قیمت ایمپلنت دندان ۱۴۰۳ (هزینه ایمپلنت اقساطی ۲۴ ماهه)

قیمت ایمپلنت دندان به عوامل بسیاری وابسته است. جنس ایمپلنت، جنس روکش، کشور سازنده، نوع جراحی انجام‌شده روی لثه، روش انجام ایمپلنت دندان و در نهایت کیفیت ارائه خدمات، عواملی هستند که روی هزینه ایمپلنت دندان موثرند. به طور کلی برای ایمپلنت، ابتدا پایه یا فیکسچر به جای ریشه داخل استخوان فک کاشته می‌شود و پس از فیکس شدن این پایه و جوش خوردن آن با استخوان فک، روکش دندان یا تاج روی آن قرار می‌گیرد.

قیمت ایمپلنت دندان

چرا کلینیک سریتا؟

مشاوره رایگان

ابتدا متخصصان دندانپزشک ما، سلامت دندان‌هایتان را بررسی می‌کنند.

پرداخت اقساطی

نگران مخارج درمان نباشید. می‌توانید هزینه را به‌صورت اقساطی پرداخت کنید.

پزشکان متخصص

از همکاری یک تیم دندانپزشکی متخصص در کلینیک سریتا بهره‌مند می‌شوید.

ضمانت خدمات

قبل از اینکه درمان شما شروع شود، از سریتا ضمانت‌نامه کتبی می‌گیرید.

اجزای تشکیل دهنده ایمپلنت دندان

ساختار ایمپلنت دندان
روکش: همان تاج دندان است که از جنس سرامیک یا پرسلن ساخته می‌شود.
اباتمنت: قطعه واسط بین پایه و روکش است و نقش آن نگه داشتن روکش روی ایمپلنت می‌باشد.
پایه یا فیکسچر: میله باریکی است از جنس تیتانیوم که در داخل استخوان فک قرار داده می‌شود.
عکس قبل و بعد ایمپلنت دندان جلو کلینیک سریتا

مهم‌‌ترین بخش ایمپلنت دندان، پایه یا فیکسچر ایمپلنت است؛ برند، کشور سازنده و مواد تشکیل دهنده از جمله عوامل تاثیر‌گذار بر قیمت فیکسچر ایمپلنت هستند.

جدول قیمت ایمپلنت تهران

برند ایمپلنتکشور سازندهقیمت (تومان)
KME ایران۴،۲۰۰،۰۰۰
Snuconeکره۵،۰۰۰،۰۰۰
CISکره۶،۳۰۰،۰۰۰
Evidenceکره۷،۲۵۰،۰۰۰
biotemکره۷،۲۵۰،۰۰۰
CMIکره۷،۲۵۰،۰۰۰
CORE 1کره۷،۲۵۰،۰۰۰
Megagenکره۹،۰۰۰،۰۰۰
SICسوئیس۹،۰۰۰،۰۰۰
NeoDentسوئیس + برزیل۱۰،۵۰۰،۰۰۰
Straumannسوئیس۱۹،۰۰۰،۰۰۰
Straumann SLActiveسوئیس۲۴،۰۰۰،۰۰۰
ایمپلنت اقساطی سریتا

اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸-۲۴ ماهه + ضمانت کتبی + مشاوره رایگان

عکی نمونه کار قبل و بعد ایمپلنت دندان در کلینیک سریتا

لیست قیمت روکش ایمپلنت

روکش‌های ایمپلنت دندان تنوع بالایی دارند. عوامل تاثیرگذار بر قیمت روکش ایمپلنت جنس مواد تشکیل دهنده و کشور سازده روکش است.

جدول قیمت روکش ایمپلنت تهران

نام برند روکشجنسکشور سازندهقیمت (تومان)
PFM Bترکیب سرامیک و فلزکره۲،۰۰۰،۰۰۰
PFM Aترکیب سرامیک و فلزکره۳،۵۰۰،۰۰۰
Zirconia B تمام سرامیکایتالیا۵،۰۰۰،۰۰۰
Zirconia Aتمام سرامیکایتالیا۶،۰۰۰،۰۰۰
Emaxسرامیک فشردهایتالیا۷،۰۰۰،۰۰۰
Digital Zirconiaتمام سرامیکایتالیا۷.۲۰۰.۰۰۰
Fast zirconiaتمام سرامیکایتالیا۸.۰۰۰.۰۰۰
ایمپلنت دیجیتال اقساطی سریتا

اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸-۲۴ ماهه + ضمانت کتبی + مشاوره رایگان

نمونه کار قبل و بعد دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت

لیست قیمت دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت

دندان مصنوعی کل دهان، برای فک بالا و پایین به صورت جداگانه آماده و روی پایه‌های ایمپلنت قرار می‌گیرند.

این روش بیشتر برای کسانی که سن بالاتری دارند یا می‌خواهند هزینه کمتری برای کاشت کل دندان‌های خود بدهند، به کار می‌رود. در در جدول زیر قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت آورده شده است.

جدول قیمت دندان مصنوعی یا دنچر بر پایه ایمپلنت تهران

نوعقیمت (تومان)
فک بالا۳۰،۰۰۰،۰۰۰
فک پایین۳۰،۰۰۰،۰۰۰
هر دو فک (فول موس یا کل دهان)۶۰،۰۰۰،۰۰۰
قیمت اباتمنت ایمپلنت

لیست قیمت اباتمنت ایمپلنت

در کلینیک سریتا، هزینه اباتمنت با پایه (فیکسچر) محاسبه می‌شود (در جدول قیمت پایه ایمپلنت در ابتدای صفحه، قیمت پایه به همراه اباتمنت است). تنها در صورتی که مراجعه کننده از قبل کاشت پایه ایمپلنت را انجام داده باشد و صرفا برای روکش ایمپلنت به سریتا مراجعه کند، در این صورت هزینه اباتمنت نصب‌شده هم به روکش ایمپلنت اضافه می‌شود.

جدول قیمت اباتمنت ایمپلنت تهران

اباتمنت ایمپلنتقیمت (تومان)
اباتمنت کره ای۲،۱۰۰،۰۰۰
اباتمنت سوئیسی۳،۹۰۰،۰۰۰
قیمت جراحی های ایمپلنت دندان

لیست قیمت جراحی ایمپلنت دندان

ممکن است با توجه به شرایط مراجعه کننده، نیاز باشد که قبل از ایمپلنت دندان، روی دهان و دندان فرد اقداماتی صورت بگیرد. در ادامه جدول هزینه‌های جراحی ایمپلنت آورده شده است.

جدول هزینه‌های جراحی ایمپلنت دندان تهران

نوع جراحیقیمت(تومان)
سینوس لیفت open (هر سمت)۷،۳۰۰،۰۰۰
سینوس لیفت close (هر واحد)۳،۵۰۰،۰۰۰
پیوند استخوانGBR (هر واحد)۷،۳۰۰،۰۰۰
عصب کشی۱،۵۰۰،۰۰۰ تا ۲،۲۰۰،۰۰۰
پست۱،۵۰۰،۰۰۰
لیفت لثه (هر واحد)۱،۵۰۰،۰۰۰
روکش موقت (هر واحد)۱،۲۰۰،۰۰۰
جراحی بافت نرم۱،۵۰۰،۰۰۰
سرجیکال گاید۷،۳۰۰،۰۰۰
سدیشن۱۵،۰۰۰،۰۰۰
جرم گیری عمومی۷۰۰،۰۰۰
جرم گیری تخصصی هر فک۹۸۰،۰۰۰
جراحی بافت سخت۲،۵۰۰،۰۰۰
کشیدن دندان عقل (هر واحد)۱،۲۰۰،۰۰۰
کشیدن دندان عقل نیمه نهفته (هر واحد)۲،۵۰۰،۰۰۰
کشیدن دندان عقل نهفته کامل (هر واحد)۳،۵۰۰،۰۰۰
کشیدن دندان۱،۲۰۰،۰۰۰
مشاوره رایگان ایمپلنت دندان

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید

نمونه قبل و بعد ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان جلو

قیمت ایمپلنت دندان جلو نیز به تعداد پایه‌های ایمپلنت مورد نیاز در فک بالا و پایین بستگی دارد. واضح است که هر چه تعداد پایه‌های ایمپلنت بیشتر باشد، قیمت ایمپلنت دندان جلو نیز بالاتر می‌رود. علاوه بر تعداد پایه، لازم است به فاکتورهایی نظیر برند فیکسچر، جنس روکش، نیاز یا عدم نیاز به انجام پیوند استخوان، تجربه و دستمزد دندانپزشک و … نیز توجه کنید.

تعداد ایمپلنت مورد نیاز برای دندان‌های جلوی فک بالا و پایین

تعداد پایه‌های ایمپلنت مورد نیاز برای دندان‌های جلوی فک بالا و پایین، به تعداد دندان‌های افتاده و وضعیت استخوان فک بیمار بستگی دارد. هر چه استخوان‌های فک نرم‌تر باشند، برای حفظ ثابت و استحکام ایمپلنت به تعداد پایه‌های بیشتری نیاز است. اما با این حال در اغلب موارد لازم نیست به ازای هر دندان افتاده، یک پایه ایمپلنت کاشته شود. معمولا برای یک و دو دندان افتاده به یک و دو پایه ایمپلنت نیاز است. اما در مواقعی که چندین دندان خود را از دست داده باشید، تعداد پایه‌های مورد نیاز معمولا بدین‌گونه محاسبه می‌شوند: ۲ پایه برای سه دندان افتاده، ۲ تا ۳ پایه برای چهار دندان افتاده و …

جدول قیمت ایمپلنت دندان جلو

می‌توانید برای آگاهی از قیمت پایه یا فیکسچر ایمپلنت برای دندان‌های جلو، به ابتدای مقاله مراجعه کنید.

جدول قیمت ایمپلنت دندان‌های جلوی فک بالا و پایین بر اساس تعداد دندان

قبلا اعلام کردیم که ایمپلنت دندان جلو می‌تواند با تعداد پایه‌های مختلفی انجام شود. در جدول زیر، قیمت حالت‌های مختلف کاشت ایمپلنت برای دندان‌های جلو با توجه به قیمت فیکسچرهای جدول فوق آورده شده است.

تعداد دندان جلو از دست رفتهتعداد پایه ایمپلنت مورد نیازمحدوده قیمت (تومان)
۱۱۲۴،۰۰۰،۰۰۰- ۴،۲۰۰،۰۰۰
۲۲۴۸،۰۰۰،۰۰۰ – ۸،۴۰۰،۰۰۰
۳ دندان در یک فک۲ تا ۳ ۷۲،۰۰۰،۰۰۰ – ۸،۴۰۰،۰۰۰
۴ دندان در یک فک۲ تا ۴ ۹۶،۰۰۰،۰۰۰ – ۸،۴۰۰،۰۰۰
قیمت ایمپلنت دندان

عوامل موثر در قیمت ایمپلنت

  1. جنس روکش: روکش یا تاج دندانی انواع متفاوتی دارد. برخی از آن‌ها ترکیبی از فلز و سرامیک هستند که اگرچه دوام بالایی دارند، اما نسبت به روکش‌های تمام سرامیک زیبایی کمتری دارند. نوع مواد اولیه به‌کاررفته در ساخت روکش نیز ارتباط مستقیمی با قیمت آن دارد.
  2. برند پایه: پایه ایمپلنت توسط شرکت‌های مختلف با کیفیت‌های متفاوتی ساخته می‌شود. اگرچه پایه‌ها معمولا از جنس تیتانیوم هستند اما کیفیت، دقت و ظرافت ساخت آن‌ها با هم متفاوت است و همین مساله بر روی قیمت نهایی تاثیر زیادی گذاشته است.
  3. نوع جراحی موردنیاز: شرایط دهان و دندان بیماران بسیار متفاوت است. پس از معاینه، پزشک متخصص به شما خواهد گفت که نیاز به انجام پیوند استخوان، لیفت لثه یا جراحی‌های دیگر دارید یا نه. نوع جراحی مورد نیاز می‌تواند روی قیمت نهایی ایمپلنت تاثیر بگذارد.
  4. تخصص دندانپزشک: تجربه و تخصص دندانپزشک در انجام فرآیند ایمپلنت بسیار مهم است. متخصصانی که تجربه و مهارت بالایی در کاشت ایمپلنت دارند، هزینه بیشتری نسبت به دندانپزشکان تازه کار می‌گیرند.
شرایط  اقساط ایمپلنت دندان کلینیک سریتا
کامپوزیت اقساطی سریتا

اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸-۲۴ ماهه + ضمانت کتبی + مشاوره رایگان

ایمپلنت دندان اقساطی

همانطور که گفته شد، یکی از روش‌های مناسب ایمپلنت دندان برای افرادی که توانایی مالی کافی جهت پرداخت تمام هزینه ایمپلنت را ندارند، ایمپلنت قسطی است. تا قبل از شرکت در یک جلسه مشاوره با دندانپزشک، نمی‌توان مبلغ قسط را تعیین کرد.

گاهی اوقات ممکن است لثه بر اثر افزایش سن، استحکام و مقاومت خود را از دست بدهد. در چنین شرایطی، فرایند ایمپلنت دندان به شکل پیچیده‌تری انجام خواهد شد. در نتیجه، هزینه نهایی ایمپلنت افزایش پیدا می‌کند.

 بعد از اینکه شخص درخواست ایمپلنت دندان اقساطی را مطرح کرد، کلینیک دندانپزشکی هزینه کلی را محاسبه می‌کند. در مرحله بعد و با توجه به شرایط بیمار، ممکن است پرداخت ایمپلنت قسطی به صورت شش ماهه یا دوازده ماهه و بیشتر انجام شود. 

بیشتر بدانید: شرایط دندانپزشکی اقساطی سریتا

ایمپلنت اقساطی دندان

شرایط پرداخت ھزینه ایمپلنت به صورت اقساطی

شرایط پرداخت هزینه اقساطی ایمپلنت در کلینیک‌های دندانپزشکی مختلف، متفاوت است. به عنوان مثال، برخی از کلینیک‌ها ابتدا مقداری پیش‌پرداخت یا چک دریافت می‌کنند. مبلغ پیش‌پرداخت، بر اساس شرایط بیمار و هزینه کلی متفاوت خواهد بود. معمولاً شرایط پرداخت هزینه ایمپلنت اقساطی به صورت زیر تعیین می‌شود: 

  • تعیین هزینه کل و مبلغ پیش‌پرداخت

 ابتدا دندانپزشک تعیین می‌کند که بیمار به چه نوع ایمپلنتی نیاز دارد. هزینه انواع ایمپلنت در بازار متفاوت است. در مرحله بعد، تعداد ایمپلنت مشخص می‌شود. به عنوان مثال، ممکن است بیمار دو یا سه دندان خود را از دست داده باشد. در این حالت دندانپزشک بنابر صلاح‌دید خود تعداد دقیق ایمپلنت دندان را مشخص می‌کند. هر چقدر تعداد ایمپلنت‌ها افزایش پیدا کند، هزینه نهایی و تعداد اقساط نیز افزایش پیدا خواهد کرد. با بیشتر شدن هزینه کل، ممکن است مبلغ پیش‌پرداخت نیز افزایش یابد.

هر واحد دندان یا هر واحد ایمپلنت دندان یعنی چه؟

 نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که با انتخاب اقساط ده ماهه نیاز به پرداخت پیش‌پرداخت در کلینیک سریتا نخواهید داشت و تمامی مبالغ مربوط به ایمپلنت دندان در قالب قسط ماهانه دریافت می‌شود. همین موضوع باعث شده بسیاری از افراد به راحتی برای انجام قسطی ایمپلنت دندان اقدام کنند. 

  • تعیین هزینه قسط اول 

بعد از این‌که هزینه کل و مبلغ پیش‌پرداخت تعیین شد، مبلغ قسط اول نیز مشخص می‌شود. برخی از کلینیک‌های دندانپزشکی در قسط اول هزینه بالاتری دریافت می‌کنند. اما در دندانپزشکی سریتا، ممکن است با توجه به خواسته مشتری تمامی اقساط با هزینه یکسان پرداخت شود.

  • تعیین زمان پرداخت 

یکی از مهم‌ترین شرایط پرداخت اقساطی ایمپلنت دندان، تعیین زمان پرداخت است. بعد از اینکه هزینه قسط اول و مبلغ پیش‌پرداخت تعیین شد، شرایط مالی و خواست بیمار مورد بررسی قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، برخی از بیماران هزینه ایمپلنت قسطی را به صورت ۲۴ ماهه پرداخت می‌کنند. اما برخی دیگر ترجیح می‌دهند در مدت زمان ۶ ماه تمامی هزینه‌های مربوط به ایمپلنت دندان را پرداخت کنند. البته شرایط دیگر نیز برای پرداخت اقساطی وجود دارد. 

به عنوان مثال، ممکن است بیمار بخشی از هزینه اولیه را به صورت نقدی پرداخت کند و هزینه باقیمانده را در دو یا سه قسط پرداخت کند. به طور کل، شرایط پرداخت قسطی با توجه به شرایط بیمار و وضعیت دندان‌ها کاملاً متفاوت است. بنابراین برای تعیین شرایط پیش‌پرداخت، باید ابتدا به کلینیک دندانپزشکی سریتا مراجعه کنید. 

قیمت ایمپلنت کره‌ای

قیمت ایمپلنت کل دندان ها

ھزینه ایمپلنت به چه صورت محاسبه و قسط بندی می‌شود؟

محاسبه قسط بندی هزینه ایمپلنت به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در ادامه به طور کامل درباره قسط بندی آن صحبت خواهیم کرد.

  • تعیین مبلغ هر قسط

 یکی از مهم‌ترین عوامل برای تعیین اقساط، شرایط بیمار است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم پس از شرکت در جلسه مشاوره شرایط خود را برای پرداخت هزینه اعلام کنید. در این صورت، تعداد اقساط ماهانه و مبلغ هر قسط به راحتی مشخص خواهد شد. اگر نیازی به ارائه پیش‌پرداخت نباشد، مبلغ کل تقسیم بر تعداد ماه شده و هزینه هر قسط به شما اعلام خواهد شد. 

قیمت ایمپلنت ایرانی

اما اگر مبلغی بابت پیش‌پرداخت دریافت شود، هزینه کل منهای پیش‌پرداخت شده و بر تعداد ماه‌ها تقسیم خواهد شد. تعیین تعداد ماه پرداخت اقساط بر عهده بیمار است. هرچقدر تعداد ماه‌ها افزایش پیدا کند، مبلغ اقساط کمتر خواهد شد. البته ممکن است برخی از کلینیک‌های دندانپزشکی برای پرداخت اقساط ایمپلنت دندان محدودیت داشته باشند. به عنوان مثال، در برخی از کلینیک‌ها تمامی هزینه‌ی مربوط به ایمپلنت باید طی شش یا ۱۲ ماه پرداخت شود. اما در کلینیک سریتا ، ۶ تا ۲۴ ماه برای پرداخت اقصاط ایمپلنت تعیین شده است. 

  • تعیین روش پرداخت 

برای تعیین هزینه هر قسط و محاسبه هزینه نهایی ایمپلنت دندان، ابتدا باید روش پرداخت مشخص شود. در فرایند ایمپلنت دندان، ابتدا پایه ایمپلنت درون لثه گذاشته می‌شود. در مرحله بعد، حدود یک الی دو ماه طول می‌کشد که پایه ایمپلنت به طور کامل با بافت ریشه جوش بخورد. بعد از اینکه پایه ایمپلنت کاملا به بافت لثه متصل شد، تاج دندان روی آن قرار می‌گیرد. در این حالت ممکن است روش پرداخت هزینه ایمپلنت دندان به دو صورت انجام شود. 

روش اول پرداخت اقساطی است که به طور کامل در قسمت‌های قبلی مقاله درباره آن توضیح داده شد. روش دوم پرداخت مرحله‌ای بر اساس مراحل انجام ایمپلنت‌ است. در پرداخت مرحله‌ای، بیمار هزینه کل ایمپلنت را در دو یا سه مرحله پرداخت می‌کند. به عنوان مثال، مرحله اول مربوط به زمانی است که پایه ایمپلنت داخل لثه گذاشته می‌شود. مرحله دوم مربوط به زمانی است که تاج دندان روی پایه ایمپلنت قرار می‌گیرد.

 البته با توجه به شرایط بیمار، ممکن است هزینه کلی در سه مرحله دریافت شود. در کلینیک سریتا، پرداخت هزینه ایمپلنت معمولا به صورت اقساطی و نقدی انجام می‌شود. اما با توجه به شرایط بیمار ممکن است هزینه را در دو یا سه مرحله دریافت کنیم. 

  • دریافت چک معتبر 

یکی از روش‌های محاسبه قسط بندی ایمپلنت دندان، دریافت چک معتبر است. در این روش، ابتدا مبلغی بابت پیش‌پرداخت دریافت می‌شود و مبلغ باقی‌مانده به صورت چک دریافت خواهد شد. لازم است شخص به ازای هر ماه یا هر دو ماه، یک چک به کلینیک دندانپزشکی ارائه دهد. چکی که برای ایمپلنت دندان ارائه می‌شود، باید معتبر باشد. با توجه به اینکه بسیاری از افراد توانایی ارائه چک با ضامن ندارند، در کلینیک دندانپزشکی سریتا پرداخت اقساطی هزینه‌ی ایمپلنت با چک و بدون ضامن انجام می‌شود.

شرایط ایمپلنت اقساطی بدون پیش پرداخت

نحوه پرداخت اقساط ایمپلنت چگونه است؟

نحوه پرداخت اقساط ایمپلنت، به مراحل کلی ایمپلنت دندان بستگی دارد. در ادامه به طور کامل درباره این موضوع به شما توضیح خواهیم داد: 

  • جای گذاری پایه ایمپلنت

مرحله اول برای انجام ایمپلنت دندان، جایگذاری پایه ایمپلنت است. در این مرحله، شما می‌توانید هزینه اقساطی ایمپلنت را به دو شکل مختلف پرداخت کنید. مرحله اول این است کل مبلغ مربوط به جایگذاری پایه ایمپلنت را همان جلسه پرداخت کنید و مبلغ باقی‌مانده را در سایر مراحل کاشت دندان به کلینیک دندانپزشکی پرداخت کنید. 

روش دوم این است که، مبلغ مربوط به قرار دادن پایه ایمپلنت را طی یک الی دو ماه متوالی پرداخت کنید. تقریباً یک تا شش هفته طول می‌کشد که پایه ایمپلنت به طور کامل به بافت لثه جوش بخورد. بنابراین، شما می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و پرداخت مرحله اول ایمپلنت دندان را طی یک الی دو ماه انجام دهید. البته هزینه این مرحله با توجه به پارامترهای مختلف، ممکن است تغییر کند. 

  • قالب‌گیری دندان 

با توجه به اینکه مرحله اول کاشت دندان تقریباً دو ماه ماه یا بیشتر طول می‌کشد، شخص می‌تواند چند قسط اول ایمپلنت دندان را د راین مدت زمان پرداخت کند. مرحله دوم برای کاشت دندان، قالب‌گیری دندان است. فرآیند قالب‌گیری تاج دندان زمانی انجام می‌شود که پایه ایمپلنت به طور کامل به بافت لثه پیوند خورده باشد. بهتر است هزینه قالب‌گیری دندان را در در همان جلسه پرداخت کنید. زیرا بعد از گذشت چند هفته، مجددا باید برای کاشت کامل دندان به دندان پزشکی مراجعه کنید. 

  • قرار دادن تاج دندان 

حدود چند هفته بعد از قالب‌گیری تاج دندان، باید برای قرار دادن تاج دندان روی پایه ایمپلنت به دندان پزشکی مراجعه کنید. باقی هزینه‌های مربوط به کاشت دندان در این جلسه پرداخت می‌شود. اما اگر نیاز باشد، می‌توانید پرداخت اقساط تا ۲۴ ماه ادامه دهید.

  • قسط اول ایمپلنت

قسط اول، مهم‌ترین مسئله در پرداختی اقساطی هزینه‌ی مربوط به ایمپلنت دندان است. همانطور که گفته شد، در برخی از کلینیک‌های دندانپزشکی مبلغ قسط اول معمولا بیشتر است. البته این موضوع کاملا سلیقه‌ای است، یعنی بیمار می‌تواند با توجه به شرایط مالی خود مبلغ بیشتری بابت قسط اول پرداخت کند. در کلینیک دندانپزشکی سریتا، شرایط بیمار به طور کامل بررسی می‌شود و ممکن است مبلغ قسط اول ایمپلنت با سایر اقساط برابر باشد. 

هدف اصلی دندانپزشکی سریتا، درمان بیمار است و پرداخت هزینه مربوط به ایمپلنت دندان در اولویت بعدی قرار دارد. بنابراین اگر یک یا چند دندان خود را از دست داده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به کلینیک سریتا مراجعه کرده و در یک جلسه مشاوره شرکت کنید. 

ایمپلنت اقساطی سریتا

اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸-۲۴ ماهه + ضمانت کتبی + مشاوره رایگان

شرایط ایمپلنت اقساطی بدون پیش‌پرداخت

بسیاری از مراکز دندانپزشکی در سراسر کشور برای انجام ایمپلنت اقساطی پیش‌پرداخت دریافت می‌کنند. اما در کلینیک سریتا، امکان انجام ایمپلنت قسطی بدون پیش‌پرداخت و با اقساط ده ماهه وجود دارد. برای انجام ایمپلنت دندان اقساطی و بدون پیش‌پرداخت، نیازی به شرایط خاصی ندارید. تنها باید مدارک اولیه را در اختیار کلینیک دندانپزشکی قرار دهید. در نهایت بعد از بررسی وضعیت دندان و تعیین هزینه کل، اقساط هر ماه مشخص خواهد شد.

 در کلینیک دندانپزشکی سریتا، امکان پرداخت اقساط به صورت ۶ ماهه، ۱۰ ماهه، ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه و ۲۴ ماهه وجود دارد. همچنین خدمات دندانپزشکی مانند ایمپلنت دندان با ضمانت کتبی به بیماران ارائه خواهد شد. این کلینیک برای برندهای کره‌ای تا ۲۰ سال و برای برندهای سوئیسی، ضمانت مادام العمر کتبی ارائه می‌دهد.

قیمت ایمپلنت سوئیسی

برای مثال ایمپلنت ۲ دندان با دو عدد پایه و روکش PFM به صورت زیر محسابه می‌شود:

۶ ماهه۱۲ ماهه۱۸ ماهه۲۴ ماهه۱۰ ماه – بدون پیش
پیش پرداخت (درصد)۲۰%۲۰%۲۵%۳۰%۰
پیش پرداخت (تومان)۱,۲۰۰,۰۰۰۲,۳۴۰,۰۰۰۲,۶۶۴,۰۰۰۴,۲۹۶,۰۰۰۰
قسط هر ماه۷۰۰,۰۰۰۳۰۰,۰۰۰۲۰۰,۰۰۰۱۰۰,۰۰۰۶۱۵,۶۰۰
مبلغ نهایی۵,۴۰۰,۰۰۰۵,۹۴۰,۰۰۰۶,۲۶۴,۰۰۰۶,۶۹۶,۰۰۰۶,۱۵۶,۰۰۰

جهت اطلاع دقیق از نحوه قسط‌بندی یا دریافت تخفیف‌های ویژه با مشاوران سریتا تماس بگیرید.۹۱۰۰۹۹۱۸-۰۲۱

نمونه محاسبه راس چک برای ایمپلنت اقساطی در کلینیک سریتا
نمونه محاسبه راس چک برای ایمپلنت اقساطی در کلینیک سریتا

جمع‌بندی

در آخر اگر قصد ایمپلنت دندان دارید، در نظر داشته باشید که هزینه‌ی این کار برای شما شامل هزینه‌ی موارد زیر می‌شود:

  1. قیمت پایه ایمپلنت
  2. قیمت روکش ایمپلنت
  3. هزینه جراحی ایمپلنت
  4. هزینه‌های درمانی در صورت نیاز

همچنین مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت تمام‌شده‌ی ایمپلنت دندان عبارت‌اند از:

  • برند ایمپلنت دندان
  • جنس روکش ایمپلنت
  • خدمات درمانی قبل از ایمپلنت دندان مانند پیوند استخوان فک

عامل دیگری که بر قیمت ایمپلنت دندان تاثیر دارد، روش جراحی ایمپلنت دندان است. پزشک متخصص با توجه به شرایط شما یکی از روش‌های زیر را انتخاب می‌کند:

این موارد در کلینیک‌های مختلف داری قیمت‌های متفاوتی هستند. اما کلینیک سریتا برای بهره‌مندی مراجعین از بهترین کیفیت، هزینه جراحی ایمپلنت را یکسان در نظر گرفته است تا محدودیت‌های مالی مانع از دریافت خدمات با کیفیت نشود.

در نهایت مجموع هزینه‌های شما برای کاشت یک عدد ایمپلنت دندان حدودا در بازه ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان (برند استاندارد و کمترین مشکل درمانی) تا ۵۰ میلیون تومان (بهترین برند و بالاترین قیمت + خدمات درمانی) قرار می‌گیرد.

کمترین قیمت ایمپلنت دندان تمام شده
قیمت بهترین برند و بالاترین کیفیت ایمپلنت دندان

و در آخر این نکته را در نظر داشته باشید که شما می توانید هزینه تمام خدمات ایمپلنت دندان را به صورت اقساطی پرداخت کنید. با اقساط ۶، ۱۰، ۱۲، ۱۸، ۲۴ ماهه.

ایمپلنت اقساطی

برای دریافت مشاوره رایگان، شماره تماس خود را وارد کنید.

هر سوال، انتقاد یا پیشنهادی دارید، با ما درمیان بگذارید

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید، جواب شما را برایتان پیامک می‌کنیم.

مطمئن باشید اطلاعات شخصی شما نزد کلینیک سریتا محفوظ است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 17 =

108 نظر برای “ قیمت ایمپلنت دندان ۱۴۰۳ (هزینه ایمپلنت اقساطی ۲۴ ماهه)


  • قاسمی says:

    لطفا هماهنگی جهت شروع کار رو بفرمایید

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      شماره شما برای مشاوره رایگان ثبت شد، همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.

  • حسین says:

    سلام. ببخشید به عنوان ضمانت فقط چک قبول میکنید؟ یاسفته هم مورده تاییده

    • مشاورین سریتا says:

      سلام و درود
      برای شرایط اقساطی فقط چک صیادی مورد تایید هست. که برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید این صفحه رو مطالعه کنید: شرایط اقساطی کلینیک سریتا

  • امیرقاسمی says:

    با درود برشما،آیا امکان داره زمان ویزیت حضوری برامون داده بشه تا همون جلسه تعیین تکلیف کنیم؟باسپاس

    • مشاورین سریتا says:

      سلا و درود
      بله حتما، من شماره شمارو برای مشاوره رایگان ثبت کردم به زودی همکاران من با شما تماس گرفته و تایم ویزیت حضوری رو برای شما مشخص میکنند.

  • افشین says:

    سلام من سه هفته هست از طریق اینستا پیام گذاشتم برای گذاشتن دندان کامل فک بالا وشش پایه یا هشت پایه ایمپلنت وهمینطور فک پاین ۷عدد دندان کشیدم دوسال هست خواست بدونم برای اسفند ماه یا زودتر وقت دارید وچند وقت میکشه هزینه هارو دیدم من خارج از کشور هستم برای همکارتون هم در واتساپ پیغام گذاشتم ولی هنوز جوابی دریافت نکردم ممنون میشم بهم خبر بدید که تیکت بگیرم ممنون

    • مشاورین سریتا says:

      سلام و درود
      شما شماره تماس یا آیدی اینستاتون رو برای ما نذاشتید که بتونیم پیگیری کنیم، اما پیام های اینستا به سرعت دارن پاسخ داده میشن
      بنابراین به زودی همکاران ما پاسخ پیام های شمارو خواهند داد.
      شماره تماس با کلینیک سریتا ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

  • خلیل شاه محمدی says:

    سلام من خلیل شاه محمدی هستم از کردستان سقز مزاحمتون میشم دندانهایم رو از دست دادم فک بالام هیچ دندان ندارم فک پایینم هفتا از جلو مونده ومیخوام برام ایمپلنت کاشت کنید و وضع مالی خوبی ندارم ممنون میشم اقساط کنی.

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      من شماره شمارو برای مشاوره رایگان ثبت کردم، حتما همکاران من به زودی با شما تماس خواهند گرفت .

  • عیوض جان نثاری says:

    سلام خسته نباشید من ۳۹ساله ازارومیه هستم هزینه ایمپلنت باروکش برای فک بالا با ایمپلنت و روکش متوسط چند میشه با تشکر فراوان از لطفتون

  • عیوض جان نثاری says:

    سلام خسته نباشید هزینه ایمپلنت باروکش برای فک بالا با ایمپلنت و روکش متوسط چند میشه با تشکر فراوان از لطفتون

  • صنم عباسی says:

    سلام خسته نباشید من فک بالا کامل کشیدم فک پایین هم ۴ واحد آسیاب رو هم کشیدم اگه بخوام ایمپلنت کنم چقدر در میاد البته وضع مالیم خوب نیست از طریق اقساط میخوام انجام بدم لطفن راهنماییم کنید

    • مشاورین سریتا says:

      سلام درود برشما
      ایمپلنت برای فک بالا و چهار واحد فک پایین ، حداقل ۵۰ میلیون تومان میشود که احتمال بیشتر شدن این هزینه با توجه به تشخیص پزشک در مورد برند مواد مصرفی و همچنین احتمال نیاز به پیوند استخوان یا لیفت سینوس و دیگر موارد، وجود دارد.
      برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین میتونید مقاله زیر را مطالعه کنید.
      قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین ۱۴۰۲
      البته کلینیک سریتا شرایط اقساط ۶،۱۰،۱۴،۱۸،۲۴ ماهه رو هم برای شما فراهم کرده که با خیال راحت به درمان دندان های خودتون بپردازید.

  • سمیرااحمدی says:

    سلام من یک زن سرپرست خانوارهستم که ۴ تا بچه دارم شرایط مالی خوبی ندارم حدود ۸ تا از دندونهام خرابه و خیلی اذیتم چون بودجه نداشتم درست کنم بیشتر خراب شدن واقعا جویدن واسم سخته چون دندانهای آسیای پایین دوطرفه فکم و دوتا فک بالا دندانهای آسیا خراب شده خواستم بدونم میتونم قسطی درستشون کنم

    • مشاورین سریتا says:

      سلام درود بر شما
      بله اگر دندان های شما بنا به تشخیص دندانپزشک نیاز به ایمپلنت داشته باشد، بله در کلینیک سریتا میتونید با اقساط ۶،۱۰،۱۲،۱۸،۲۴ ماهه درمان خودتون رو شروع کنید.

  • حامد says:

    سلام من فک بالا و پایین رو کامل باید دندون بزارم قیمت تمام شده چقدر میشه حدودا

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      برای کاشت و ایمپلنت کل دندان ها دو روش وجود داره و بنابه تشخیص پزشک و علاقه خودتون یک موردانتخاب میشه.
      روش اول که کم هزینه تر هم هست اوردنچر نام داره . اوردنچر یک دست دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت هست. در این روش برای هر فک ۴ پایه ایمپلنت داخل دهان قرار داده میشه و سپس دندان مصنوعی روی اون ۴ تا پایه نصب میشه. هزینه این روش برای هر فک تقریبا ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان هست و برای دو فک (بالا و پایین) حدود ۸۰ تا ۹۰ میلیون محاسبه میشه. برای اطلاعات بیشتر به مقالات “قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین” و “قیمت اوردنچر دندان” مراجعه کنید.

      در روش دوم، از دندان شما اسکن کاملی تهیه میشه، و با استفاده از سیستم CAD/CAM دندان ها و محل قرار گیری هر پایه ایمپلنت طراحی میشه، در این روش به دلیل استفاده از تعداد بیشتری پایه ایمپلنت و طراحی روکش ایمپلنت هزینه بیشتری پرداخت می کنید، اما کیفیت، زیبایی و ماندگاری به مراتب بیشتری را دریافت خواهید کرد. در این روش هزینه حدودی وابسطه به ویزیت پزشک و شرایط دهان و دندان شما داره. در بخش جمع بندی در همین صفحه به صورت کامل به این موضوع پرداخته شده.

      در آخر هم دقت کنید که هر روشی که شما انتخاب کنید می تونید از پرداخت اقساط کلینیک سریتا استفاده کنید، اقساط ۶، ۱۰، ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه. برای ایمپلنت دندان.
      برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تر شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان هم ثبت شد به زودی همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت

  • حمزه دلنوازان says:

    سلام خسته نباشید.
    من یک دندان جلو فک بالا یعنی دندان بزرگم میخام دورست کنم. یک آدرس یا شماره تماس .
    در ضمن من اتباع افغان هستم
    خوش حال میشم اگی رهنمایی کنید
    خیلی ممنون

    • مشاوران سریتا says:

      سلام درود برشما
      شماره شما برای مشاوره رایگان ثبت شد ، همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
      آدرس کلینیک سریتا: تهران، پاسداران، بوستان نهم، ضلع جنوبی بیمارستان لبافی نژاد، پلاک ۱۲۲، طبقه اول
      تلفن: ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

  • اعطم نقال says:

    سلام من تمام دندانهایم کشیدم چقدر هزینه میشود ممنون

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      برای کاشت و ایمپلنت کل دندان ها و دهان دو روش وجود داره و بنابه تشخیص پزشک و علاقه خودتون یک مورد رو انتخاب می کنیم.
      در روش اول که کم هزینه تر هم هست، شما می تونید از اوردنچر دندان استفاده کنید. اوردنچر یک دست دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت هست. در این روش برای هر فک ۴ پایه ایمپلنت داخل دهان قرار داده میشه و سپس دندان مصنوعی روی اون ۴ تا پایه نصب میشه. هزینه این روش برای هر فک تقریبا ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان هست و برای دو فک (بالا و پایین) حدود ۸۰ تا ۹۰ میلیون محاسبه میشه. برای اطلاعات بیشتر به مقالات “قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین” و “قیمت اوردنچر دندان” مراجعه کنید.

      در روش دوم، از دندان شما اسکن کاملی تهیه میشه، و با استفاده از سیستم CAD/CAM دندان ها و محل قرار گیری هر پایه ایمپلنت طراحی میشه، در این روش به دلیل استفاده از تعداد بیشتری پایه ایمپلنت و طراحی روکش ایمپلنت هزینه بیشتری پرداخت می کنید، اما کیفیت، زیبایی و ماندگاری به مراتب بیشتری را دریافت خواهید کرد. در این روش هزینه حدودی وابسطه به ویزیت پزشک و شرایط دهان و دندان شما داره. در بخش جمع بندی در همین صفحه به صورت کامل به این موضوع پرداخته شده.

      در آخر هم دقت کنید که هر روشی که شما انتخاب کنید می تونید از پرداخت اقساط کلینیک سریتا استفاده کنید، اقساط ۶، ۱۰، ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه. برای ایمپلنت دندان.
      برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تر شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان هم ثبت شد به زودی همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.

  • جواد ویسی says:

    سلام شعبه دیگری ندارین،مثلا اصفهان

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      کلنیک سریتا در اصفهان شعبه ای ندارد.
      اما با توجه به مسافت شما، بعد از بررسی و ویزیت دکتر، می توانیم جلسات بعدی شما رو در حالتی بچینیم که کمترین رفت و آمد را داشته باشید.
      به همین منظور شماره شما را برای دریافت مشاوره رایگان ثبت کردم و به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • احسان قاسمی says:

    سلام ایمپلنت خیلی سخته و درد ناک من انجام دادم ۱۴تا
    خواهشن به بیمار نگید راحته و بی حس میکنیم
    الان فک بالارو نرفتم برای روکش و هلینگ از ترس و درد
    بعدم نگید قیمت اینه بعد یه چیز دیگه در بیاد
    والا همه دندون پزشک‌و واقعا بیرحم شدید مردم پول به سختی در میارن

    • مشاورین سریتا says:

      سلام درود برشما
      درسته انجام ایمپلنت سخت و دردناک هست و حتی در سایت سریتا یک مقاله در مورد این موضوع با عنوان آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟ داریم.
      اما برای انجام ایمپلنت میشه از سدیشن یا بیهوشی استفاده کرد که حین کار درد را احساس نکنید.
      در مورد قیمت هم برای خدمات مختلف مواد با برندها و قیمت های متفاوتی موجود هست و مهم ‌ترین مسئله این هست که شرایط هر بیمار مشخص میکنه که چه درمان‌هایی نیاز دارند. بنابراین بهترین راه برای دقیق متوجه شدن هزینه ها، مراجعه حضوری به کلینیک هست .

  • انواری says:

    سلام فک بالا را ایمپلنت میخوام انجام بدم

    • مشاورین سریتا says:

      سلام درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ایمپلنت دندان ثبت شد همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
      همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ایمپلنت فک بالا، مقاله زیر را مطالعه نمایید.
      قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین ۱۴۰۲

  • زری تقی پور says:

    سلام خسته نباشید
    حرفی از اونایی که از شهرستان میان نگفتید
    ممنون میشم بگید که شهرستانی‌ها برای چند جلسه کار نیاز دارن
    و در ضمن من چند تا از دندونامو از دست دادم در فک پائین و چند تا در فک بالا
    به خودمون بستگی داره که چند تا دندون بخوایم

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      برای آگاهی از تعداد جلسات، به مقاله مراحل ایمپلنت دندان و تعداد جلسات ایمپلنت مراجعه بفرمایید.
      تعداد دندانی که نیاز به ایمپلنت دارد با مشاوره و راهنمایی دکتر و بعد از ویزیت مشخص می شود. دکتر بعد از معاینه تعداد دندانی که نیاز به ایمپلنت دارد را مشخص می کند اما شاید مراجعه کننده به دلایلی (مانند هزینه) تعداد کمتری از دندان ها را ایمپلنت کند.
      هرچند که سریتا برای راحتی بیشتر مراجعین، پرداخت اقساطی ایمپلنت دندان را در اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸-۲۴ ماهه و ۱۰ ماهه بدون پیش پرداخت، فراهم کرده است؛ تا شرایط مالی مانع از دریافت خدمات پزشکی نشود.
      همچنین برای راحتی بیشتر، شماره شما را براای دریافت مشاوره رایگان ثبت کردم و به زودی با شما تماس خواهیم گرفت و راهنمایی کامل و جامعی ارائه خواهیم داد.

  • زهراشیرزادی says:

    سلام خسته نباشید شمابامن تماس گرفتید گفتید چک صیادی میخواد هیچکس نیست ک بهم چک بده توروخدا ی جور راه بیایید تا دندونام درست کنم دندونام همه خراب ولش کردم ازبس هزینه های دندانپزشکی گرونه

    • مشاورین سریتا says:

      سلام درود بر شما
      متاسفانه شرایط اقساطی کلینیک ما صرفا با چک صیادی امکان‌پذیر است.

  • اکبریان says:

    قصد دارم فک بالا وپایین کامل انجام بدهم درضمن من ۷۰ سن دارم

    • مشاوران سریتا says:

      سلام درود بر شما
      شماره شما برای مشاوره رایگان ایمپلنت دندان ثبت شد
      همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.

  • جمشید says:

    سلام خسته نباشید من فک بالارو میخواستم دندون مصنوعی ثابت کنم هزینه که تو جدول زده بودید ۳۰ تومن هستش یا نه ایمپلنت کامل نمیتونم بکنم نیاز به عمل سینوس داره اگه هزینش زیادباشه میشه اقساطی کردش

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      کلینیک سریتا شرایط اقساطی خوبی برای دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت داره اقساط ۶-۱۰-۱۲-۱۸ و ۲۴ ماهه.
      شماره تون رو برای دریافت مشاوره رایگان ثبت کردم به زودی همکارانم با شما تماس می گیرند و کامل براتون توضیح میدن.

  • مصطفی خمیس آبادی says:

    با سلام و خسته نباشید، میخواستم ببینم آیا ایمپلنت یا آورد نچر بعد از مدتی عفونت نمیکنه که لازم بشه جراحی کنیم

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      احتمال عفونت ایمپلنت و اوردنچر وجود داره، اما با رعایت نکات ساده ای مانند: مراقبت، مراجعه دوره ای به پزشک و رعایت نکات بهداشتی، احتمال وقوع عفونت ایمپلنت دندان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کنه و عملا جای نگرانی باقی نمی مونه. از طرفی پزشک معالج قبل از انجام ایمپلنت شرایط کامل دهان و دندان رو بررسی می کنه و اگر تشخیص بده که احتمال عفونت بعد از ایمپلنت بالا هست، از انجام آن خودداری می کند.
      برای اطلاعات بیشتر در مورد عفونت ایمپلنت دندان و علائم آن کلیک کنید.

  • mp3juices says:

    I enjoyed the anecdotal approach you took in this post. It made the content more relatable and engaging.

  • امیر says:

    سلام روکش دندان زیبایی چجوری انجام میدید من فک بالام ۳تا جلو خرابشده ممنون

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      خدمات زیبایی چند نوع هستند و بستگی به شرایط دندان دارند باید با عکس OPG معاینه شوید تا روش درمانی برای شما مشخص شود.

  • نعمتی says:

    سلام و درود…
    من ۵تا از دندونامو کشیدم دوتا بقل هم، سه تاش جاهای مختلف میخوستم ببینم هزینه دوتا بقل هم در فک پایین چقدر میشه متشکرم؟

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      برای بررسی بهتر شرایط دندان شما و صحبت در مورد هزینه ها شماره شما را برای دریافت مشاوره رایگان ثبت کردیم و به زودی تماس خواهیم گرفت.

  • سلمان حسن پور says:

    با درود و وقت بخیر
    من در خارج از کشور هستم و میخواهم نزد شما درمان شوم من در فک بالا هیچ دندانی ندارم، فقط یک دنچر کامل متحرک دارم.
    درفک پائین در بخش میانی هشت دندان طبیعی دارم . در دوطرف دندانهای میانی از یک پارسل متحرک استفاده میکنم.
    نا گفته نماند این هشت دندانهای میانی سایشی هستند و فکر نمی کنم بعد از هفت ، هشت سال ٱنها را داشته باشم.
    با این تفاصیل میخواهم فک بالا و پائین را دنچر کامل با پایه ایملنت انجام گیرد . در ضمن نیاز به جراحی لیفت سینوس و تزریق پودر استحوان قبل از عمل انجام ایملنت دارم . اگر اجازه دهید تصویر OPG خود را ارسال کنم برای برای مطالعه و بررسی شما . خوشحال میشوم بوسیله ایمیل به من مشاوره بدهید . لطفا بمن بفرمائید از چه طریقی تصویر OPG را خدمتتان ارسال کنم . از طریق ایمیل ، واتس اپ ، تلگرام برایتان مقدور می باشد ؟ اگر پاسخ مثبت است برام در ایمیل من به ان اشاره کنید . سپاسگزارم.

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      به زودی با شما از طریق ایمیل ارتباط خواهیم گرفت.
      تشکر

  • فرهادی says:

    سلام عصرخوش
    نحو محاسبه اقساط رو مشاهده کردم، بهره رو تعرفه لحاظ میشه!؟!

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      بله سالیانه ۱۰%.

  • ساسان says:

    سلام
    سوالی که ‌دارم

    یک دست دندان بلا و پایین با ایمپلانت هزینه کامل
    وچند تا بالا و پاین باید ایمپلات استفاده می‌شود
    – حدوداً چند جلسه باید بیایم
    بخاطر مسیر طولانی و مرخصی اداری و کمترین زمان برای من چند جلسه و یا همان روز است
    مرسی برای راهنمای
    ساسان

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      برای ایمپلنت کامل دهان دو راه دارید:
      ۱) پایه ایمپلنت به تعدادی که دکتر تشخیص میده کاشته بشه و برای هر دندان روکش ایمپلنت ساخته و نصب بشه.
      ۲) ۴ تا پایه ایمپلنت کاشته بشه و دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت براتون نصب بشه.

      روش اول زیبایی، کیفیت و ماندگاری بالاتری داره.
      روش دوم کم هزینه تر هست،

      تعداد جلساتی که باید مراجعه کنید هم حدودا ۳ جلسه هست.

      برای دریافت قیمت پیشنهاد می کنم که با کلینیک سریتا تماس بگیرید و مشاوره رایگان بشید،
      همچنین سریتا شرایط پرداخت اقساط داره و بگید که این مورد رو هم براتون شفاف توضیح بدن.

  • کلوایی says:

    سلام وعرض خسته نباشید.خانمی هستم۵۶ساله حدود۸سالی میشه که ازدندون مصنوعی درهردوفک استفاده میکنم.احساس میکنم استخوانهای فکم تحلیل رفته چون وقتی دندون مصنوعیهارودرمیارم هردوفکم بهم نمیرسن. میخواستم ببینم میتونم ایمپلنت کامل برام انجام بشه یانیاز به پیوند لثه دارم. درضمن همسرم هم بیماری لثه داره ولی دندونایی که براش مونده خیلی محکمند ایشونم بایدکل دندوناشوبخاطر مشکل لثه بکنه یانه. ممنون میشم راهنماییم کنید وهزینه هاروهم کلی برا هرفک از۳۰ میلیون شروع میشه یافقط هزینه کاشته

    • مشاورین سریتا says:

      سلام
      باید با عکس OPG توسط دندانپزشک معاینه بشید

  • شهناز محیط says:

    سلام ،ببخشید میتونم عکس دندان را بفرستم وزحمت کار وهزینه را بفرماییدیعنی بفرمایید چه کارهایی باید روی دندانم انجام بشه

  • ساره حقی says:

    رزرو وقت

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد و به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • عراقی says:

    بک دندان جلو ایمپلنت.با احتساب کشیدن مانده دندان قبلی چقدر هزبنه دارد و چقدر زمان میبره .صمنا به چه روشی انحام میدهید

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      از نظر هزینه باید با کلینیک صحبت کنید، برای شما مشاوره رایگان ثبت میکنم تا باهاتون تماس بگیرند.
      اما از نظر زمان و تکنیک بستگی به شرایط داره باید معاینه حضوری و سایر بررسیها انجام بشه.

  • حمید رضا ایمانی says:

    ایمپلنت کامل فک بالا

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      براتون مشاوره رایگان ثبت کردم به زودی با شما تماس میگیریم.

  • داودشیرولیپور says:

    سلام علیکم کاشت فک پایین وبالا دندانهامیخواهم ایملنت دیجالتی اقساطی انجام بدهم میتوانم عکس گرفتم میتوانم توی واتساپ بفرستم

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما رو برای دریافت مشاوره رایگان ثبت کردم. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
      در مورد عکس دندان هم، وقتی باهاتون تماس گرفتن، باهاشون هماهنگ بشید.
      سپاس

  • شاهین says:

    سلام و عرض ادب . تقریبا میشه گفت من دندون های بالا رو از دست دادم و روکش هستن ک پایه اونها ضعیف شده اند و هی میفتند . سنم ۳۷ ساله و شهرستان هستم پروسه زمانی برای نصب دندان فک بالا چند روز هستش و اینکه آدرس شما کجا هستش قیمت کل فک بالا چند میشه ن میخوام خیلی ارزون و بی کیفیت باشه ن میخوام خیلی گرون باشه در حد مقرون ب صرفه و مناسب چون تو شرکت ***** کار میکنم و حقوقم انقدری نیس ک بخوام چندبن میلیون صرف دهنم کنم فقط انقدری ک بتونم بخندم و با دوام باشن برام کافیه نهایتا غذارو قورت میدم🤣

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شرایط دهان و دندان شما باید بررسی بشه، عکس opg بگیرید و مراجعه کنید برای ویزیت، بعد از ویزیت اولیه مشحص میشه که به چه صورت می تونید ایمپلنت کار کنید.
      اگر شماره تون رو ثبت می کردید، مشاوره رایگان براتون ثبت می کردم تا هم شرایط شما کامل بررسی بشه، هم از روند کار آگاه بکشید.
      در مورد هزینه ها هم خیالتون راحت باشه، سریتا اقساط ۲۴ ماهه داره و در بحث هزینه خیلی منعطف جلو میره.
      آدرس سریتا: تهران، پاسداران، بوستان نهم، ضلع جنوبی بیمارستان لبافی نژاد، پلاک ۱۲۲، طبقه اول
      تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

  • مجيد says:

    سلام خسته نباشید من سه تا از دندان هاى جلو رو میخواستم ایمپلنت کنم چقد هزینه میشه

  • هیوا مرادی says:

    سلام خسته نباشین
    من ۳۵ سالمه و همه دندان های خودمو از دست دادم جهت امپلنت کامل فک بالا و پایین مشاوره لازم داشتم،راستی از کردستانم آدرس هم لازم دارم

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • فاطمه خلیفه says:

    سلام بابت شرایط اقساطی چ ضمانتی لازمه؟ درصورت نداشتن چک چه ضمانتی گرفته میشه

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      برای آگاهی از جزئیات به صفحه شرایط پرداخت اقساط مراجعه کنید
      در صورتی که سوالی داشتید با کلینیک تماس بگیرید.

  • رضا رحمانی says:

    سلام من برای فک بالا نیاز به پروتز کامل بصورت ثابت دارم ایا در مشهد کلینیک دارید ممنون از شما

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      متاسفانه نمایندگی در شهر مشهد نداریم.

  • وحید says:

    سلام وقت بخیر،میخواستم حضوری بیام برای ویزیت و اینکه دکتر دندونامو ببینه چون دندونای فک بالا به کل ندارم میخواستم ایمپلنت و پروتز انجام بدم

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره ثبت شد. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • فهیمه آتشین says:

    سلام وخسته نباشید من به سه ایمونات احتیاج دارم و۴عدد از دندان‌های جلو روکش زی کنیا شده برای زیبایی ولی متاسفان الا مدتیست گپی بین دو دندان پیش ایجاد شده که میخواهم اصلاح شود لطفا مرا راهنمایی کنید ممنونم

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      اگر بین دو دندان روکش شده گپ ایجاد شده باید مراجعه کنید و بررسی بشه شاید روکش ها لب پر شده باشد.
      اگر بین دندان ها گپ ایجاد شده احتمال زیاد پوسیدگی باشه و باید رفع بشه.

  • فرشید says:

    سلام ۳ تا دندان برا ایمپلنت دارم ک میخام انجام بدم

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره ثبت شده به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

      همچنین پیشنهاد می کنیم که از پرداخت اقساط ایمپلنت دندان استفاده کنید چون باعث کاهش دغدغه شما در مورد هزینه ها می شود و تمرکز بیشتری روی روند درمان، کیفیت خدمت دریافتی و سلامت خود خواهید داشت.

  • حمیدرضاسارانی says:

    باسلام من تمام دندانهای خودراازدست دادم سن ۳۹ساله شغلم کارگر هستم نحوه پرداخت هزینه رومیتوانم قسطی پرداخت کنم اگرمرا یاری کنیدسپاس گذار میشوم .

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
      خوشحالیم از این که ما را انتخاب کردید.

      بله شرایط پرداخت اقساط برای خدمت ایمپلنت دندان فراهم هست و پیشنهاد ما هم پرداخت به صورت اقساط هست به این دلیل که ایمپلنت شامل مراحل مختلفی هست و در پرداخت اقساط شما با پیشرفت مراحل درمان، هزینه ها رو پرداخت می کنید و تمرکز بیشتری روی روند درمان و کیفیت کار خواهید داشت.

  • احمدافضلیان says:

    سلام و خسته نباشید بنده می خواهم جهت دندان کامل همسرم اقدام کنم ناگفته نماند بنده دراستان اصفهان زندگی میکنم لطف کنید آدرس و یا اگر نمایندگی دارید اعلام‌ فرمایید

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد و به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • امیر صفری says:

    سلام و درود خدمت شما
    من تمامی دندان های خودم رو از دست داده ام
    چون از کودکی ضعیف بودم از سن ده سالگی به بعد چندین دندان خود رو پر کردم تا الان همه از بین رفته ان
    و شروع به کشیدن کردم میخواستم بدونم لطفاً هزینه کامل دندان مصنوعی فک بالا و پایین فقط از فک پایین جلو پنج یا شیش دندان تقریباً سالم مونده
    . میخواستم راهنمایی کنید و لطفاً قیمت دندان مصنوعی کامل فک بالا و پایین چقدر تمام میشه

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد، به زودی با شما تماس خواهیم گرفت و توضیحات کامل ارائه می شود.

  • مژگان says:

    من ۳ تا دندون جلو از فک بالا تو تصادف شکسته و پزشک گفته که باید کشیده بشه
    می خوام این ۳تا دندان جلو رو ایمپلنت کنم
    در مورد قیمت ایمپلنت و ایمپلنت اقساطی سوالاتی داشتم
    لطفا با بنده تماس بگیرید

    • مشاورین سریتا says:

      با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز

      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
      سپس از همراهی شما

  • بامری says:

    سلام سن ۵۶سال دندان کامل فک بالا وپایین ایمپلنت می خواهم ساکن گرگان هستم

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      متاسفانه کلینیک سریتا در گرگان شعبه ای ندارد.
      شماره شما را برای دریافت مشاوره رایگان ثبت می کنم، با همکاران بنده صحبت کنید و در صورتی که امکان مراجعه به تهران را دارید حتما بگید تا راهنمایی های لازم انجام بشه.
      سپاس از شما

  • امید قبادی says:

    درود بر شما.متاسفانه دندانهای خود را از دست داده ام و فقط ریشه در لثه وجود دارد .امیدوارم بتونم از خدمات شما بصورت اقساط استفاده کنم.لطفا راهنمایی بفرمایید که چطور مزاحمتون باشم.

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد.
      به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • اکرم says:

    سلام اوردنچر بچه صورت هست آیا مانند ایمپلنت عمری هست

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      اوردنچر، دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت است و دارای طول عمر و کیفیت بالایی است.
      مقالات مرتبط:
      اوردنچر چیست؟
      دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت
      همچنین شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت گردید، به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

  • اسماعیل قنبری says:

    درود سلام آرزویی خوشبختی برایتان دارم من دندان متحرک چندین سال قبل گذاشتم فک پایینکمی گشاده می شود لذا تا حال دو دست عوض کردم بد نیست ولی الان معمولی می خواهم چون پایین گشاده شده به نظرم کمی کوتاه هم شده لذایکدست دندان متحرک ایرانی خوب میخواهم چون دکترها وحتی دندان ساز تجربی حاضر به اینکه خودمان خریدا ری کنیم و در اختیار انهابرای درست کردن بگذاریم تخربی با دندان خودش مبلغ ۶ملیون در خواست میکند

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      کلینیک سریتا برای کاشت دندان از ایمپلنت های دندانی استفاده می کند و دندان مصنوعی معمولی کار نمی کند.
      شما می توانید از دندان مصنوعی ثابت برپایه ایمپلنت استفاده کنید، که طول عمر بالا، زیبایی، کیفیت و کارایی بالا دارد.
      از بابت هزینه ها هم خیالتان راحت، شرایط پرداخت اقساط ایمپلنت دندان در کلینیک سریتا بر اساس شرایط متقاضی کاملا قابل تغییر است تا مراجعین ما بتوانند در آرامش و بدون دغدغه مالی، به سلامتی خود و دندان خود فکر کنند.

  • محمد جهانگیری says:

    سلام وقت بخیر

    درمورد مشاوره کاشت واصلاح دندان

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شد. به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.
      سپاس

  • کدخدا says:

    سلام وقت بخیر جراحی لثه هم انجام میدید چون من لبخند لثه ای دارم وبعدش کامپوزیت ومیخواستم ببینم هزینه این دو چقدر میشه ممنونم

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      بله در کلینیک سریتا تمام خدمات مربوط به ایمپلنت، لمینت و کامپوزیت به صورت کامل انجام میشه
      شماره شما رو برای دریافت مشاوره رایگان ثبت کردیم، به زودی مشاورین سریتا با شما تماس خواهند گرفت.
      سپاس

  • جمیله علیزاده says:

    واقعا کارتون عالیه مرسی از مشاوره خوبم خانم ساحل که خیلی خوب راهنماییم کرد

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      مرسی که با ما همراه بودید خانم علیزاده، امیدواریم که از خدمات کلینیک سریتا راضی بوده باشید.

  • معصومه دربانی says:

    وقت بخیر ایمپلنت دیجیتالی هست یا به روش معمولی وسنتی هستش چرا قیمت ها بالا هست هر دندان ۳۵ میلیون میشه درسته یا نه با کدام شماره میشه تماس گرفت میشه توضیح بدید

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      کلینیک سریتا با کادر متخصص ایمپلنت دندان در خدمت شماست،
      ضمانت کتبی، پرداخت اقساط، مشاوره رایگان و ویزیت مجازی
      تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

  • سهراب بحری says:

    دندونهای پایینو کامل کشیدم ،ولی بالا ۵یا۶تادارم ولی فقط ریشه هست یعنی قبلاپرکرده بودم ازلثه به بالا رواز دست دادم،دو سه تا داخلش تا انتها سوراخه ایا بجای پایه میشه استفاده کرد یا بکشم،ضمنا من درشهرستان چالوسم،چند بارباید رفت وامدکنم،

    • مشاورین سریتا says:

      درود بر شما
      شماره شما ثبت شد، مشاورین کلینیک سریتا با شما تماس خواهند گرفت.
      در صورت نیاز به مشاوره رایگان تماس با شماره: ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

  • mari says:

    همون برای فک بالا و پایین ک٨عدد باشه چقد میشه هذینه اقساطش ….٢۴ماهه و چقد پیش پرداخت ???

  • زیبا متشی says:

    سلام ایمپلنت هر دندان دونه ای پنج تومنه یا نه قیمت تمام فک بالا و پایینه

  • بهزادتاجداری says:

    ضمن سلام
    دندانی دارم که معلوم نیست چندسال قبل بصورت ثابت جایگزین کرده ام امادرعکسی که اخیرا گرفته ام دکترهاتشخیص داده اندکه احتمالا عصب کشی اشکال داشته واحتمال کیست وعفونت هست وقراراست دوباره انرا بکشم ایاتشخیص این مساله امکان دارد؟. خیلی متشکرم

  • محمد بخشی زاده بجستانی says:

    سلام وعرض ادب بعرض شما برسانم من دندان های جلوی روکش کردم سمت پائین دهانم یکیش افتاده وپلاک دندانم لقی دارد غذا خوردن بامشکل مواجه هستم آیا جایگذین داندان بجز ایمپلنت داریم یاخیر اگر نداریم می شود راه کاردیگر انجام بدهم

  • امیری says:

    سلام آیا ایمپلنت کره ای دنتال سایز ۶*۴ میلی متر موجود دارید.

  • حمیدرضاعلیزاده says:

    سلام،
    من به تازگی برای دندان های آسیب دیده ام اقدام به ایمپلنت کردم و به دلیل نداشتن اطلاع لازم دراین مورد توسط یکی از دوستانم جهت این پروسه به یک مطب دندانپزشکی معرفی شدم و پس از ویزیت توسط دندانپزشک وانجام مراحل اولیه بنا به پیشنهاد دندانپزشک قرار بر گذاشتن ایمپلنت سویسی درجه ۱ با کلی منت و تعریف وتمجید وتخفیف به ازای هر دندان به جز هزینه های کشیدن ریشه و… مبلغ ۱۸میلیون تومان لحاظ شد که بنده هم قرارشد هزینه هر دندان را در دومرحله پرداخت نمایم.دراولین نوبت وبعنوان شروع کار دکتر اقدام به کاشت دو دندان بعنوان پایه اصلی که قرار بود پس از اتمام کار۴دندان را بر روی آن قراربدهند که بابت روکش هردندان اضافه هم مبلغ هریک۷م بپردازم در روز کاشت دو عدد دندان پایه همکار ایشان وبا درخواست دکتر پک پایه مورد استفاده را قبل از قراردادن به بنده نشان دادند که برند sic سویس است وبهترین در دنیا،پس از اتمام کاشت پایه بنا برکنجکاوی و تحقیق درمورد این برند پس از مطالعه و توضیحات در چند مقاله ومطلب ازسایتهای مختلف من جمله سایت شما تازه فهمیدم که آقای دکتر برند هم تراز برند کره ای را بعنوان بهترین برند دنیا برای من معرفی کرده که اصلا انتظار این رفتار ناشایست رااز یک پزشک نداشتم که پس از مراجعه مجدد به مطب وکلی بحث ایشان از مواضع خود اصلا کوتاه نیامدن وهمه مطالب و توضیحات بیان شده در چندین سایت و مقاله را کذب محض دانستند و حرفهای خودشان را مصداق کامل درستی و صداقت دانست که درپایان بنده با کلی ناراحتی به ایشان اعلام کردم که دیگر حاضر به ادامه ی درمان با ایشان نیستم ،حالا با این تفاصیل و نصف ونیمه ماندن درمان میخواستم بپرسم که آیا امکان ادامه درمان با کلینیک شما یا کلینیک دیگری برای من هست؟وآیا شما یا همکاران محترمتون ادامه درمان را قبول زحمت می نمایند یا خیر ؟
    ممنون میشم که پاسخ بنده را اعلام نمایید.

به‌صورت مجازی ویزیت شوید!
حتما برای شما هم پیش‌آمده که قبل از مراجعه حضوری به دندانپزشکی، می‌خواهید از سلامت دندان، روش‌های مختلف زیبایی یا حتی هزینه‌های دندانپزشکی خود باخبر شوید. راه‌حل این مشکل، مشاوره مجازی است. می‌توانید برای ویزیت مجازی و رایگان در کلینیک سریتا، روی دکمه زیر بزنید.

مشاوره رایگان از متخصصان سریتا

برای مشاوره رایگان، شماره تلفن خود را وارد کنید تا 24 ساعت آینده، با شما تماس می‌گیریم.