از جمله بهترین و با کیفیت‌ترین مدل‌های کامپوزیت موجود در بازار ایراناست که هم کیفیت بالایی دارد و هم از مواد مرغوب ساخته شده و به همین دلیل استحکام بالایی دارد.

۲-کامپوزیت دندان Bisco

بیسکو از مشهورترین برندهای کامپوزیت دندان است. این شرکت آمریکایی برای ساخت کامپوزیت‌های خود از سیلیکات کلسیم استفاده می‌کند، که برای محافظت از دندان و لثه مفید است. این کامپوزیت‌ها به دلیل انعطاف‌پذیری زیادی که دارند، به خوبی روی دندان شکل می‌گیرند و علاوه بر زیبایی، کیفیت بالایی هم دارند.

۳- کامپوزیت دندان Cosmedent

کامپوزیت دندان کازمادنت، ساخت یک شرکت آمریکایی است و از کامپوزیت‌های مرغوب و پرطرفدار به‌شمار می‌آید. این نوع کامپوزیت‌ها، هم فرم‌دهی خوبی دارند و هم به راحتی پولیش می‌شوند و در صورتی که به خوبی از آن‌ها مراقبت کنید، تا ۵ سال بدون ترمیم قابل استفاده هستند. این شرکت، هم کامپوزیت‌های نانوفیل و هم میکروفیل تولید می‌کند.

۴- کامپوزیت دندان Saremco

شرکت سوئیسی سارمکو نیز یکی از مشهورترین کامپوزیت‌های دندانی را تولید می‌کند. کامپوزیت‌های میکروهیبریدی این شرکت، از مشهورترین کامپوزیت‌های دندان است. مزیت این برند کامپوزیت این است که سازگاری بالایی با دندان دارد و کم‌ترین آلرژی را ایجاد می‌کند. علاوه بر این، با نور لیزر به سرعت سفت می‌شود و چسب آن بسیار قوی است.

البته باید توجه داشته باشید که آنچه موجب تفاوت در نتیجه کار و زیبایی دندان‌ها بعد از کامپوزیت می‌شود، تنها نوع برند نیست، بلکه مهارت و تکنیک دندانپزشک نیز موثر است. زیرا اکثر برندها دارای استانداردهای لازم بوده و مراحل کنترل کیفی را طی کرده‌اند، اما این تخصص دندانپزشک است که نتیجه نهایی را می‌سازد.

قیمت کامپوزیت دندان و شرایط تاثیر گذار بر قیمت

گاهی به دلیل عدمدرست قرار گرفتن کامپوزیت روی دندان، آسیب‌های جدی و شدیدی به دندان یا لثه وارد می‌شود. لذا باید در انتخاب دندانپزشک با تجربه و متخصص دقت کنید.

در کلینیک دندانپزشکی سریتا، بهترین خدمات با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. استفاده از برندهای معتبر و مشهور کامپوزیت و بهره‌گیری از متخصصان برجسته در زمینه کامپوزیت، باعث شده که خدمات سریتا در میان کلینیک‌های مختلف متمایز باشد.

خبر خوباین است که، در کلینیک سریتا امکان پرداخت قسطی خدمات کامپوزیت ونیر برای مشتریان فراهم است. شما می‌توانید ابتدا تنها ۳۰ درصد از هزینه کامپوزیت دندان را پرداخت نمایید و مابقی مبلغ را در ۶ قسط شش ماهه تسویه کنید. 

نمونه کار کامپوزیت دندان کلینیک سریتا

هر واحد کامپوزیت یعنی چه؟

به طور کلی به هر دندانی که تحت درمان دندانپزشکی اعم از انواع ترمیم، پر کردن، روکش و غیره قرار بگیرد، یک واحد یا یک یونیت می‌گویند. اگر کامپوزیت روی دندانی اجرا شود، به آن یک واحد کامپوزیت می‌گویند. به معنای دیگر اگر فردی روی ۵ دندان خود کامپوزیت دندان قرار دهد، ۵ واحد کامپوزیت انجام داده است. در بحث قیمت کامپوزیت نیز تعداد واحد کامپوزیت تاثیرگذار است؛ برای مثال قیمت کامپوزیت کامل دندان با قیمت کامپوزیت چند واحد دندان متفاوت است  و گاهی کامپوزیت کل دندان‌ها شامل تخفیف خواهد شد. در ادامه این مطلب درباره هزینه کامپوزیت دندان و عواملی که روی این قیمت‌گذاری تاثیر دارند، بیشتر صحبت خواهیم کرد.

هزینه هر واحد کامپوزیت

هزینه، موضوع بسیار مهمی است که قبل از انجام کامپوزیت حتماً باید به آن دقت کنید. زیرا این نوع ترمیم دندانپزشکی ارزان نیست و بنابراین بهتر است پیش از اقدام به انجام آن، به طور کامل با دندانپزشک خود مشورت کرده و هزینه‌های مربوطه را محاسبه کنید. به طور کلی قیمت نهایی کامپوزیت دندان با توجه به تعداد واحد کامپوزیتی که داشتید محاسبه می‌شود، پس هنگام تصمیم‌گیری برای تعداد دندان‌هایی که می‌خواهید با کامپوزیت روکش شود، به این موضوع دقت کنید.

نمونه کار کامپوزیت زیبایی دندان کلینیک سریتا

فراموش نکنید که کامپوزیت روی لبخند و زیبایی دندان‌های شما تاثیر بسیار زیادی دارد و البته هدف اصلی از انجام این ترمیم زیبایی نیز همین موضوع است؛ پس هیچ وقت کیفیت را فدای هزینه نکنید.

نکته قابل توجه دیگر این است کامپوزیت را می‌توان برخلاف لمینت، تجدید یا ترمیم کرد. در این صورت، هزینه مورد نیاز برای ترمیم کامپوزیت شکسته نیز بسته به تعداد واحد کامپوزیت و اندازه ترمیم متفاوت است. اما چه عواملی روی قیمت نهایی کامپوزیت در ایران تاثیر می‌گذارند؟

کامپوزیت دندان کلینیک سریتا

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.

قیمت هر واحد کامپوزیت به چیزی وابسته است؟

در مورد کامپوزیت دندان نمی‌توان یک قیمت ثابت گفت، زیرا این قیمت‌گذاری متغیر است و به عوامل زیادی بستگی دارد. در واقع هزینه کامپوزیت بسته به محل زندگی شما، مکان جغرافیایی مطب دندانپزشکی و تعداد واحد کامپوزیت مورد نیاز شما متفاوت خواهد بود. یکی دیگر از عواملی که روی قیمت این نوع درمان اثر مستقیم دارد، جنس و برند کامپوزیت مورد استفاده دندانپزشک شما است. از جمله عوامل تاثیر گذار روی قیمت کامپوزیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستمزد دندانپزشک

این هزینه در واقع طبق تجربه و مهارت وی تعریف می‌شود، نحوه استفاده از مواد و جاگذاری کامپوزیت عمال بسیار مهمی درنتیجه نهایی است. اگر دندانپزشک شما تازه کار باشد و نتواند به زیبایی و ظرافت کامپوزیت را روی دندان شما اجرا کند در نهایت به هدف اصلی این ترمیم یعنی زیبایی خط لبخند نخواهید رسید و بی‌گمان هزینه و وقت شما هدر خواهد رفت.

متریال و مواد به کار رفته در ساخت کامپوزیت

متریال و مواد اولیه ساخت کامپوزیت روی کاربرد آن، شکل و ظاهر و در نهایت نتیجه نهایی این ترمیم زیبایی تاثیر مستقیم خواهد داشت. علاوه بر آن این مواد اولیه روی برخی ویژگی‌های کامپوزیت مثل میزان زرد شدن بعد از گذشت زمان، مقاومت دندان در برابر فشار و سایش، طول عمر کامپوزیت و ماندگاری آن تاثیر دارد. 

نمونه کار کامپوزیت اقساطی عکس قبل و بعد در کلینیک سریتا

 اندازه و فرم دندان

یکی دیگر از عواملی که روی قیمت کامپوزیت تاثیر دارد، اندازه و فرم دندان و محل قرارگیری آن است، برای مثال قیمت کامپوزیت دندان‌های جلو با قیمت کامپوزیت دندان آسیاب یا عقب متفاوت است.

مهارت و تخصص به کار رفته در ساخت هر واحد کامپوزیت

قبل از اینکه برای روکش دندان اقدامی کنید دندانپزشک شما با توجه به مهارت و دانش خود به شما می‌گوید کدام درمان برای شما مناسب‌تر است، بنابراین با توجه به اینکه برای دندان شما لمینت یا کامپوزیت را انتخاب کند، قیمت نهایی ترمیم شما متفاوت خواهد بود. هر کدام از این روش‌ها هم مهارت و تکنولوژی خاص خودشان را دارند و برخی پر کار هستند و برخی کم کار و به همین علت هم دستمزد انجام هرکدام متفاوت خوهد بود. برای مثال قیمت کامپوزیت سرامیکی بالاتر از قیمت ونیر کامپوزیت ای پی اس است؛ چراکه کامپوزیت ونیر برخلاف کامپوزیت سرامیکی نیازی به ساخت در لابراتوار ندارد.

جنس و برند کامپوزیت

امروزه بسیاری از کشورهای جهان در حال ساخت ونیر و کامپوزیت دندان هستند و مثل هر کالای دیگری کیفیت و قیمت هر برند و کشور سازنده با برند دیگر متفاوت است. برخی برندها مزایای بیشتری نسبت به سایرین ارائه می‌دهند، مثل گارانتی یا دوام بیشتر. به همین دلیل برخی دندانپزشکان فقط با برندهای خاصی کار می‌کنند و همین موضوع هم روی قیمت کاموزیت دندانپزشکان با یکدیگر متفاوت است. برای مثال قیمت هر واحد کامپوزیت سوئیسی با قیمت هر واحد کامپوزیت توکویاما متفاوت است و بیمار و دندانپزشک طی یک جلسه مشاوره تصمیم می‌گیرند از کدام برند کامپوزیت استفاده کنند تا هم هزینه مناسب باشد و هم کیفیت کار.

شرایط اقساط کامپوزیت دندان کلینیک سریتا
کامپوزیت اقساطی سریتا

اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸-۲۴ ماهه + ضمانت کتبی + مشاوره رایگان

کامپوزیت اقساطی

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد ایجاد می‌شود، این است که شرایط پرداخت هزینه کامپوزیت اقساطی چیست؟ پرداخت هزینه کامپوزیت به صورت اقساطی، شرایط ثابتی دارد. در ادامه به طور کامل درباره شرایط پرداخت اقساطی هزینه کامپوزیت صحبت می‌کنیم: 

  • اقساط چند ماهه 

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام انجام کامپوزیت قسطی باید به آن توجه داشته باشید، این است که کلینیک دندانپزشکی مورد نظر محدودیت زمانی برای پرداخت قسط دارد یا خیر. به عنوان مثال، در برخی از کلینیک‌های دندانپزشکی، تمامی اقساط مربوط به کامپوزیت دندان باید طی چند ماه متوالی پرداخت شوند.

 اما در کلینیک دندانپزشکی سریتا، شرایطی فراهم شده تا همه افراد بتوانند برای انجام کامپوزیت دندان اقساطی اقدام کنند. در این کلینیک هزینه کل کامپوزیت دندان اقساطی به صورت اقساط ۶ ماهه، ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه و ۲۴ ماهه پرداخت می‌شود. شخص می‌تواند با توجه به شرایط خود، یکی از بازه‌های زمانی برای پرداخت اقساط کامپوزیت دندان را انتخاب کند. هرچقدر تعداد ماه‌های پرداخت افزایش یابد،  مبلغ هر قسط کاهش پیدا خواهد کرد. 

  • بدون ضامن 

یکی دیگر از مهم‌ترین شرایط پرداخت کامپوزیت دندان اقساطی، عدم نیاز به ضامن است. همانطور که می‌دانید، بسیاری از کلینیک‌های دندانپزشکی برای ارائه خدماتی مثل کامپوزیت و ایمپلنت اقساطی، نیاز به ضامن دارند. پیدا کردن ضامن برای همه افراد آسان نیست. به همین دلیل افرادی که متقاضی انجام کامپوزیت دندان اقساطی هستند، می‌توانند بدون نیاز به ضامن برای کامپوزیت دندان اقدام کنند. 

  • دریافت چک 

از دیگر شرایط پرداخت کامپوزیت قسطی، دریافت چک است. در بسیاری از کلینیک‌های دندانپزشکی، هزینه انجام کامپوزیت دندان به صورت نقدی یا با دریافت چک معتبر انجام می‌شود. در این روش، ممکن است ابتدا مقداری از هزینه کامپوزیت دندان به عنوان پیش‌پرداخت به کلینیک دندانپزشکی پرداخت شود. مابقی هزینه‌های مربوط به کامپوزیت، قسط بندی شده و به ازای هر قسط چک معتبر دریافت می‌شود.

 به عنوان مثال، اگر مبلغ کل کامپوزیت دندان ۶ میلیون تومان باشد، یک میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت دریافت می‌شود. سپس ۵ میلیون دیگر در قالب ۵ ماه قسط بندی می‌شود و شخص باید به ازای هر ماه یک چک میلیونی به کلینیک دندانپزشکی ارائه دهد.

 البته این تنها یکی از روش‌های انجام کامپوزیت دندان اقساطی با دریافت چک است. در برخی از کلینیک‌های دندانپزشکی، نیازی به ارائه پیش پرداخت نیست و هزینه کامپوزیت دندان به صورت چک دریافت می‌شود. البته توجه داشته باشید که چک باید کاملا معتبر و مورد تایید دندانپزشک باشد.

  • سود پرداخت 

از دیگر سوالات مهمی که برای بسیاری از متقاضیان کامپوزیت دندان اقساطی ایجاد می‌شود، میزان سود پرداخت اقساط است. با توجه به اینکه هزینه کامپوزیت دندان به صورت قسطی پرداخت می‌شود، بنابراین مقداری سود به هزینه نهایی افزوده خواهد شد. یعنی مبلغ مربوط به هر قسط، ماه به ماه افزایش پیدا می‌کند. متاسفانه این مسئله شرایط را برای بیمار سخت خواهد کرد، زیرا بیمار باید هزینه بیشتری بابت کامپوزیت دندان پرداخت کند.

 برای رفع این مشکل، کلینیک سریتا اقساط کامپوزیت دندان را تا ۶ ماه بدون سود دریافت می‌کند. اما بعد از گذشت شش ماه، سود بسیار کمی به مبلغ کل کامپوزیت دندان افزوده خواهد شد. به این ترتیب، بیماران می‌توانند با بهترین شرایط برای کامپوزیت اقساطی اقدام کنند. 

بیشتر بدانید: شرایط دندانپزشکی اقساطی سریتا

کامپوزیت اقساطی کلینیک سریتا عکس قبل و بعد

ھزینه کامپوزیت به چه صورت محاسبه و قسط بندی می‌شود؟

محاسبه هزینه کامپوزیت دندان و قسط‌بندی آن به صورت زیر انجام می‌شود: 

  • معاینه دندان

برای محاسبه قسط بندی هزینه کامپوزیت دندان، ابتدا باید دندان‌های شخص به طور کامل معاینه شوند. در این معاینه میزان پوسیدگی دندان و تعداد دندان‌های آسیب دیده مشخص می‌شوند. به عنوان مثال، اگر نیازی به پرکردن چند دندان باشد، به ازای هر دندان مبلغی به هزینه کامپوزیت دندان افزوده خواهد شد. هزینه مربوط به کامپوزیت تمام دندان‌ که برای رفع زردی و تیرگی دندان‌ها انجام می‌شود، ثابت است. 

  • انتخاب نوع کامپوزیت 

بعد از اینکه وضعیت پوسیدگی و تیرگی دندان‌ها به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت، یک هزینه نسبی برای انجام کامپوزیت قسطی تعیین می‌شود. اما تعیین هزینه دقیق، زمانی انجام می‌شود که نوع کامپوزیت انتخاب شود. همانطور که گفته شد، کامپوزیت‌هایی که وارد بازار می‌شوند انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال، کامپوزیت‌های ماکرو فیل، کامپوزیت میکروفیل، کامپوزیت هیبرید و مواردی مانند این، از نمونه کامپوزیت‌های پرکاربرد در دندانپزشکی هستند. 

در صورتی که از کامپوزیت‌های با کیفیت که ماندگاری بالایی دارند استفاده کنید، هزینه کامپوزیت برای شما افزایش پیدا خواهد کرد. این نوع کامپوزیت‌ها به طور متوسط بین ۵ تا ۷ سال عمر می‌کنند. در مقابل، برخی از انواع کامپوزیت وجود دارند که ماندگاری متوسطی دارند و طول عمر آن‌ها تقریباً بین ۳ تا ۵ سال است. این دسته از کامپوزیت‌ها به طور معمول بعد از مدتی خود به خود ممی‌شکنند یا آسیب می‌بینند. اگر قصد دارید برای کامپوزیت دندان اقساطی اقدام کنید، پیشنهاد می‌کنیم از با کیفیت‌ترین نوع کامپوزیت استفاده کنید. 

  • بررسی شرایط بیمار و قسط بندی 

بعد از اینکه نوع کامپوزیت مشخص شد، به راحتی می‌توان هزینه کل کامپوزیت دندان را تعیین کرد. البته گاهی اوقات، برخی عوامل خاص بر تعیین هزینه نهایی تاثیر می‌گذارند. به عنوان مثال، ممکن است نیاز باشد در کنار کامپوزیت، فرایند عصب کشی ریشه دندان یا رفع پوسیدگی دندان‌ها انجام دهید. در این حالت هزینه نهایی کامپوزیت دندان افزایش پیدا خواهد کرد.

 در نهایت، هزینه کل کامپوزیت تخمین زده می‌شود و شرایط بیمار مورد بررسی قرار می‌گیرد. بیمار با توجه به توانایی مالی خود یکی از اقساط ۶ ماهه، ۱۲ ماهه یا بالاتر را انتخاب می‌کند. سپس هزینه کل کامپوزیت بر تعداد ماه تقسیم شده و مبلغ هر قسط به همراه سود به بیمار اعلام می‌شود. در صورت دریافت پیش‌پرداخت، مبلغ پیش‌پرداخت از مبلغ کل کامپوزیت کم شده و هزینه باقیمانده بر تعداد ماه‌های سال تقسیم می‌شود. 

نحوه پرداخت اقساط کامپوزیت چگونه است؟

روش‌های مختلفی برای پرداخت اقساط کامپوزیت وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • پرداخت اقساطی ماهانه

یکی از روش‌های رایج برای انجام کامپوزیت دندان به صورت اقساطی، پرداخت اقساط به صورت ماهانه است. در این حالت، بیمار موظف است هر ماه مبلغی به حساب کلینیک دندانپزشکی واریز کند یا اینکه هر ماه یک چک معتبر به کلینیک ارائه دهد. در برخی از کلینیک‌های دندانپزشکی، ممکن است مبلغ تمامی اقساط برابر باشند.

 اما معمولا اکثر کلینیک‌ها مقداری سود دریافت می‌کنند که باعث می‌شود مبلغ مربوط به هر قسط، به مرور افزایش پیدا کند. همانطور که گفته شد، در دندانپزشکی سریتا بیماران می‌توانند تا ۶ماه هزینه‌ی قسط کامپوزیت خود را بدون سود پرداخت کنند. 

  • پرداخت اقساطی با کسر پیش‌پرداخت 

یکی دیگر از روش‌های پرداخت اقساطی کامپوزیت، پرداخت اقساط با کسر پیش‌پرداخت است. در این روش، ابتدا مبلغی از هزینه کل کامپوزیت دندان به عنوان پیش‌پرداخت تعیین و در ابتدای کار دریافت می‌شود. سپس هزینه باقیمانده در چند ماه متوالی قسط بندی می‌شود و مبلغ هر قسط به بیمار اعلام خواهد شد. 

  • پرداخت در چند مرحله 

روش دیگر برای پرداخت اقساطی هزینه کامپوزیت این است که مبلغ کل کامپوزیت تقسیم بر سه یا چهار شده و بیمار هر دو ماه یکبار یا هر سه ماه یکبار، یک سوم یا یک چهارم هزینه کل کامپوزیت را به حساب کلینیک دندانپزشکی واریز کند. انتخاب روش پرداخت بر عهده بیمار است. متقاضی انجام کامپوزیت قسطی، می‌تواند با توجه به شرایط خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کند.

  • قسط اول کامپوزیت

نحوه پرداخت قسط اول کامپوزیت دندان در مراکز دندانپزشکی مختلف، متفاوت است. به عنوان مثال، برخی از کلینیک‌های دندانپزشکی بابت قسط اول کامپوزیت هزینه بیشتری دریافت می‌کنند. اما در کلینیک دندانپزشکی سریتا، قسط اول کامپوزیت تقریباً برابر با مبلغ سایر اقساط است. همچنین زمان واریز قسط اول کامپوزیت در مراکز دندانپزشکی مختلف، متفاوت است. به عنوان مثال در برخی از مراکز، هزینه قسط اول قبل از انجام کامپوزیت دندان دریافت می‌شود. اما در برخی دیگر، ممکن است مبلغ قسط اول بعد از کامپوزیت دندان دریافت شود. 

کامپوزیت اقساطی سریتا

اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸-۲۴ ماهه + ضمانت کتبی + مشاوره رایگان

شرایط کامپوزیت اقساطی بدون پیش‌پرداخت

با توجه به اینکه ارائه پیش‌پرداخت برای بسیاری از بیماران مشکل است، دندانپزشکی سریتا شرایط خاصی برای انجام کامپوزیت اقساطی بدون پیش‌پرداخت در نظر گرفته است. همانطور که گفته شد، اقساط کامپوزیت دندان می‌توانند در قالب اقساط ۶ ماهه، ۱۲ ماهه یا حتی ۲۴ ماهه پرداخت شوند.

 در این میان، بیمارانی که بتوانند تمامی هزینه مربوط به کامپوزیت دندان را طی ۱۰ ماه پرداخت کنند، نیازی به ارائه پیش‌پرداخت نخواهند داشت. افرادی که قصد دارند هزینه کامپوزیت دندان را طی۲۴ ماه یا ۱۸ ماه پرداخت کنند، باید مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت به سریتا ارائه کنند. 

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که تمامی خدمات کلینیک سریتا از جمله ایمپلنت، کامپوزیت و مواردی مانند این با ضمانت کتبی به بیماران ارائه می‌شوند. هدف اصلی این مجموعه، ارائه خدمات دندانپزشکی با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت است. به این ترتیب، تمامی افراد جامعه شانس استفاده از خدمات دندانپزشکی برای زیباسازی دندان‌ها و رفع مشکلات دندانی را خواهند داشت. 

به عنوان مثال برای ۴ واحد کامپوزیت دندان از برند گلس شرایط پرداخت به صورت زیر خواهد بود:

جدول کامپوزیت اقساطی بدون پیش پرداخت و با پیش پرداخت

۶ ماهه۱۲ ماهه۱۸ ماهه۲۴ ماهه۱۰ ماه – بدون پیش
پیش پرداخت (درصد)۲۰%۲۰%۲۵%۳۰%۰
پیش پرداخت (تومان)۱,۰۰۰,۰۰۰۲,۰۰۰,۰۰۰۲,۸۴۰,۰۰۰۲,۵۶۰,۰۰۰۰
قسط هر ماه۵۰۰,۰۰۰۲۰۰,۰۰۰۱۰۰,۰۰۰۱۰۰,۰۰۰۴۵۶,۰۰۰
مبلغ نهایی۴,۰۰۰,۰۰۰۴,۴۰۰,۰۰۰۴,۶۴۰,۰۰۰۴,۹۶۰,۰۰۰۴,۵۶۰,۰۰۰

همچنین چک ها بر اساس راس چک دریافت می‌شود برای مثال فوق راس چک‌های به صورت زیر خواهد بود:

نمونه محاسبه رای چک در کامپوزیت اقساطی
نمونه محاسبه راس چک در کامپوزیت اقساطی

جهت اطلاع از نحوه دریافت دیگر تخفیف‌های ویژه سریتا، با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

کلینیک سریتا با ارائه کلیه خدمات مربوط به ترمیم دندان، دندان‌های زیبا و جذابی را به شما هدیه می‌کند. در صورت نیاز به مشاوره و انتخاب روش مناسب برای زیبایی دندان خود، می توانید با ما تماس بگیرید.

  • انجام کامپوزیت دندان چند جلسه طول می کشد؟
  • کامپوزیت تنها در یک جلسه انجام می شود در صورتی که بعد از دیدن دندان های کامپوزیت شده بخواهید تغییری در آنها بدهید در همان جلسه اصلاحات انجام می شود.
  • انجام کامپوزیت دندان چند ساعت طول میکشد؟
  • طول جلسه کامپوزیت بسته به تعداد دندان هایی که قرار است کامپوزیت شوند و وضعیت بیمار فرق دارد اما به طور کلی بین 2 الی 6 ساعت انجام کار کامپوزیت شما ممکن است طول بکشد.
  • نحوه کار پزشک تا چه اندازه بر روی نتیجه کار کامپوزیت تاثیر دارد؟
  • هر چه دندانپزشک تجربه و مهارت بیشتری در انجام کامپوزیت داشته باشد، کامپوزیت شما زیبایی و فرم بهتری خواهد داشت البته دستمزد یک دندانپزشک با تجربه با یک دندانپزشک قطعا متفاوت است.
  • بیشتر بخوانید
  • طول عمر کامپوزیت چقدر است؟
  • کامپوزیت دندان درمانی دائمی نیست اما در صورت نیاز می توان آن را تعویض و در صورت لب پریدگی می توان آن را ترمیم کرد. طول عمر کامپوزیت ها به طور مستقیم به مراقبت شما و کیفیت مواد استفاده شده بستگی دارد.
  • آیا کامپوزیت به دندان آسیب میزند؟
  • کامپوزیت دندان برای دندان های طبیعی شما ، ضرری ندارد. کامپوزیت تنها ماده خمیرمانندی است که روی دندان میچسبد و با نور آب تثبیت میشود.
  • آیا کامپوزیت یک فرآیند ترمیمی دائمی است؟
  • کامپوزیت دندان درمان دائمی نیست اما در صورت نیاز می توان آن را تعویض و در صورت لب پریدگی می توان آن را ترمیم کرد. طول عمر کامپوزیت ها به طور مستقیم به مراقبت و کیفیت مواد استفاده شده بستگی دارد.
  • بیشتر بخوانید
  • قیمت کامپوزیت چطور محاسبه می شود؟
  • قیمت کامپوزیت ها بر اساس جنس کامپوزیت، برند آن، میزان استحکام و ماندگاری و تجربه و تخصص دندانپزشک محاسبه می شود.
  • علت تفاوت قیمت کامپوزیت دندان در چیست؟
  • مهم ترین عامل در تفاوت قیمت در کامپوزیت ونیر ، کیفیت مواد مصرفی و یا برند کامپوزیت دندان است. برند های متفاوتی برای کامپوزیت دندان وجود دارد که به طور مستقیم بر روی طول عمر و استحکام کامپوزیت شما موثر است.
  • نحوه پرداخت هزینه ها در سریتا به چه صورت است؟
  • امکان پرداخت هزینه کامپوزیت دندان هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی وجود دارد.
  • بیشتر بخوانید
سوالات عمومی
  • انجام کامپوزیت دندان چند جلسه طول می کشد؟
  • کامپوزیت تنها در یک جلسه انجام می شود در صورتی که بعد از دیدن دندان های کامپوزیت شده بخواهید تغییری در آنها بدهید در همان جلسه اصلاحات انجام می شود.
  • انجام کامپوزیت دندان چند ساعت طول میکشد؟
  • طول جلسه کامپوزیت بسته به تعداد دندان هایی که قرار است کامپوزیت شوند و وضعیت بیمار فرق دارد اما به طور کلی بین 2 الی 6 ساعت انجام کار کامپوزیت شما ممکن است طول بکشد.
  • نحوه کار پزشک تا چه اندازه بر روی نتیجه کار کامپوزیت تاثیر دارد؟
  • هر چه دندانپزشک تجربه و مهارت بیشتری در انجام کامپوزیت داشته باشد، کامپوزیت شما زیبایی و فرم بهتری خواهد داشت البته دستمزد یک دندانپزشک با تجربه با یک دندانپزشک قطعا متفاوت است.
سوالات تخصصی
  • طول عمر کامپوزیت چقدر است؟
  • کامپوزیت دندان درمانی دائمی نیست اما در صورت نیاز می توان آن را تعویض و در صورت لب پریدگی می توان آن را ترمیم کرد. طول عمر کامپوزیت ها به طور مستقیم به مراقبت شما و کیفیت مواد استفاده شده بستگی دارد.
  • آیا کامپوزیت به دندان آسیب میزند؟
  • کامپوزیت دندان برای دندان های طبیعی شما ، ضرری ندارد. کامپوزیت تنها ماده خمیرمانندی است که روی دندان میچسبد و با نور آب تثبیت میشود.
  • آیا کامپوزیت یک فرآیند ترمیمی دائمی است؟
  • کامپوزیت دندان درمان دائمی نیست اما در صورت نیاز می توان آن را تعویض و در صورت لب پریدگی می توان آن را ترمیم کرد. طول عمر کامپوزیت ها به طور مستقیم به مراقبت و کیفیت مواد استفاده شده بستگی دارد.
سوالات قیمت کامپوزیت
  • قیمت کامپوزیت چطور محاسبه می شود؟
  • قیمت کامپوزیت ها بر اساس جنس کامپوزیت، برند آن، میزان استحکام و ماندگاری و تجربه و تخصص دندانپزشک محاسبه می شود.
  • علت تفاوت قیمت کامپوزیت دندان در چیست؟
  • مهم ترین عامل در تفاوت قیمت در کامپوزیت ونیر ، کیفیت مواد مصرفی و یا برند کامپوزیت دندان است. برند های متفاوتی برای کامپوزیت دندان وجود دارد که به طور مستقیم بر روی طول عمر و استحکام کامپوزیت شما موثر است.
  • نحوه پرداخت هزینه ها در سریتا به چه صورت است؟
  • امکان پرداخت هزینه کامپوزیت دندان هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی وجود دارد.

هر سوال، انتقاد یا پیشنهادی دارید، با ما درمیان بگذارید

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید، جواب شما را برایتان پیامک می‌کنیم.

مطمئن باشید اطلاعات شخصی شما نزد کلینیک سریتا محفوظ است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − نه =

61 نظر برای “ قیمت کامپوزیت دندان ۱۴۰۳ (کامپوزیت اقساطی ۲۴ ماهه)


  • سهیلا فرهادی says:

    شرایط اقساطی شما فقط با چک هستش ؟ایا برای ضمانت شرایط دیگری دارید؟

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      بله شرایط اقساطی فقط با چک صیادی پذیرفته می‌شود.

  • میترا محمدنیا says:

    لطفا جهت راهنمایی و مشاوره با بنده تماس بگیرید.

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • مهدیه س says:

    سلام من میخوام ۶ واحد از دندونام رو برا فک بالا کامپوزیت کنم هزینه اون چقدر میشه

    • مشاورین سریتا says:

      سلام درورد برشما
      برای کسب اطلاعات دقیق در مورد کامپوزیت دندان و انواع کامپوزیت شما میتوانید مقاله زیر را مطالعه بفرمایید
      قیمت کامپوزیت دندان ۱۴۰۲ (کامپوزیت اقساطی ۲۴ ماهه)
      البته من شماره شمارو برای مشاوره رایگان هم ثبت کردم ، همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.

  • مریم سلیمانی says:

    سلام وقتتون بخیر
    میخواستم قیمت یه کامپوزیت کامل رو بپرسم ؟؟
    حدود ۱۲ دندان دیگه دارم که نیمه خرابه ، حالا لازم به کشیدن کامل داره ؟؟
    اگه کامپوزیت کامل انجام بشه یعنی هیچ دندانی در دهان نباشه بهتره یا دندون های باقیمانده باشن ؟؟
    و در اینستا یه کامپوزیت ژاپنی معرفی کردین حالا این کامپوزیت جزو کدوم یکی از کامپوزیت هایی که خودتون معرفی کردین هست

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      باید با عکس OPG ویزیت بشید . هردندانی قابل درمان باشه درمان می کنیم و هر دندانی کشیدنی باشه کشیده و ایمپلنت میشه .
      برای زیبایی دندانهای باقیمانده باید ببینیم کامپوزیت بهتره یا سایر درمانهای زیبایی
      اما در هر صورت همه دندانها در نهایت یکدست میشن.
      من شماره شما رو برای مشاوره رایگان هم ثبت میکنم که با تماس همکارانم اطلاعات کامل تر و دقیق تری دریافت کنید.

  • فاطمه حمیدی says:

    کامپوزیت چه قیمتی است و کمترین هزینه چقدره واسه دو فک

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      برای کامپوزیت دندان از برندهای متنوعی استفاده میشه که برای هر واحد دندان از یک میلیون تا پنج میلیون تومان هستند.
      بنابراین به صورت کلی تمامی نیم فک بالا و پایین را با ۲۰ میلیون تا صد میلیون میتوان کامپوزیت کرد.

  • سمیه جوالی says:

    سلام وقتتون بخیر. من حدود پنج سال پبش چهار دندان جلو فک بالا کامپوزیت انجام دادم الان تغییر رنگ داده. هزینه برداشتن کامپوزیت قدیمی وکامپوزیت جدید چقدر میشه. ممنون

    • مشاورین سریتا says:

      سلام درود بر شما
      هزینه برداشتن کامپوزیت پس از معاینه توسط پزشک مشخص میشه .
      هزینه کامپوزیت مجدد هم برای هر واحد از یک تا پنج میلیون هست که بستگی به جنس مواد انتخابی شما داره .
      من شماره شما رو برای مشاوره رایگان ثبت میکنم ، به زودی همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.

  • هانا موسوی says:

    سلام وقت بخیر
    میخواستم‌ بدونم‌ نحوه پرداخت فقط با چک صیادیه؟
    در صورت نداشتن‌ چک ، قبول نمیکنید؟
    ممنون

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      بله. شرط اصلی پرداخت اقساطی ، داشتن چک صیادی و در وضعیت سفید هست. در صورتیکه صاحب چک صادر شده نیستید، باید کارت ملی صاحب چک همراهتون باشد.

  • شیما باصری says:

    سلام اگرچک نداشته باشیم اقساط قبول میکنید؟؟؟

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      نه مناسفانه. شرط اصلی پرداخت اقساطی کامپوزیت دندان، داشتن چک صیادی و در وضعیت سفید هست. در صورتیکه صاحب چک صادر شده نیستید، باید کارت ملی صاحب چک همراه شما باشد.
      سپاس

  • شیما باصری says:

    سلام وقت بخیر خواستم بدونم میشه پیش پرداخت نداشته باشم ماهیانه ۱۵۰۰واریز کنم بعد هزینه اش چقدر هست .ممنونم

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      بله. برای کامپوزیت دندان اقساط ۱۰ ماهه بدون پیش پرداخت هم داریم.
      اول توسط پزشک ویزیت بشید و تعداد دندان هایی که می خواهید کامپوزیت کنید مشخص بشه، هزینه نهایی کامپوزیت بر اساس هر واحد دندان و نوع کامپوزیتی که انتخاب کرده اید محاسبه می شود.
      به صورت حدودی اگر بخواهیم محاسبه کنیم، با پرداخت ماهانه یک میلیون پانصد هزار تومان، در اقساط ۱۰ ماهه بدون پیش پرداخت شما می توانید ۱۴ دندان را کامپوزیت از نوع گلس انجام بدید.

  • محمد رضا says:

    ارزان ترین کامپوزیت قیمتش چند است؟

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      ارزان ترین کامپوزیت دندان برای هر واحد دندان یک میلیون تومان است، که دارای ضمانت کتبی می باشد. همچنین شما می توانید از کامپوزیت اقساطی سریتا استفاده کرده و در اقساط ۶ الی ۲۴ ماهه پرداختی خود را انجام دهید.

  • فاطمه says:

    سلام وقتتون بخیر من میخوام فک بالا کامپوزیت کنم هزینش چقد میشه

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد
      به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • نسرین محبی says:

    سلام وقت بخیر میخوام فک بالامو کامپوزیت کنم تعداد اقساط رو میشه با توجه به شرایط پرداختم بین ۱۲ تا ۱۸ ماه انتخاب کنم یا برای اقساط بالاتر باید کل دندون هامو کامپوزیت کنم

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      شما میتونید از هر کدام از پلن های اقساط کامپوزیت، استفاده کنید. از ۶ ماه گرفته تا ۲۴ ماهه.
      همچنین برای شما مشاوره رایگان ثبت شد که به زودی تماس خواهیم گرفت.

  • علی says:

    سلام وقتتون بخیر من دندون هام فاصله داره بینشون با کامپوزیت درست میشه یا اول باید اورتودنسی کنم

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      بستگی داره . برای تشخیص دقیق باید با عکس OPG ویزیت بشید
      فاصله بین دندان ها، شرایط سلامت دندان ها، شرایط ریشه دندان و …

  • آیه راشدزاده says:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید پدرم بازنشسته فولاد خوزستان بودن ومن بازمانده ایشون هستم و ماهیانه حقوقم و از بانک رفاه دریافت میکنم ولی متاسفانه چک ندارم اگه بخوام شرایط ۱۰ماهه بدون پیش پرداخت و انتخاب کنم راهی داره که بجای چک از سفته استفاده کنم باتشکر

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      متاسفانه بخش مالی کلینیک، سفته قبول نمی کنند.

  • محمود says:

    سلام.من.دندانهایم.خرابه.احتیاج.به.کشیدن.ومیخواهم.دندان.ثابت.بگذارم.به.جای.چک.سفته.قبول.می.کنید.جوآب.پیامک

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      شماره موبایلی که ثبت کرده بودید اشتباه بود.
      برای پرداخت اقساط فقط چک صیاد مورد تایید هست.

  • فاطمه says:

    سلام وقت بخیر. دندان شماره ۴ فک بالا افتاده. به جز ایمپلنت چه پیشنهادی دارید؟

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      بستگی به شرایط دندانهای مجاور و مقابلتون داره . راه حل های دیگه بریج و پروتز متحرک هست . اما برای بریج دو دندان مجاور دندان از دست رفته تراشیده میشن و زیر روکش قرار میگیرن بنابراین دو دندان دیگه از دست میره برای جایگزینی یک دندان .
      پروتز متحرک هم قابلیت مناسبی برای غذا خوردن نداره و موقع صحبت کردن جابجا میشه و بخاطر تجمع میکروب باعث خراب شدن دندانهای مجاور میشه
      بنابراین بهترین جایگزین ایمپلنته

  • سمیرا says:

    درود و وقت بخیر ، هزینه ایمپلنت و شرایط اقساط رو خواستم بدونم ضمنا ایا موادی که استفاده میشود ایرانی یا چینیه ؟

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      نوبت مشاوره رایگان ثبت کردیم براتون تا شرایط اقساط به طور کامل شرح داده بشه.
      برند هایی که ما کار می کنیم تولید آلمان، سوئیس و آمریکا هست.

  • کلثوم صفری says:

    سلام من دندانم قبلاً عصابکشی کردم جلو الان افتاده ویکی ترمیم میخواد میخواستم قیمت بدانم چند میشه چون هزینه زیادی ندارم

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      برای اطلاع از هزینه های خدمات درمانی با کلینیک تماس بگیرید.

  • معصومه says:

    برای دندان های کج هم کامپوزیت میشود

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      بله
      اما بستگی به شرایط دندان شما داره، چقدر دندان کج باشه، از ی حدی بیشتر با کامپوزیت نمی توان اصلاح کرد. باید ویزیت بشید.

  • ریحانه says:

    ممنون از اطلاعاتتان،برای شهرستانم انجام میدین (مشهد)قیمت یکدست کاملش چنده؟من دندون کرسی ندارم میخوام کامل بزارم میشه ،لطفا قیمتوبگین،آباکسرازحقوق کفایت میکنه یا حتما باید چک باشه اگه پوله پیشو بیشتر بدم چطور حساب میشه نقدی چقدر تخفیف،میشه باهاش غذا خوردیا باید در آوردداره با سپاس

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      کامپوزیت دندان برای هر دندان به صورت جداگانه کار میشه و با توجه به طرح لبخند شما (تعداد دندانی که در زمان لبخند دیده می شوند) تعداد واحد دندان برای کامپوزیت پیشنهاد داده میشه.
      هزینه ها در جدول قیمت کامپوزیت ذکر شده اما برای آگاهی دقیق از شرایط پرداخت اقساط می تونید با کلینیک تماس بگیرید. یا صفحه شرایط دندانپزشکی اقساطی را مطالعه نمایید.
      کامپوزیت به دندان شما متصل میشه و قابل جدا کردن نیست، تو غذا خوردنتون هیچ مشکلی ایجاد نمی کنه (بلکه بهتر هم میشه) فقط ی سری مراقبت ها داره که باید رعایت بشه.
      و مورد آخر این که متاسفانه سریتا در مشهد نمایندگی و شعبه ای نداره، اگر امکان حضور در شهر تهران رو دارید به ما اطلاع بدید. می تونید با کلینیک تماس بگیرید و شرایطتون بررسی بشه، تا در صورت امکان در یک روز تمام کامپوزیت شما انجام بشه و لازم نباشه که دوباره مراجعه کنید.

  • امید says:

    سلام خسته نباشی . من دندون های بالام ۴دانه اصلاوجودنداره دوتای جلو هم وسطش شکسته .باید چیکارکنم .هزینه خیلی زیادمیشه

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • نرگس says:

    سلام و خسته نباشید ، دندانپزشک ها با دیدن عکس دندان های همسرم ، می گن لثه اش تحلیل رفته و نمیشه ایمپیلن انجام بده و از طرفی دندون های جلوش خیلی پوسیدگی داره به نظر شما در کلینیک شما میشه کاری براش انجام داد

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      باید مراجعه کنید و ویزیت بشید تا کامل بررسی بشه.

  • علی اکبر says:

    ضمن سلام بازنشسته هستم.اگر شما دندان مصنوعی انجام میدهید قیمت یک دست کامل چند هست.باتشکر

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      کلینیک سریتا برای کاشت دندان از ایمپلنت دندان استفاده می کند و دندان مصنوعی معمولی کار نمی کنیم.
      شما می توانید دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت برای فک بالا و پایین استفاده کنید.
      تمامی خدمات ایمپلنت، کامپوزیت و لمینت در سریتا شامل پرداخت اقساط میشود برای اطلاع دقیق از شرایط پرداخت با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸ تماس بگیرید.

  • محمد جواد says:

    سلام وقت بخیر. من فک بالا رو انجام دادم..فک پایین با کلینیک شما انجام میشه..
    پایین ترین قیمت کامپوزیت چنده؟؟؟
    اقساط ب چ صورت ه

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      بله انجام میشه، شرایط اقساط ما همانطور که گفته شد، ۶،۱۲،۱۸،۲۴ ماهه یا ۱۰ ماه بدون پیش پرداخت هست.
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شده به زودی با شما تماس خواهیم گرفت و پاسخ گوی تمامی سوالات شما در مورد کامپوزیت دندان و قیمت کامپوزیت دندان هستیم. همچنین توضیحات کامل در مورد کامپوزیت دندان ارائه خواهد شد.
      سپاس

  • فرهاد says:

    سلام ببخشید خواستم. بپرسم اگر کلن لمینت کنید چقدر میشه

  • عباسپور says:

    سلام خسته نباشید من چند از دندونام رو چون خراب بود کشیدم ، دندون وسطی هم کوچیکه با دوتا دندون بغلی یه خورده فاصله داره میخواستم بدونم میتونم کامپوزیت کنم فقط اینکه دندونای پایینم هم یه خورده نا مرتبه

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      ممنونیم که شماره تماستون رو هم ثبت کردید.
      مشاورین سریتا به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
      سپاس

  • علی جباری says:

    کامپوزیت بهتره یا لمینیت ؟ چقدر گارانتی داره هر کدوم ؟

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      ی مقاله کامل برای این موضوع داریم. خوشحال میشیم مطالعه کنید.
      اما در کل کامپوزیت از نظر هزینه به صرفه تر و از نظر زمانی سریعتر هست نسبت به لمینت.
      اما لمینت ماندگاری و کیفیت خیلی بالاتری داره.
      برای بررسی شرایط ضمانت کتبی کلینیک سریتا کلیک کنید.

  • محسن ایرج says:

    سلام به همه شما سریتایی ها
    من محسن ایرج هستم
    خواستم از همه تیم سریتا تشکر کنم که واقعا هم اطلاعات خوبی در مورد کامپوزیت از سایتتون به دست اوردم هم این که تو مشاوره تلفنی که با بنده داشتن واقعا عالی راهنماییم کردید.
    نوبت ثبت کردم و ایشالا خدمت میرسم
    خواستم تو سایت هم نظرمو بگم تا سایر دوستان هم از کیفیت خدمات و برخورد شما آگاه بشن
    ممنون از شما

    • مشاورین سریتا says:

      درود برشما
      تشکر از کامنتی که برامون گذاشتید.
      خوشحالیم که مطالب سایت مورد توجه شما قرار گرفته و امیدواریم هر چه زودتر شما رو تو کلینیک سریتا ببینیم.
      سپاس

  • علی شکیبا says:

    سلام
    من تو آینه لبخند خودم رو دیدم و تعداد ۸ تا از دندون های بالام دیده میشد
    همین تعداد رو کامپوزیت کنم؟ اصلاح طرح لبخند همینطوریه دیگه؟

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      بله معمولا تعداد دندان هایی که در لبخند قابل روئت هست رو پیشنهاد می کنن که لمینت یا کامپوزیت کنن.
      اما برای اطلاع دقیق بهتره که ویزیت بشید یا از طریق ویزیت مجازی اقدام کنید.

  • مریم فضلی says:

    سلام
    هزینه کامپوزیت برای هر واحد دندان چقدر میشه؟

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      علاوه بر قیمتی که همین صفحه قرار دادیم
      شما می تونید با تماس مستقیم با سریتا از قیمت کامپوزیت دندان برای هر واحد اطلاع حاصل کنید و هم این که از شرایط پرداخت اقساط ما آگاه بشید.
      شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

  • نرگس ادیبی says:

    سلام
    در صورتی که بخوام کامپوزیت انجام بدم هزینه ها به چه صورت قسط بندی میشه؟

    • مشاور سریتا says:

      سلام نرگس عزیز
      برای استفاده از شرایط اقساطی می توانید حداقل ۴۰درصد مبلغ را به صورت پیش پرداخت و مابقی را طی اقساط ماهانه یا چک پرداخت نمایید.
      برای اطلاع دقیق از هزینه ها و نحوه قسط بندی آن به سیستم هوشمند محاسبه هزینه کلینیک سریتا سری بزنید یا شماره خود را وارد کنید تا مشاوران سریتا با شما تماس بگیرند.

به‌صورت مجازی ویزیت شوید!
حتما برای شما هم پیش‌آمده که قبل از مراجعه حضوری به دندانپزشکی، می‌خواهید از سلامت دندان، روش‌های مختلف زیبایی یا حتی هزینه‌های دندانپزشکی خود باخبر شوید. راه‌حل این مشکل، مشاوره مجازی است. می‌توانید برای ویزیت مجازی و رایگان در کلینیک سریتا، روی دکمه زیر بزنید.

مشاوره رایگان از متخصصان سریتا

برای مشاوره رایگان، شماره تلفن خود را وارد کنید تا 24 ساعت آینده، با شما تماس می‌گیریم.